Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko hyvät salihousut teistä?

Vierailija
26.12.2012 |

http://www.geevoima.fi/epages/GPL.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/16012009-…

Onko ylipäätään kokemusta tuosta "ei kokoa" -merkistä? Minkä kokoinen itse olet ja miten nuo istuvat?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei sano mitään!

ap

Vierailija
2/5 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietityttää sekin, onko mitkään salihousut ihan 90 e arvoiset. Itse olen maksanut max. 40 euroa.

Minusta oleellista valinnassa on malli, sopiiko itselle ja se, että salihousuissa on taskut koska itse tarvin salilla taskuja. En siis ostaisi noita tuolla hinnalla vaan ennemmin sellaiset, joiden mallista tiedän, että ne ovat itselleni ok, taskulliset ja edullisemmat.

Mutta sinulla on tietysti omat kriteerisi.:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

selluliitti näkyy läpi. Mitä se kertoo kankaasta?

Vierailija
4/5 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka olivat niin pyöreät ja kohollaan, että taisi olla pakarafyllinki jemmattuna pöksyihin. LIsäksi kiinnitin huomiota siihen, että lahkeet laahaavat maata. Äärimmäisen epäkäytönnöllistä. Malli muutenkin vähän vanhanaikainen alaspäin levenevine liian pitkine puntteineen. On muuten kaikilla muilla paitsi tosi hoikilla ja pitkillä erittäin pyylevöittävä malli. Vähänkään reidessä leveyttä, niin näyttää tosi pahalta. ÄLKÄÄ uskoko kuviin. Ne näyttävät vaatteen vain yhdestä kulmasta ja niitä oikeasti topataan ja kiristetään, jotta malli olisi mahdollisimman hemaiseva siitä kuvatusta kulmasta. 90 eur EI ole järkihinta. Väri kiva, tosin sekin pyylevöittää helposti. Kirkas väri on hyvä yläosassa, tumma housuissa.

Vierailija
5/5 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on paksut reidet. ap