Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni on oikea uusavuton seksissä........

Vierailija
05.12.2005 |

Olemme olleet yhdessä 6 vuotta ja vieläkin mieheni on aika tumpelo seksiasioissa. Ennen tapaamistamme hän ei tiennyt tai varmaan tiesi ,erilaisista seksiasennoista,mutta on harjoitellut vasta minun kanssani. Olen yrittänyt neuvoa herkkiä kohtia,mutta aina ne sormet menevät väärään paikkaan. Suuseksistä voin vain haaveilla. Yksi lapsi meilllä on,,haluaisin vain joskus kokea sen onnen huuman ja tunteen mieheni kanssa enkä illalla myöhään dildoni kanssa. Ei auta vaikka kuinka neuvon ja opastan. Mikä avuksi,joku kurssiko vai video vai mikä???

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi tuossa tilanteessa sanoa mitään, veisi halut kummaltakin. Vedän vain koipeni tarpeeksi kauas miehen jaloista.

Muuten seksi on nautinnollista ja mielikuvituksellista ja se varpaiden räpläilyn tuottama kiukkukin unohtuu aina todella nopeasti.......

Vierailija
22/29 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä mies yrittää aina tunkea heppiään perseeseen vahingossa kun ei meinaa yltää oikeaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukean yleensä parissa minuutissa.

Vierailija
24/29 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni on taitava mies ja hän on vuosien mittaan oppinut vain paremmaksi. Vaihda miestä. Kyllä niitä luonnostaan taitaviakin miehiä on olemassa. Tai toisiaan harkitse rakastajan ottamista.

Vierailija
25/29 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on myös oikea tunari tuo mies seksihommissa. Mutta muuten aivan täydellinen. Ja kaksi lastakin meillä on, joten ero tai pettäminen ei tule mulla kysymykseen.

Ehkä tää elämä seksin suhteen oli tässä. Jotenkin kuvittelin saavani siltäkin elämän alueelta niin paljon enemmän...

Vierailija
26/29 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväile itseäsi dildollasi hänen nähtensä ja näytä samalla mistä tykkäät. Mies tulee varmasti mustasukkaiseksi dildollesi ja alkaa yrittää parhaansa.

Vierailija
27/29 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei lainkaan osaa kiihottaa minua eikä tiedä yhtään mistä nautin. Ei puhettakaan että olisi halukas ottamaan suihin.

Minulla on aivan väärä nainen.

Olen ajatellut erota tai ainakin ottaa rakastajattaren niin alkaisi elämä taas maistua.

Miltäs tuo näytti?!

Vierailija
28/29 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut alusta asti ja kovasti on kehittynyt vuosien mittaan

Vierailija
29/29 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]

[u]

Voin tulla näyttämään miehellesi, miten temput tehdään. Voi katsoa vierestä, kun duunaan sut. Ok?