mikä on pahin haukkanimi mitä miehenne on teistä sanonut
mulle: hullu, hullu koira, mielisairas, epäsiisti, aina ihmetelly, kun sulla tota mahaa jne. p.s. ollaan muuten erottu
Kommentit (24)
Pahoja noi haukkanimet.tykkäsin enemmän varisnimistä.
On sanonut että toi oli tyhmää tai nyt teit typerästi.
No ei se silloin tuntunut kivalta, mutta oli ensimmäinen ja ainakin toistaiseksi viimeinen haukkuminen.
Sitten ihmettelee, jos en jaksa huomioida häntä ja olen poissaoleva.
Tai yrittäneen muutenkaan lytätä ja väheksyä minua ihmisenä.
Olet sä sitten helvetin tarkka.
(Olemme edelleen naimisissa.)
ja se kirpaisi koska oli tosissaan
mulle: hullu, hullu koira, mielisairas, epäsiisti, aina ihmetelly, kun sulla tota mahaa jne. p.s. ollaan muuten erottu
Juurihan tästä oli keskustelu eilen:
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1749996/millaisia_ha…
on "kerran lapsi, aina lapsi". Nyt jo naurattaa mutta tuo tuntui pitkään todella pahalta. Sen jälkeen ei ole minua koskaan haukkunut tai nimitellyt.
Koska olen teininä antanut pillua jollekin turkkilaiselle tms. Sanoi jo silloin, ettei koskaan tule menemään kanssani naimisiin, koska sinä et ole arvostanut itseäsi yhtään (tarkoitti siis minua). Ero tässä tuleekin.
Koska olen teininä antanut pillua jollekin turkkilaiselle tms. Sanoi jo silloin, ettei koskaan tule menemään kanssani naimisiin, koska sinä et ole arvostanut itseäsi yhtään (tarkoitti siis minua). Ero tässä tuleekin.
Kelpaat kyllä seksikumppaniksi kun annat pillua mutta et kelpaa vaimoksi kun olet antanut nuoruudessasi pillua väärälle henkilölle ennen nykyisen tapaamista? Pärjäät paremmin ilman tuollaista ääliötä.
jota joutuu raahaamaan mukanaan, ettei koskaan olisikaan halunnut naimisiin vaan huijasin/pakotin hänet..
Jos se sanotaan sopivassa yhteydessä sopivalla äänensävyllä, kyllä se silti halventavaksi voidaan tarkoittaa. Ihan niin kuin melkein mikä vaan sana...
Kelpaat kyllä seksikumppaniksi kun annat pillua mutta et kelpaa vaimoksi kun olet antanut nuoruudessasi pillua väärälle henkilölle ennen nykyisen tapaamista? Pärjäät paremmin ilman tuollaista ääliötä.
Oli ns lomapano eli ostin turkkilaiselle kaljaa jne. Ostin siis periaatteessa seksiä eli kävin huorissa. Mies sanoi, että mitä minä meinaisin jos hän olisi käynyt huorissa. Totuuden nimissä en nyt niin hirmuisen iloinen olisi. Hän ei muutenkaan arvosta noita kehitysmaiden ratahuoria, sain vielä visvasyylän siltä, enkä edes tiedä saanko lapsia. Mies ei pysty olemaan kanssani onnellinen, joten ihan hyvä, että tulee ero, sillä onhan hänkin ansainnut onnen ja minä myös.
Huoras on nimitellyt mustasukkaisuudessa!
on "kerran lapsi, aina lapsi".
Nyt jo naurattaa mutta tuo tuntui pitkään todella pahalta. Sen jälkeen ei ole minua koskaan haukkunut tai nimitellyt.