Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mikä on pahin haukkanimi mitä miehenne on teistä sanonut

Vierailija
26.12.2012 |

mulle: hullu, hullu koira, mielisairas, epäsiisti, aina ihmetelly, kun sulla tota mahaa jne. p.s. ollaan muuten erottu

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on "kerran lapsi, aina lapsi".

Nyt jo naurattaa mutta tuo tuntui pitkään todella pahalta. Sen jälkeen ei ole minua koskaan haukkunut tai nimitellyt.

Vierailija
2/24 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä ne pahimmat haukkanimet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoja noi haukkanimet.tykkäsin enemmän varisnimistä.

Vierailija
4/24 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sanonut että toi oli tyhmää tai nyt teit typerästi.

Vierailija
5/24 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se silloin tuntunut kivalta, mutta oli ensimmäinen ja ainakin toistaiseksi viimeinen haukkuminen.

Vierailija
6/24 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ihmettelee, jos en jaksa huomioida häntä ja olen poissaoleva.

Vierailija
7/24 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai yrittäneen muutenkaan lytätä ja väheksyä minua ihmisenä.

Vierailija
8/24 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukkumanimi!!!! Hirveetä..

Vierailija
9/24 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sä sitten helvetin tarkka.

(Olemme edelleen naimisissa.)

Vierailija
10/24 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se kirpaisi koska oli tosissaan

Vierailija
11/24 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle: hullu, hullu koira, mielisairas, epäsiisti, aina ihmetelly, kun sulla tota mahaa jne. p.s. ollaan muuten erottu

Juurihan tästä oli keskustelu eilen:

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1749996/millaisia_ha…

Vierailija
12/24 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on "kerran lapsi, aina lapsi". Nyt jo naurattaa mutta tuo tuntui pitkään todella pahalta. Sen jälkeen ei ole minua koskaan haukkunut tai nimitellyt.

Vierailija
13/24 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen teininä antanut pillua jollekin turkkilaiselle tms. Sanoi jo silloin, ettei koskaan tule menemään kanssani naimisiin, koska sinä et ole arvostanut itseäsi yhtään (tarkoitti siis minua). Ero tässä tuleekin.

Vierailija
14/24 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen teininä antanut pillua jollekin turkkilaiselle tms. Sanoi jo silloin, ettei koskaan tule menemään kanssani naimisiin, koska sinä et ole arvostanut itseäsi yhtään (tarkoitti siis minua). Ero tässä tuleekin.

Kelpaat kyllä seksikumppaniksi kun annat pillua mutta et kelpaa vaimoksi kun olet antanut nuoruudessasi pillua väärälle henkilölle ennen nykyisen tapaamista? Pärjäät paremmin ilman tuollaista ääliötä.

Vierailija
15/24 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota joutuu raahaamaan mukanaan, ettei koskaan olisikaan halunnut naimisiin vaan huijasin/pakotin hänet..

Vierailija
16/24 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kerran huoraksi

Vierailija
17/24 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole mikään noista :(

Vierailija
18/24 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se sanotaan sopivassa yhteydessä sopivalla äänensävyllä, kyllä se silti halventavaksi voidaan tarkoittaa. Ihan niin kuin melkein mikä vaan sana...

Vierailija
19/24 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaat kyllä seksikumppaniksi kun annat pillua mutta et kelpaa vaimoksi kun olet antanut nuoruudessasi pillua väärälle henkilölle ennen nykyisen tapaamista? Pärjäät paremmin ilman tuollaista ääliötä.

Oli ns lomapano eli ostin turkkilaiselle kaljaa jne. Ostin siis periaatteessa seksiä eli kävin huorissa. Mies sanoi, että mitä minä meinaisin jos hän olisi käynyt huorissa. Totuuden nimissä en nyt niin hirmuisen iloinen olisi. Hän ei muutenkaan arvosta noita kehitysmaiden ratahuoria, sain vielä visvasyylän siltä, enkä edes tiedä saanko lapsia. Mies ei pysty olemaan kanssani onnellinen, joten ihan hyvä, että tulee ero, sillä onhan hänkin ansainnut onnen ja minä myös.

Vierailija
20/24 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoras on nimitellyt mustasukkaisuudessa!