Mua jotenkin ällöttää noi 18-22v poikasia vonkaavat puumat.Muita?
Samoin kuin nuoria tyttösiä vonkaavat vanhemmat miehet.
Kommentit (24)
niistä tekee ällöttävämpiä kuin samanikäistä vonkaavat?
Minusta kaikki vonkaaminen on typerää.
Ei siinä mitään pahaa kun molemmmat on täysi-ikäisiä ja vapaaehtoisia.
Ja niinhän sitä jo ennenvanhaan sanottiin, että nuorten poikien kannattaa ensin harjoitella "vanhalla naistenrungolla" :D
Ottaisit kehut vaan hyvänä asiana ja olisit iloinen siitä että olet heidän mielestä seksikäs ja kiinostat jopa nuorempia.
Se tarkottaa sitä että olet säilynyt hyvin!
Mutta vittu kun sitä ihmiset osaa ees tälläsestä asiasta iloita... -.-
Mä olen aina tykänny hieman vanhemmista miehistä joten oudoksun näin 40v kun 25-30v kollit vonkaa, toisaalta, 50-55v miehet on mun mieleen, mutta aapeen vinkkelistä ne ukot on ällöi :D
Ällöttää vanhojen ihmisten sekoaminen nuoriin, oli ne miehiä tai naisia. Sairasta.
ja mua ällöttää kun ystäväni 25-vuotias pikkuveli vonkaa mua :D
Mä matkustin junassa nuorimman lapseni kanssa, niin eikös Hämeenlinnasta tullut junaan nuori sotilaspoika, ja heti aloitti silmäpelin minun kanssani. Olen siis 40v. Vähän nauratti, kun olisin voinut olla pojan äiti. On niillä itsetunto kohdillaan...
Ällöttää vanhojen ihmisten sekoaminen nuoriin, oli ne miehiä tai naisia. Sairasta.
muiden asiat ei ole mitään säpinää seksin saralla. Kateutta se vaan on puumia kohtaan.
kun tuommoinen pikku poika tulee vonkaamaan seksiä.
Moisilla siloposkilla ei ole mulle mitään annettavaa. Pysyn mieluummin oman taitavan mieheni käsissä, kun ottaisin mitään oppilasta.
En mä vonkaa, vaan nuoret pojat vonkaa mua, minkäs teet?
muiden asiat ei ole mitään säpinää seksin saralla. Kateutta se vaan on puumia kohtaan.
Moniko mieskään tykkää jos omaa tytärtään vonkaa itsensä ikäiset miehet??
niitä saa repiä takista roikkumasta :)
t. 38 v
[quote author="Vierailija" time="27.12.2012 klo 20:46"]
t. 38 v
[/quote]
Ei varmaan montaa vuotta enää...
So? laillista toimintaa panna yli 16-vuotiaita.
Vanhahko mies voi näyttää melko hyvältä ilman vaatteitakin, vanhempi nainen harvemmin. Jo nuorillakin naisilla voi olla hurjia yllätyksiä vaatteiden alla raskauden sivuvaikutuksina, kuten pahat suonikohjut. Toki vain osa vanhemmista miehistä jaksaa ja osaa pitää kunnossa eikä siltikään näytä yhtä raikkaalta kuin nuori mies, mutta tällaisia miehiä on kuitenkin vähän enemmän kuin naisia ja miehen vartalo perustuu eri asioihin kuin naisen, joten miehillä on helpompaa pitää se kasassa.
-Mies 28v-
Mun täytyy sanoa että nuoret miehet on maailman ihanin asia. Mutta en mä niitä vonkaa, isona syynä se, että olen niitten opettaja ja semmoinen olisi ammatillinen itsemurha. Mutta täytyy sanoa että nautin kyllä täysin rinnoin ammatin hyvistä puolista (saa tuijotella niitä komistuksia päivät pitkät :D )
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 00:43"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2012 klo 20:46"]
t. 38 v
[/quote]
Ei varmaan montaa vuotta enää...
[/quote]
Noh, 38-vuotias saa huoletta laskea että ainakin 20 tuollaista vuotta on vielä edessä. Ehkä enemmänkin.
joo-o, efebofiilien kokoontumisajot taas.
ja mua ällöttää kun ystäväni 25-vuotias pikkuveli vonkaa mua :D