Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotteko aina, jos joku baarissa kehuu teitä

Vierailija
26.12.2012 |

kauniiksi ja sanoo rakastavansa juuri sinua?

Tero

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lovelove!

Vierailija
2/16 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä mä OLEN kaunis.

Helppo uskoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin käy baareissakaan. Uskon omaksi ilokseni, jos kehutaan. Rakastamisia ja muita en sen sijaan usko hetkeäkään. Eikä millään kehumisilla minua mukaansa saa, joten ihan sama vaikka itseäni piristän uskomalla sen harvan kerran, kun joku kehuu.

Vierailija
4/16 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään rakkausjuttuja en baarituttavuuksilta kuuntele.

Vierailija
5/16 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehet selittää mitä vaan jotta sais pillua.

Vierailija
6/16 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastavansa minua.

Oman itsetuntoni tähden päätin jo nuorena, että päätän uskoa jokaisen kohteliaisuuden, joka minulle annetaan/lausutaan. Lapuudessa minua kehuttiin 5 kertaa:

Ekaluokan ope sanoi minua alykkääksi ja ahkeraksi;

Tokaluokalla kaverin äiti kehui minu käytöstapojani;

Viidennellä luokalla käsityöopettaja kehui esteettisyyden tajuani

Kuudennella luokalla liikunnanope kehui minua notkeaksi ja kauniiksi, kun itkin hänelle elämääni kun kuukautiset alkoivat koulussa;

Yhdeksännellä luokalla matikan ope pyysi minut kantamaan hänen kanssan kirjoja varastoon. Tämä oli lievän omituista, koska yleensä niitä kirkoja oli kantamassa pojat, jotka olivat vahvempia. Opettaja halusi minut vain syrjään ja piti minulle noin 10-15 minuutin puheen, jossa kehotti näin älykästä, fiksua ja ahkeraa neitosta käyttämään lahjojani. Koska opettaja oli kuullut monesti, että vanhempani haukkuivat minua rumaksi tyhmäksi jne, sanoi myös, että olen kaunis ja minun ei tule uskoa niitä jotka muuta sanovat.

Tuo matikan ope myös neuvoi samassa puheessa olemaan rakastumatta miehiin, jotka nopeasti kertovat rakkaudestaan, mutta käski ottaa ilon irti kaikista kehuista joita tulisin saamaan.

Luulen, että jos ein olisi tuolta opettajalta saanut tuota 10-15 minuuttia olisi elämäni ollut ätysin erilainen. En olisi uskaltanut hakea jatko-opintoihin koulumenestymisestäni huolimatta, en olisi uskaltanut muodostaa parisuhdetta enkä luottaa millään tasolla ihmisiin.

Tuon matematiikan opettajan ansiota siis on, että uskon jokaista, joka minua haluaa syystä tai toisesta kehua. Kehut otan kehuina enkä mieti mitä tarkoitusperiä mahdollisesti on pilossa. Ne jhämäräperäiset ehdotukset tulevat, jos tulevat, mutta kehuja uskon aina!

Vierailija
7/16 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

istuskelimme ystäviemme kanssa iltaa. Tuli hetki, jolloin olin pöydässä yksin ja viereisestä pöydästä tuli joku vieras mies sanomaan minulle "Luuletko olevas joku hyvännäköinen" ja meni sitten takaisin omaan pöytäänsä. Jäin kyllä sanattomaksi.. Mies istui pöydässä ja hänellä oli naisystävä, joka oli melkoinen kaunotar. Mutta enpä kyllä tänäkään päivänä ymmärrä, mikä tuon tokaisun tarkoitus oli.

Tero toki voisi valottaa vähän miesten ajatusmaailmaa.. ;)

Olen ihan tavallisen näköinen, en siis ruma, mutten mikään kauniskaan.

Vierailija
8/16 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin silloin kun se tapahtuu narikkajonossa viimeisen hitaan ja valomerkin jälkeen. Silloinhan näkeekin paremmin kun ne valot on päällä, joten totta kai ne kauniiksi kehumiset pitää paikkansa. Uskon myös rakkauteen ensi silmäyksellä, joten tietty joku voi sanoa rakastavansa minua ilman mitään taka-ajatuksia.

Vierailija
9/16 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksa kuunnella humalaisten jorinoita

Vierailija
10/16 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten uskon kaiken perustuvan vain saamiseen.

Vierailija
11/16 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakkauteen en uskoisi

Muutenkin olen tavannut pääasiassa vain täysjärkisiä miehiä jotka ei ole höpöttäneet rakkaudesta ensi kohtaamisella. Jos ovat, olen juossut ja lujaa :)

Vierailija
12/16 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

istuskelimme ystäviemme kanssa iltaa. Tuli hetki, jolloin olin pöydässä yksin ja viereisestä pöydästä tuli joku vieras mies sanomaan minulle "Luuletko olevas joku hyvännäköinen" ja meni sitten takaisin omaan pöytäänsä. Jäin kyllä sanattomaksi.. Mies istui pöydässä ja hänellä oli naisystävä, joka oli melkoinen kaunotar. Mutta enpä kyllä tänäkään päivänä ymmärrä, mikä tuon tokaisun tarkoitus oli.

Mullakin on kokemusta siitä, miten joku mies on ihan puskista tullut tokaisemaan jotakin tuon tapaista. Mäkin haluaisin tietää, että mikä tarve joillakin miehillä tehdä noin? Haluavatko he pahoittaa tuntemattomien naisten mielen? Miksi ihmeessä? Oli ruma tai ei, niin eikö voisi vaan antaa olla, jos ei naama miellytä?

Vierailija
13/16 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja molempiin eli kauniiksi kehumiseen ja rakkauteen. Ollaan nyt oltu onnellisesti naimisissa 10 vuotta. :)

Vierailija
14/16 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on kokemusta siitä, miten joku mies on ihan puskista tullut tokaisemaan jotakin tuon tapaista. Mäkin haluaisin tietää, että mikä tarve joillakin miehillä tehdä noin? Haluavatko he pahoittaa tuntemattomien naisten mielen? Miksi ihmeessä? Oli ruma tai ei, niin eikö voisi vaan antaa olla, jos ei naama miellytä?

Ollaan oltu viettämässä iltaa tyttyöporukalla ja on ollut ihan rauhallista, mutta kivaa ja juttua on riittänyt. Sitten siihen tulee joku mies, alkaa heittää läppää jollekin naisista (ei pöydän kauneimmalle, vaan parille ihan keskitason naiselle), kääntyy sitten minuun päin ja kysyy: "Paljonko sä painat?"

Tilanne oli niin häkellyttävä, että en osannut edes sanoa mitään. Pöytäseurueen muita naisia nolotti, mutta kukaan ei pistänyt miehelle jauhoja suuhun, siitä miinuspisteet kavereille. Ja puhumme nyt 30-38 -vuotiaista. Ainoa syy, miksi mies näin teki, olisi voinut olla, että en kuunnellut hänen juttujaan, joita hän siis kertoi toisille. Ehkä häntä ärsytti, että en pitänyt häntä luomakunnan kruununa ja kuunnellut lumoutuneena. Pitänee vielä lisätä, että kiloja on 10 ylimääräistä, mutta ainakin oman miehen mielestä aivan kohdillaan.

Vierailija
15/16 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt, miten naiset uskovat kaiken sen paskan kirkkain silmin, jota heille syötetään. En siis minä, mutta ne pelkästään sänkyseuraa keinolla millä hyvänsä haluavat. Jos lähettäsitte nämä roomeot heti matkoihinsa, voisi kunnon miehillekin jääd saumaa, rehellisellä pelillä.

Vierailija
16/16 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies kantaa juomaa pöytään. Kun rahat loppuu, niin loppuu paskanjauhannan kuuntelukin. Valomerkin jälkeen tilaan taksin omaan kotiini ja menen oman kullan kainaloon nukkumaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi