Hui! Tammikuussa täytän jo 47 vuotta, tämä on kamalaa!!!
Mies on yli 10 vuotta nuorempi, ja ikäeromme näkyy jo ulospäinkin, olenhan melkein 50...
Kommentit (43)
Minä pidin itseäni siinä iässä vielä ihan teininä. Olen kokenut itseni nuoreksi kauan. Mutta jossain kohtaa elämän rajallisuuden alkaa huomata todella, itsellä tämä on kolahtanut näin 45-v.
Omat vanhemmat vanhenevat tai kuolevat, ja koko ajan kuulee oman ikäisten ja vanhempien ihmisten puhuvan omien vanhempiensa kauheista tilanteista. Itse huomaa oikeasti rypistyvänsä, ja ympärillä olevat tietysti vielä enemmän :) Ja ennen kaikkea tajuaa, ettei elämässä ehdi tai pysty tekemään läheskään kaikkea mitä joskus haaveili, kun elämä tuntui rajattomalta.
voi kun voisi pysäyttä ajan kulun.
joita vanheneminen ahdistaa, oletteko muuten tyytyväisiä elämäänne? Entä te, joita ei ahdista?
t. elämästään nauttiva toukokuussa 44v täyttävä Nainen
kamalampaa se on, jos et tammikuussa tuota täytäkään vaan kuolet ennen 47-vuotispäiviääsi.
minä täytän kesällä 39v ja tämäkin on jo kamalaa!
samanikäinen mieheni on paljon nuoremman näköinen.
mutta en pidä vanhenemisestakaan.
Onhan siinä ristiriitaa...
samanikäinen mieheni on paljon nuoremman näköinen.
47v sitten kesällä. Elämä on mahtavaa!
niin siitä voi päätellä, että jotkut ne jaksavat ns. vanhoinakin. Ei siis vielä hätää, vaikka 45:n rajapyykki lähestyy uhkaavasti.
on alkanut näyttää koomiselta, kun nainen on jo 46 ja mies "kakara", 34- vuotias.
Siis ihan harmoninen ja onnellisen oloinen pariskunta muuten, mutta kun tiedän tämän naisen maailman turhamaisimmaksi ihmiseksi, joka on aina arvostellut muiden ulkonäköä, mietin mahtaako häntä häiritä tämä epäsuhtaisuus.
on alkanut näyttää koomiselta, kun nainen on jo 46 ja mies "kakara", 34- vuotias.
Siis ihan harmoninen ja onnellisen oloinen pariskunta muuten, mutta kun tiedän tämän naisen maailman turhamaisimmaksi ihmiseksi, joka on aina arvostellut muiden ulkonäköä, mietin mahtaako häntä häiritä tämä epäsuhtaisuus.
eika harmita tai stressaa yhtaan. kaikki vuodet tahan mennessa on olleet hyvia!!
mä täytän huhtikuussa 47 ja ei musta niin kamalaa.
Kaikkihan me vanhetaan.