Kuinka moni mies nuolee
naiselle orgasmin sen jälkeen kun on itse päästänyt spermat sisään?
Kommentit (14)
Onhan täällä muitakin miehiä.
Tuntuu taivaalliselta kun mieheni nuolee ja työntää kätensä pilluuni, silloin saan ainakin kaksi orgasmia.
Sen jälkeen on kyllä saaneen oloinen.
nuolen, on ihanan liukas ja sperman maku ja vaimo saa mahtavat okrkut
Mikäs sen ihananpaa kuin kostuttaa sormi spermaisessa vitussa, painaa se perseeseen ja nuolla spermaista vittua. Eikä kestä kauaakaan kun vaimolta alkaa tulla. Sen jälkeen mulla seisoo taas ja voi alkaa panemaan uudestaan. Silloin se naimisesta kuuluva litinä ja vaimon orkun jatkuminen kiihottaa ihan mielettömästi. :)
Meillä on aina ensin 69. Kun minä olen saanut niin aloitetaan paneminen :D
Nuolen spermaisen pillun nussimisen jälkeen lähes joka kerta. nam
Minä en pysty nuolemaan pillua, en vaan voi sille mitään. Alkaa yököttämään. Vaimoni on hyväksynyt asian jo kauan sitten, eikä se ole meillä ongelma. Vaimo antaa kyllä mielellään suuseksiä, mutta ei halua spermaa suuhunsa.
saattaa nuolla, jos jostain syystä en ehdi saada orgasmia. Toki voin käydä pesullakin siinä välissä.
Toisinaan nuolen kun molemmat on sopivan kiihkeässä vireessä.
Nuolen, naiseni laukeaa tosi pian.
olen tehnyt sen myös naiseni tultua yöreissusta vieraan jäljiltä päästyäni liukkaille
mies nuolee aina, jos itse kerkiän saada ennenkuin hän. Meillä menee nimittäin niin että saan ensin, mies runkkaa häpykarvoille tai takaapäin pakoroiden väliin ja nuolee aina minut puhtaaksi. Ja ihan kivaa kyllä, mieluummin itseasassa näin kuin siittiöt sisällä, se nimittäin kun valuu pitkin reisiä, tunne ei ole kovin miellyttävä.
Onko jossakin joku, joka ei nuole?