Mihin mokkula kiinnitetään puhelimessa?
Ja miten iso se on? Mahtuuko joka kännykkään? Haluan mökillä nettiin puhelimen kautta! En pärjää ilman av:ta.
Kommentit (10)
puhelimella pääsee nettiin ihan ilman mokkulaa. Tosin oletan, että sulla ei ole 10 vuotta vanhaa puhelinta. Hommaa datapaketti, niin voit pitää sitä auki koko ajan vaikka ilman lisämaksua.
Saunalahdella datapaketti tulee jo automaattisesti kaikkiin uusiin liittymiin.
Voit surffata ihan sen sun puhelinyhteyden kautta. Jos surffaa paljon, kannattaa ottaa liittymään datapaketti, ettei tule kalliiksi. Mulla on rajaton tiedonsiirto paketissa, maksaa jotain vitosen kuussa tele finlandilta ja saa rauhassa surffata ilman pelkoa lisälaskuista.
langattomasti kotonakaan jos sulla ei ole datapakettia tms. En minä ainakaan voinut aiemmin. Nyt kun ostin uuden luurin niin otin samalla datapaketinkin. Nyt voin pitää nettiasetukset ns kiinni kun olen kotona. Se hakee automaattisesti wifin, joten voin surffata. Mut ulos mennessä olen tietty wifin ulkopuolella, joten laitan päälle mobiilitiedonsiirron.
SUlla on varmasti sellainen namiska kans luurissas.
mun käsittääkseni et voi käyttää nettiä langattomasti kotonakaan jos sulla ei ole datapakettia tms.
Kyllä mä ainakin pystyin käyttämään wifin kautta silloinkin kun ei ollut datapakettia puhelinliittymässä.
langattomasti kotonakaan jos sulla ei ole datapakettia tms. En minä ainakaan voinut aiemmin. Nyt kun ostin uuden luurin niin otin samalla datapaketinkin. Nyt voin pitää nettiasetukset ns kiinni kun olen kotona. Se hakee automaattisesti wifin, joten voin surffata. Mut ulos mennessä olen tietty wifin ulkopuolella, joten laitan päälle mobiilitiedonsiirron. SUlla on varmasti sellainen namiska kans luurissas.
Ei minulla lapsilla ole datapakettia ja pakettidata on kiinni, estetty. Ihan hyvin he surffaavat kotona langattomassa netissä.
mutta netin käyttäminen ilman datapakettia maksaa hunajaa!!!!
langattomasti kotonakaan jos sulla ei ole datapakettia tms. En minä ainakaan voinut aiemmin. Nyt kun ostin uuden luurin niin otin samalla datapaketinkin. Nyt voin pitää nettiasetukset ns kiinni kun olen kotona. Se hakee automaattisesti wifin, joten voin surffata. Mut ulos mennessä olen tietty wifin ulkopuolella, joten laitan päälle mobiilitiedonsiirron. SUlla on varmasti sellainen namiska kans luurissas.
Puhelimellä pääsee nettiin muutenkin