Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt korpee ja naurattaa samaan aikaan.

Vierailija
26.12.2012 |

Sain juuri kuulla, että yksi hyvä ystäväni väittää, etten mä nykyään tee muuta kuin ryyppää yksinäni yöt läpeensä.

Tämän kuulin siis toiselta hyvältä ystävältäni.

Mä olen ryypännyt paljon, etenkin tämän väitteen julki tuoneen ystäväni kanssa. Mutta alkuvuodesta päätin, että korkeintaan kerran viikossa ja lisäksi vähennän annoksia.

Ennen kun meni 12 olusta istumalta ja kolmesti viikossa. Nyt sitten se 10 olutta kerran.

Se on pitänyt, olen pitänyt tarkkaa juomapäiväkirjaa. On ollut jopa viikkoja, kun olen ollut kokonaan juomatta. Koska ei ole tehnyt mieli. Koko akka on voinut paremmin. Ajattelin edelleen jatkaa selvempää linjaani. Nyt jouluna ei ole juonut pisaraakaan ja saas nähdä otanko uutena vuotenakaan, kun noiden seurassa se pitäisi viettää. Välttyisi varmalta riitelyltä.

En tiedä sitten, että puhuuko välikäsi paskaa vai oliko hänen oma mielipiteensä.. mutta se tuli selväksi, että se joka niin väittää perustelee asian sillä, kun mä olen aina yöllä netissä.

MÄ TEEN TÖITÄ! Jos se ei heille kelpaa, niin olkoot koko porukka. Kohta pääsen lähtemään himaan ja prrr.. tekis mieli ottaa puheeksi asiat, mutta kaipa se on viisainta vaan antaa olla. Puhukoot ja kalkattakoot.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä alkoholi pois kokonaan loppuiäksesi. Sä et tarvitse sitä. Se, mitä etsit, ei löydy alkoholipullosta.

Vierailija
2/5 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kyllä tykkään siitä nousuhumalan tunteesta, että siihen mä olen toistaiseksi lätkässä. Ja sen takia mä en jätä alkoholia kerralla.

Mä olen AAn lääkärin hoidossa ja hänkin suosittelee asteittain lopettamista. Alkoholin kanssa olemista selvinpäin. Osaan esimerkiksi nykyään olla juomatta, vaikka mieheni joisikin saunakaljansa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kyllä tykkään siitä nousuhumalan tunteesta, että siihen mä olen toistaiseksi lätkässä. Ja sen takia mä en jätä alkoholia kerralla.

Mä olen AAn lääkärin hoidossa ja hänkin suosittelee asteittain lopettamista. Alkoholin kanssa olemista selvinpäin. Osaan esimerkiksi nykyään olla juomatta, vaikka mieheni joisikin saunakaljansa.

ap

Vierailija
4/5 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hankkia ystäviä, jotka eivät käytä alkoholia.

Vierailija
5/5 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin kiukuttelet ystävillesi, ja puolustelet juomistasi, et voi parantua. Korkki kiinni, ja ainakin vuosi ilman viinaa, niin sulle alkaa tulla terveempi perspektiivi elämään. Sitten kun pystyt oikeasti elämään ilman, että lasket päiviä ja annoksia, voit ottaa joskus pari, ehkä.

Ei oikeasti ole välimuotoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän