Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tummanruskea niukka vuoto. Kohdunkaulansyöpää?

Vierailija
28.12.2012 |

Apua. Pakko huomenna vihdoin soittaa lääkäriin ja varata aikaa, kun huolettaa.

Minulla on ollut kuukautist pois taas jo lähes 6 kk. Syyksi epäiltiin jo reilu vuosi sitten (menkat olivat harventuneet jo silloin) kilpirauhasen vajaatoimintaa ja huonoja arvoja onkin hoidettu tyroksiinilla. Kuukautiset eivät kuitenkaan ole normalisoituneet kilpirauhasavojen parantuessa,vaan ovat nyt jääneet kokonaan pois.

Minlla onvaan toisinaan pari päivää kestävää ihan tumman ruskeaa todella niukkaa limaista vuotoa. Ei muuta.

Nyt sitten googlettelin ja aivan liian usein vastaan tuli kohdunksulan syöpä. Siitä kuulema usein ainoa oire on ruskea vuoto ja esim yhdynnän jälkeinen vuoto. (siitä ei mulla ole nyt muistikuvia kun yhdynnässä olut viimeksi joskus heinäkuussa)

Mua pelottaa nyt jotenkin ihan hrveesti. Olen tässä kuukausia ollut vain sillä mielellä, että onhan nuo menkka asiat ennenkin reistaillut ja odotellut rauhassa. Nyt kuitenkin alan tajuta että se tumma synkkä tavara mitä emättimestä toisinaan vuotaa, ei todellakaan ole normaalia.

Minulla on vuosia sitten todetti endometrioosi joka kuitenkin viimeisen ultran mukaan (n. Vuosi sitten) pysynyt kurissa. Ei kipuja. En käytä mitään hormonaalista ehkäisyä.

Olen 30 v. Onko syöpäpelkoni täysin epärealistista vai onko jollain kokemusta miten kyseinen sairaus ilmennyt?

Mistä muusta tämä voisi johtua?

En malta odottaa aamua, että pääsisin soittamaan ja varaamaan aikaa. :(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai se todennäköisemmin on muuta

Vierailija
2/2 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syy sulla on nyt paniikkiin. jos sulla on todistetusti kaikenlaista kierto-ongelmaa, niin silloin ei todellakaan tuollainen ruskea tuhruvuoto, joka liittyy myös yleisesti hormoniongelmiin, merkkaa mitään syöpää.

nyt vain rauhoitut. gynelle kanattaa kuitenkin mennä pohtimaan että mitä noihin kierto-ongelmiin avuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi