Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko tää olla totta mitä kuulin? Indiedaysin bloggaajat saavat

Vierailija
26.12.2012 |

100€ per kirjoitus. Eli joka päivä bloggaajat peräti 3000€ kuussa!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyl kuullut että eivät saa noin vaikka nin huhutaan vaan heille tulee rahaa mainoksista/mainostamisesta.

Mainostamisesta ja itse voi päättää esim. Sotkan kanssa teenpä Sotkasta jutun ja yhtiö maksaa bloggaajalle. Lisäksi Indie maksaa sen 100 e per postaus jutusta mikä tulee sivuille. Esim arpajaiset hyvä postaus. Ekaks fairy antaa palkinnoksi pesuainetta, sitten muistutetaan arvonnasta, kerrotasn kuinka kädet ovat nyt pehmeet ja lopuksi arvotaan. Kirjoittaja saa 4 x 100 e + kaapin täyteen ti kiainetta + mitä fairy maksaa kirjoittamisesta.

Ei pöllömpi tapa tehdä rahaa...

Vierailija
2/12 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertomanne perusteella juttujen aiheet eivät eroa suuresti monenkaan naistenlehden juttujen reprtuaarista. mainoksistahan nämä lehdetkin saavat rahaa ja sitä myötä toimittajat eli juttujen kirjoittajat palkkansa.

Mä olen kyl kuullut että eivät saa noin vaikka nin huhutaan vaan heille tulee rahaa mainoksista/mainostamisesta.

Mainostamisesta ja itse voi päättää esim. Sotkan kanssa teenpä Sotkasta jutun ja yhtiö maksaa bloggaajalle. Lisäksi Indie maksaa sen 100 e per postaus jutusta mikä tulee sivuille. Esim arpajaiset hyvä postaus. Ekaks fairy antaa palkinnoksi pesuainetta, sitten muistutetaan arvonnasta, kerrotasn kuinka kädet ovat nyt pehmeet ja lopuksi arvotaan. Kirjoittaja saa 4 x 100 e + kaapin täyteen ti kiainetta + mitä fairy maksaa kirjoittamisesta.

Ei pöllömpi tapa tehdä rahaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa uskoa että olis noin kova. Miks moumou raatais vaatekaupassa jos noi tulot olis totta?

Vierailija
4/12 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva kyl tietää faktaa tästä

Vierailija
5/12 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi halvatussa blogitulot ovat ihan valtiosalaisuuden asteella, kun yhteiskunnassa muuten pitäisi avoimuuden ja läpinäkyvyyden olla itsestäänselvyys?

Vierailija
6/12 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogitulot ovat aivan samalla tapaa julkista tuloa, kuin muutkin tulot. Mene verotoimistoon, ja selvitä siellä jonkun tietyn bloggaajan tulot. Kannattaa valita tietty sellainen, joka ei tee muuta työtä kuin bloggaamista.

Indiedays maksaa varmasti ihan hyvin, heillähän on todella paljon noita mainoksia sivuillaan.

Vierailija
7/12 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bellassakin saavat ainakin 50 e ja Indie on paljon suositumpi. Lisäksi päälle kutsut eri showroomeihin ja niissä tulee aina sponsikamaa, helposti tonnin verran kuussa jos pari krt vkossa viitsii käydä.

Kaikki vaan ei saa blogiaan suosituksi. Ja verottaja vie aina osansa.

Vierailija
8/12 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta

Vierailija
9/12 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/12 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyliin 28 postausta on palkallisia ja loput ei, niin että ihan hirveää tuubaa monta kertaa päivässä ei kannata postata.

Vierailija
11/12 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä ole mitään erikoista. Jos on onnistunut luomaan suositun blogin, sillä näköjään voi elättää itsensä.

Hyvä että maahan saadaan uusia työpaikkoja ja ainakin muutama bloggaajan alkuperäinen työpaikka saattaa vapautua sellaiselle joka ei blogilla osaa ansaita.

Vierailija
12/12 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOsin jos on, niin voisin itsekin myydä sieluni Indiedaysille ;) Vähän uusien kynsien ja laukun esittelyä ja 100e tilillä. Kelpais! Epäilen tosin vahvasti.