Nopein keino poistaa jouluturvotukset kropasta?
Olen kerännyt parin päivän joulusuklaiden, pähkinöiden, kinkun, suolaisten juustojen ja graavikalan mässyttämisellä aivan älyttömät turvotukset! Etenkin maha on hirveä möhö ja posket turvoksissa. En arvannut, että suolaisten ruokien vaikutus olisi näin paha. Olen yleensäkin pyöreähkö ja nyt näytän tosi possulta. Parin päivän päästä pitäisi olla edustavammassa kunnossa yhtä tapaamista varten. Miten saisin äkkiä ylimääräiset suolat ja nesteet pois? Voiko prosessia nopeuttaa mitenkään?
Kommentit (10)
tee kaikkea millä saat virtsaneritystä lisääntymään. Liikuntaa, hikoilua, saunomista.
Ei se kaikki ole turvotusta, vaan osa siitä on varmasti myös jouluna tullutta läskiä. Kyllähän sinä tiedät miten laihdutetaan, syö vähemmän kuin kulutat.
mutta suurin osa on silti pelkkää turvotusta, aiempien joulujen kokemuksen perusteella. Se on yleensä hävinnyt noin viikon kuluttua suolamässyn lopettamisesta. Olisin jättänyt syömiset vähemmälle, jos olisin tiennyt tästä tapaamisesta mutten tiennyt!
ap
lisäksi voi syödä vaikka mansikoita
Hitsit, tapaan tosiaan yhden miehen, jonka kanssa treffailtiin puolivakavasti ennen kuin hän muutti toisaalle. Nyt otti yhteyttä, muttei varmaan ota enää, jos purjehdin tapaamiseen näyttäen Posankalta. Että pitikin syödä niin paljon suolaa.
ap
Liikunta auttaa kovasti!
Juo paljon!
Nesteitä poistavia ruokia: ananas, greippi, mansikka. Vältä suolaisia ruokia.
Syö ananasta ja juo vihreää teetä, se poistaa nesteitä. Sellaista treenausta, että tulee kunnolla hiki, esim. reipasta kuntopyöräilyllä ajoa ja runsaasti veden juontia. Itsellä tehoo parhaiten toi hikijumppa+vesi+paljon kasviksia ja hedelmiä herkkujen sijaan.
Mulla on nyt takana 25 kilon laihdutusurakka ja tämän puolen vuoden aikana huomasin, että Valion Mansikkamehukeitto, se alle 10 kalorinen, on tosi tehokas nesteenpoistaja. Ja auttaa mulla muutenkin makeannälkään :) Mä joisin varmaan sitä muutaman litran :D
Kaiva esiin vanhat PAINONVARTIJOIDEN OHJEET!Tai vedä HERBALIFEA 3 päivää....tai testaa JUTAN DIEETTIÄ, jo 3.pv alkaa pissa liristä ja olo kevenee.Vanha viisaushan väittää, että sillä ei ole niin väliä, mitä syöt joulun ja uuden vuoden välillä, kuin sillä, mitä syöt uuden vuoden ja joulun välillä......;=)
http://www.laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m=663&d=19194&i=ORION+PHARMA_FURE…
kun vetäsee aamulla 40 mg niin saa kusella juosta koko helkutin päivän
Ei se kaikki ole turvotusta, vaan osa siitä on varmasti myös jouluna tullutta läskiä. Kyllähän sinä tiedät miten laihdutetaan, syö vähemmän kuin kulutat.