Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen äiti antaa 15v pojalleen joululahjaksi kortsuja?

Vierailija
26.12.2012 |

Tämä tapahtui siskoni perheessä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ehkä ihan joululahjaksi sovi, mutta hyvä että äiti tunnistaa pojan kasvaneen mieheksi. Vai olisiko parempi, että poika nylkyttelisi tyttöjä paljaallaan? Sillä teiniseksille ei voi mitään.

Vierailija
2/6 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä huonompi tilannetaju...:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut kun mun vanhin on n.15v, niin aion mä jättää kortsuja esim. kylppärin kaappiin ja kertoa, että jos oikeasti tarvii niin ottaa sieltä. Parempi et käyttää niitä, jos jotain meinaa tehdä. Ennen sitä tietty puhutaan siitä et miten, miksi ja milloin on sopivaa seksi yleensäkin aloittaa..

Vierailija
4/6 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut kun mun vanhin on n.15v, niin aion mä jättää kortsuja esim. kylppärin kaappiin ja kertoa, että jos oikeasti tarvii niin ottaa sieltä. Parempi et käyttää niitä, jos jotain meinaa tehdä. Ennen sitä tietty puhutaan siitä et miten, miksi ja milloin on sopivaa seksi yleensäkin aloittaa..

kyllä ymmärrän, että jossain sopivassa tilanteessa voi antaa ja jutella asiasta ja 15v on jo siihen erittäin sopivan ikäinen.. Mut tosi kiva kun koko suku ympärillä ja paketista paljastuu kondomipaketti. Mun sisko on kyllä aina ollut hemmetinmoinen ääliö AP

Vierailija
5/6 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt joululahjaksi tai synttärilahjaksi antaisi mutta muuten kyllä tulevat olemaan kys iässä tietoisia siitä, että vaikkapa kh kaapista niitä löytyy jos tarvetta on.

Ja toivon mukaan välimme ovat sellaiset silloinkin ettei tarvitse asiaa mitenkään salailla saati nolostella.

Toki toivon ettei kumeille vielä siinä iäsäs ole käyttöä mutta se onkin eri asia se.

Vierailija
6/6 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka haluaa suojella omaa lastaan seksitaudeilta ja teini-isyydeltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme