Mulle selvisi vasta nyt, että mieheni
lämmittää juomat mikrossa YKSI kerrallaan! Ihmettelin kun aikaa kaikkien glögien lämmittämiseen kului ihan järjesttömän paljon. Sitten tajusin että se iskee ne sinne muki kerrallaan.
Ja sama juttu siis kaakaoiden ym. kanssa. Oli suorastaan närkästynyt kun asiasta mainitsin.
ARGH!
Kommentit (11)
mulla on itsellä kokemus, että yhden mukin teetä/kaakaota lämmittää mikrossa yhdessä minuutissa. Mutta kaksi mukia vaatii pidemmän ajan, 1,5min tai 2min.
Tietenkin. Mutta miksei niitä voi silti laittaa sinne samaan aikaan? Jos kahdella mukilla aika on tuplat (se jää kyllä alle) niin silti menee aikaa mukien vaihteluun tmv. Ja eka muki on jo kylmä kun viimeistä lämmitellään.
ap
paremmin minusta glögi tulee kuumaksi hellalla kattilassa ja siitä voi kaataa mukeihin tai johonkin siistiin kannuun jos haluaa sillä tavlla tarjoilla.
Tietenkin. Mutta miksei niitä voi silti laittaa sinne samaan aikaan? Jos kahdella mukilla aika on tuplat (se jää kyllä alle) niin silti menee aikaa mukien vaihteluun tmv. Ja eka muki on jo kylmä kun viimeistä lämmitellään.
ap
itte laitankin usein ne yhtäaikaa, mutta jos nyt tahtoo vaikka tarjoilla lennosta, niin sitten yksi kerrallaan.
Kyllä sun ap nyt varmasti täytyy tästä kehittää joku valtaisa perheriita ja saada mies tekemään kaikki siten kuin itse teet. ;)
Lastensuojeluimoitus ei taida tähän sopia...
Jos iso määrä populaa, niin kunnon perheen emännän olisi pitänyt ohjeistaa, että liedellä tulee nopeasti ja samanaikaisesti koko porukalle:).
ap
Meillä tekee kumpikin noin, eikä kukaan ole vielä vetänyt hernettä nenään.
Mistä näitä "minun pikku aivoni ovat ainoat jotka ymmärtävät miten tätä elämää kuuluu oikeasti elää ja mehupurkki avata" -ihmisiä oikein sikiää? Naisia kaikki tyynni.
Muistan ajat jääkaappikylmä tai huoneenlämpöinen neste ja kupin koko.
Maitoo en ainakaan rupea kokeileen, kun siitä tulee kauhea sotku, jos kuohuu yli.
Tyypillistä... Hauku se linttaan.