Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni on oikea uusavuton seksissä........

Vierailija
05.12.2005 |

Olemme olleet yhdessä 6 vuotta ja vieläkin mieheni on aika tumpelo seksiasioissa. Ennen tapaamistamme hän ei tiennyt tai varmaan tiesi ,erilaisista seksiasennoista,mutta on harjoitellut vasta minun kanssani. Olen yrittänyt neuvoa herkkiä kohtia,mutta aina ne sormet menevät väärään paikkaan. Suuseksistä voin vain haaveilla. Yksi lapsi meilllä on,,haluaisin vain joskus kokea sen onnen huuman ja tunteen mieheni kanssa enkä illalla myöhään dildoni kanssa. Ei auta vaikka kuinka neuvon ja opastan. Mikä avuksi,joku kurssiko vai video vai mikä???

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse ei tod. ole siitä että jotain ei ole opetettu, vaan siitä ettei aikaa rakastelulle ole tarpeeksi. Oma mieheni (esimerkkinä) hyväilee minua ensin ilman vaatimuksia, vaikkapa päästä, rinnalta, vatsasta, jne... myös sanoin.

Hän myös haluaa antaa minulle suuseksiä, mutta on tarpeen vaatiessa myös rajumpi... tosin silloin pyydän sitä häneltä.

Teille voisi auttaa KUUKAUDEN RAKASTELUKIELTO. Sen sijaan keskitytte sanalliseen hellimiseen, muistelette niitä aikoja kun rakastuitte, mitä silloin tunsitte jne.. jos seksi on ainut mikä mättää, ette kyllä eroa tai petä!! Sen saa kyllä kuntoon!

Vierailija
2/29 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti toiset ihmiset EIVÄT VAIN OLE kovin herkkiä huomaamaan toisen signaaleja ja toiset tajuaa ne syntymästään lähtien.

Seksiä voi jonkun verran opetella, mutta jotain pitää olla alunpitäenkin. Sama hevosten kanssa; kaikista ei vain tule hyviä hevosmiehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies on kyllä täysin paras seksissä ;)

Vierailija
4/29 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat kyllä tyhmiä! Ja joo, olen itsekin nainen.

Oletteko te ihan varmoja, että itse olette sitten niin upeita siellä sängyssä, ettei mitään rajaa? Jospa sitä miestä ei edes nappaa alkaa opettelemaan, miten natiseva, kyllästyneeltä vaikuttava vaimo tyydytetään?

Ja jos mies sanoisi tosiaan saman, että vaimo on surkea sängyssä, että pitäisiköhän vaihtaa naista tai hankkia rakastajatar, niin johan nousisi äläkkä!

Vierailija
5/29 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellää hierontaa silloin tällöin - mutta mitä itse saan vastineeksi? En oikeastaan mitään . perinteisen lähetyssaarnaajan tai takaapäin pussit tyhjäksi-panon . Eipä itseä hirveästi enää kiinnosta koko touhu saati sitten kehitellä mitään kekseliästä .

Olen miehelleni asiasta monta kertaa sanonut suoraan, mutta sitten kun ehdottaa suuseksiä (2krt/vuodessa) juuri sen jälkeen kun olen vihjannut että sekin olisi kivaa, niin tuntuu että tekee senkin vain velvollisuudesta ja siksi että olen sitä vaatinut (seuraksena en osaa rentouta enkä pääse huipulle vaikka mukavaa onkin) . Ihmettelee vaan kun on kärttyinen vaimo kotona (ehkä ei olisi niin kärttyinen jos saisi vähän mielikuvituksellista seksiä silloin tällöin) . Itse en yleensä kuitenkaan seksistä kieltäydy kun mies sitä ehdottaa . Ehkä pitäisi sitäkin kokeilla . Jospa laatu voisi meillä sitten korvata määrän ..

Vierailija
6/29 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteen moisen urpon kanssa?

Vierailija
7/29 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tosi tumpelo sänkyhommissa. hommasin itselleni rakastajan, ja wow, jaksaa taas viettää tylsää arkea tumpelon ukon kanssa.

Vierailija
8/29 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulee että klitoris on emättimessä

Vierailija
9/29 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ostamassa kirjakaupasta erilaisia seksi kirjoja hänelle joululahjaksi. Ja sitten vaadit häntä lukemaan ne ensin itse ja sitten luette ne yhdessä. Niissä on kai yleensä myös kuvia, että on helpompi ymmärtää asioita.

Vierailija
10/29 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin hän osottaisi, että mies " oppii" kaiken ja sitten on ihanaa ilman että siitä tarvitsee sen enempää keskustella tai ihmetellä. Ihan kuin hyvät asennot tai " herkät paikat" voisi opetella eikä niitä tarvitsisi hakea joka kerta uudelleen. Ei nimittäin voi, ne kun vaihtuvat. Se mikä tänään tuntui hyvältä ei ehkä huomenna olekaan paras tapa. Sen vuoksi ap:nkään ei auta muu kuin neuvoa ne joka kerta erikseen uudelleen. Ja ottaa huomioon myös että miehelläkin ne voivat vaihdella.

Vierailija:

Olemme olleet yhdessä 6 vuotta ja vieläkin mieheni on aika tumpelo seksiasioissa. Ennen tapaamistamme hän ei tiennyt tai varmaan tiesi ,erilaisista seksiasennoista,mutta on harjoitellut vasta minun kanssani. Olen yrittänyt neuvoa herkkiä kohtia,mutta aina ne sormet menevät väärään paikkaan. Suuseksistä voin vain haaveilla. Yksi lapsi meilllä on,,haluaisin vain joskus kokea sen onnen huuman ja tunteen mieheni kanssa enkä illalla myöhään dildoni kanssa. Ei auta vaikka kuinka neuvon ja opastan. Mikä avuksi,joku kurssiko vai video vai mikä???

Vierailija
11/29 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee itseltä kaikki mielenkiinto itse toimintaan, kun koko ajan saa olla selostamassa, että mitä kuuluu tehdä ja kuinka kovaa..

Nykyinen sitten taas vaan tietää mitä tehdä, on vaan ihan mahtava.

Vierailija
12/29 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ei edes suostu koskemaan sormillaan emättimen seudulle. Olen saanut tyydytystä seksistä muuten, mutta nyt ei enää edes kiinnosta seksi oman miehen kanssa :(

Sitäpaitsi se ei edes tunnu enää kovin seksikkäältä, jos toinen konemaisesti puree sua kaulasta tai sivelee jostain kohdasta, minkä olen itse sormella osoittanut. Seksikäs mies osaa itse etsiä ja havainnoida oikeat paikat :(

Vierailija
13/29 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas on mies. Kun eihän tuosta miehet yleensä malta pitää sormiansa erossa.

Vierailija
14/29 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi häntä on vaikea tyydyttää, kun hän ei tykkää siitä, mitä minä teen ja minun pitää tehdä kaikki jotenkin hankalasti. eli ymmärrän, mitä se aiheuttaa jos jatkuvasti neuvoo kun toinen ei osaa. tulee tosi avuton olo. ja varsinkin kun tietää, miten esim. edellinen nautti kanssani.

en osaa neuvoa, itse olen tyytynyt kuivaan seksielämään.

Vierailija
15/29 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Minulla on myös tuollainen mies.. tai oikeastaan vielä pahempi..

Minun mieheni ei edes suostu koskemaan sormillaan emättimen seudulle. Olen saanut tyydytystä seksistä muuten, mutta nyt ei enää edes kiinnosta seksi oman miehen kanssa :(

Sitäpaitsi se ei edes tunnu enää kovin seksikkäältä, jos toinen konemaisesti puree sua kaulasta tai sivelee jostain kohdasta, minkä olen itse sormella osoittanut. Seksikäs mies osaa itse etsiä ja havainnoida oikeat paikat :( "

Olen kyllä yrittänyt selittää, mutta kun ei ymmärrä niin ei ymmärrä. Olen ainut ja ensimmäinen, joten ei ollut harjoitellut aikaisemmin. Yritämme kyllä keskustella, mutta toinen on niin masentunut että tappeluksi se aina menee. Mä en keksi enää mitään...

Vierailija
16/29 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta minkäs sille enää mahtaa. Meillä on muuten asiat hyvin ja lapsia. Ei tässä tilanteessa erotkaan viitsisi.

Vierailija
17/29 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota sen kädestä kiinni ja runttaa sinne.

Vierailija
18/29 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos mutta kuten sanoin, ei se oikein innosta, jos joku väkisin tekee jotain mitä pyydän, menee fiilikset.

Vierailija
19/29 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko ajatellut salarakastajaa,se voisi helpottaa sun tuskaa,ja elämä maistuis taas

Vierailija
20/29 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuiteskin jos jotain tuntuu niin mieheni ei enää jaksa ja menee välittömästi naamapesulle,kuinka kauan teillä suusseksi kestää