Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avomies ei koske, ellei halua seksiä

Vierailija
26.12.2012 |

Olemme olleet avomieheni kanssa saman katon alla 2 vuotta. Aluksi tuli kehuja, suukkoa otsalle ja makoiltiin pitkiä aikoja yhdessä.

On se vaan toista nykyään kun mies koskee minuun ainoastaan seksiä halutessaan, eli noin kerran tai pari viikossa. Seksin jälkeen mies sitten avaa television tai kiskoo housut jalkaansa ja menee pois. Olemme riidelleet/ keskustelleet asiasta, kuinka tunnen oloni täysin turhaksi enkä lainkaan välitetyksi. Mies on myöntänyt "virheensä" ja luvannut korjata tapansa vaan eipä ole mitään muutosta tapahtunut. En minäkään koko aikaa jaksaisi olla jankuttamassa että miksei minua voi koskea, kun sen tulisi ehkä parisuhteessa kuitenkin tulla ihan luonnostaan?

Ja itse silittelen ymym. miestäni niin usein kun vain ehdin, joka päivä.

Olisiko minkäänlaista vinkkiä antaa kelläkään tällaiseen tilanteeseen, mitä tässä vielä voisi olla tehtävissä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa kun tullut näin paljon mielipiteitä asiasta!

Kerrottakoon vielä tuosta minun tilanteesta että en ole ruma en suinkaan lihava, mies on sanonut että ei olisi ikinä uskonut saavansa näin kaunista ja seksikästä naista kuin minä. Eikä ole osoittanut minkäänlaisia merkkejä että haluaisi erota, vaikka luonteeltani varsin vaikea tapaus olenkin. Olen myös tuntuvasti nuorempi kuin avopuolisoni.

Mutta voiko olla että jotkut ihmiset eivät vain ilmaise itseään hellimällä toista?

Vierailija
2/12 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain pihtailevaa ämmää olla nysväämässä vuodesta toiseen. jeejee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies hellii, hieroo ja pitää vieressä ilman mitään kytkyjä.

Minusta sun pitää vaan avata uudestaan se sanainen varastosi ja sanoa, että toi toiminta loukkaa sua. Että ellei hellyyttä rupea tulemaan niin ei tipua seksiäkään.

Toisaalta miksi haluat olla miehen kanssa jolle olet vaan patja?

Vierailija
4/12 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä ajattelee että ei se mies olis mua näin kauan katsonu jos vaan seksiä haluais. Ja sit toisaalta mä itse olen hyvin hellyydenkipeä ihminen ja se seksi on ainut hetki jolloin sitä hellyyttä saan, että olisi kurjaa nyt vielä siitäkin luopua. Mutta kai se on pakko.

Vierailija
5/12 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä tässä seksittömässä liitossa, ei todellakaan ole helppoa....

Vierailija
6/12 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu 1,5v yhdessä ja sama aika siis asuttu yhdessä. Olemme puhuneet asiasta ja olen sanonut, että toivoisin muutakin kosketusta kuin seksiin johtavaa käpelöintiä. Mies ei kuulemma "muista" antaa muita hellyydenosoituksia, koska ei itse niitä kaipaa. Ymmärtää kai kuitenkin minun kaipuuni ja lupaa aina yrittää huomoida paremmin, mutta aika nopeasti se lupaus unohtuu. Enää ei oikeastaan edes häiritse, ja kyllähän tuo aina silloin tällöin pussailee muutenkin.

Vierailija
7/12 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty kuulemma kun olen niin luotaantyöntävä, läski 80 kiloinen perseetön ja persjalkainen, naamasta kaunis, mutta muuten kamala. Sitä puistattaa nähdä mut alasti tai kosketella selluisia paikkoja, ei tule saunaankaan enää mun kanssa kun tulee kuulemma paska fiilis.

Vierailija
8/12 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistavaa jopa kun aina hänen koskettaessaan tiesi mitä tuleman pitää.

Vierailija
9/12 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä et ole ehkä se huippu, korkeamman statuksen mimmi jonka mies joskus oletti ansaitsevansa. Oletkin vain tavallinen hänen tasoisensa nainen, ja jos mies ei osaa arvostaa itseään, arvostaa vielä vähemmän sua. Olet sille arjen ja taloudellisten menojen jakaja, et mikään suuren rakkauden kohde ja häikäisevä unelmien nainen. Ehkä hänkään ei lopultakaan ole mitään vastaavaa sulle? Jotkut parisuhteet ovat tällaisia vähän ankeampia arkisia virityksiä, joissa vain eletään yksi päivä kerrallaan elämää eteenpäin. Sulla on vielä romanttisia haaveita mutta tässä suhteessa ne eivät tule toteutumaan. Miehesi ei ole sitä tyyppiä, ei ainakaan sinun kanssasi. Toisaalta suhteessa on varmasti hyvätkin puolensa, kuten tietty ennalta-arvattavuus ja turva, kun on kaksi jakamassa kuluja ja tekemässä yhdessä hankintoja ym.

Vierailija
10/12 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä et ole ehkä se huippu, korkeamman statuksen mimmi jonka mies joskus oletti ansaitsevansa. Oletkin vain tavallinen hänen tasoisensa nainen, ja jos mies ei osaa arvostaa itseään, arvostaa vielä vähemmän sua. Olet sille arjen ja taloudellisten menojen jakaja, et mikään suuren rakkauden kohde ja häikäisevä unelmien nainen. Ehkä hänkään ei lopultakaan ole mitään vastaavaa sulle? Jotkut parisuhteet ovat tällaisia vähän ankeampia arkisia virityksiä, joissa vain eletään yksi päivä kerrallaan elämää eteenpäin. Sulla on vielä romanttisia haaveita mutta tässä suhteessa ne eivät tule toteutumaan. Miehesi ei ole sitä tyyppiä, ei ainakaan sinun kanssasi. Toisaalta suhteessa on varmasti hyvätkin puolensa, kuten tietty ennalta-arvattavuus ja turva, kun on kaksi jakamassa kuluja ja tekemässä yhdessä hankintoja ym.

Ei vaan tunne ap:tä kohtaan riittävästi. Oma exä oli tuollainen ja eron jälkeen kun löysi uuden naisen niin vielä monen vuoden yhdessäolon jälkeen kulkevat käsi kädessä, suukottelevat jne. Minun kanssani ei koskaan tehnyt noista mitään eli nyt on rakkaan kanssa, silloin oli panokaverin.

Vierailija
11/12 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty kuulemma kun olen niin luotaantyöntävä, läski 80 kiloinen perseetön ja persjalkainen, naamasta kaunis, mutta muuten kamala. Sitä puistattaa nähdä mut alasti tai kosketella selluisia paikkoja, ei tule saunaankaan enää mun kanssa kun tulee kuulemma paska fiilis.

Sanooko tosiaan noin?

Vierailija
12/12 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen vain panokaveri. Kivaahan seksi on, mutta nainen on nainen ja joskus mitta tulee täyteen.

Taidan nyt ottaa itseäni niskasta kiinni ja alkaa panostamaan muuhunkin kuin seksiin. Saas nähdä lähteekö mies lätkimään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä