Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla ei ole koskaan ollut sitä ns. parasta kaveria.

Vierailija
27.12.2012 |

Nuoruusvuosina olin aina se 3. pyörä, sitten aikuisiällä sinkkuaikoina kun luulin löytäneeni hyvin kaverin, tämä tutustui yhteen tuttuuni ja he alkoivat hengailla ja bilettää keskenään. Sama kuvio tuntuu toistuvan nyt kun haluaisin löytää toisista äideistä ystäviä. Jotenkin jään aina ulkopuolelle :-( Mikä voisi olla vialla?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama vika rahikaisella.

Vierailija
2/4 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan ole muiden mielestä ilmeisesti kovin kiinnostava ihminen, ja tajuan sen itsekin etten varmaan olekaan, kun olen aika introvertti, sisäänpiän kääntynyt.

Mua ei onneksi ole asia enää pariin vuosikymmeneen haitannut, en edes kaipaisi enää muista ihmisistä sen kummempaa kuin hyvänpäivän tuttuja. Minusta ne kaveritouhut on enemmän lasten juttuja, aikuinen pärjää ilmankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman ystäviäni.He onneksi sen tietävät ja edelleen tukevat ja kuuntelevat silloin kuin on sellaisen tarve.Tämä toimii myös toisinpäin ja tiedän että olen myös heitä pitänyt pinnalla silloin kuin siihen on ollut tarvetta

Vierailija
4/4 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman ystäviäni.He onneksi sen tietävät ja edelleen tukevat ja kuuntelevat silloin kuin on sellaisen tarve.Tämä toimii myös toisinpäin ja tiedän että olen myös heitä pitänyt pinnalla silloin kuin siihen on ollut tarvetta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme