Ahdistaa ja itkettää kun on pakko mennä töihin
Siellä on vain niin outoja tyyppejä... Tuntuu että tilannetaju puuttuu täysin, ja muutenkin ei paljon järkeä liiku korvien välissä.
Ei voida illalla esim laittaa uutta Hyla-amitotölkkiä jääkaappiin jotta asukas saisi aamulla kylmää maitoa, vaikka varmasti huomaa että tölkissä on pelkkä pikkutilkka jäljellä kun illalla antaa maitoa.
Ei voida hakea valmiiksi lisää kumihanskoja varastosta kun huomaa että ne on loppumassa, ja sama ksokee vaippoja, leipiä yms.
Kaiken huippu on kun syödään asukkaiden omat joulusuklaat sillä perusteella ettei ne kuitenkaan tarvi niin paljon herkkuja! Ja hoitajat sitten tarvitsee kahvin kanssa sitä suklaata enemmän, näinpä...
Taidan olla tämän listan loppuun, ja sitten haen saikkua äitiysloman alkuun, liitoskivut jo vaivaa sen verran että joka päivä töissä on fyysisestikin tuskaa....
Kiitos kun sain avautua.
Kommentit (4)
syötte asukkaiden joulusuklaat?
Voi helvetti että kaikkea sitä kuuleekin.
syötte asukkaiden joulusuklaat?
Voi helvetti että kaikkea sitä kuuleekin.
Asukkaiden omaiset tuoneet kiitos-suklaarasioita henkilökunnalle, mutta kun ne asukkaat on saaneet parempaa itselleen niin tottakai syödään niistäkin...
En ole itse vastaavaan törmännyt missään muualla.
Olen nössö ja heikko, enkä jaksa nyt nostaa meteliä ennen kuin lopetan siellä, mutta viimeisenä työpäivänä aion kyllä esimiehelle avautua.
Olen jo avautunut muista asioista, niin etten ole kovin suosittu, en halua että viimeiset päivät on täyttä tuskaa.....
työkaveri pahoinpitelee lapsia ja vittuilee mulle milloin mistäkin. mulla esim. takana vaikea ero.."taasko se sun mies on karannu"-heittoja jne. olen siis töissä päiväkodissa.
terveeltä työyhteisöltä... Otan osaa.
T. toinen hoitaja