Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisunaiset 5.12.05

05.12.2005 |

Terppa..se ois siis manantai taas ja uuden viikkoavauksen paikka :o)!

Mullahan siis viime viikko meni ihan pyllylleen, mutta lauantai ja sunnutai meni tosi kevyellä linjalla..ihme kyllä ;o)!!

Oli niin iloinen yllätys, että vaaka näytti aamulla 100g vähempi kuin viime viikolla eli nyt paino 84,2kg ,o)!!

Harvemmin sitä on näin iloinen noin píenestä pudotuksesta, mutta nyt kyllä olen, kun varma olin, että lisää on tullut!!

Mitenkäs muilla..oliko vaaka kaveri tänään???

Tsemppiä ihan jokaiselle!!!

t.köris

Kommentit (34)

21/34 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

SININEN31:Hieno juttu,että kunnialla selvisit kyläilyistä..niin sitä pitää!!

NEPO:Realistinen tavoite sulla..toivotaan, että onnistut siinä!!

Ja Jouluna ei kantsikaan laihdutella vaan nauttia oikein kunnolla..koska Joulu tosiaan on kerran vuodessa vaan :o)!!

EMONAMOHA:Köris kiittää ja kumartaa kiitoksista ;o).Minusta on niin mukava tsempata teitä ja samalla saada tsemppiä teiltä muilta..tää on kyllä ihan paras ryhmä ja mukava juttu, että saatiin tää niin toimivaksi ryhmäksi, joka Katti26:n sanoin on tosiaan paljon muutakin kuin vain ne kerran viikossa ilmoitettavat painot..ei ne niin kovasti tsemppaa mitä nää muut jutut..mun mielestä ainakaan ;o)!!

Ja älä vaan luovuta..vaikka tulis plussaakin välillä, mutta toivotaan kuitenkin, että laskusuhdanne jatkuu :o)!!!

KATTI26:Hirmusti tsemppiä punnitukseen..muakin ihan jänskättää sun puolesta, vaikka oonkin varma, että pudotusta on tullut..mutta kuinka paljon?!

Mulla ei tää päivä oo mennyt niin hyvin..en oo kyllä mitään herkkuja syönyt, mutta kun söin nakkeja ja niistä kertyy äkkiä pisteitä ja äsken mies teki oman version Italianpadasta ja se on tietty rasvasempi versio, mutta niin hyvää, että söin sitäkin ihan liikaa, plääh..noh..vaikka tää meniskin mettään niin tarvii olla tyytyväinen, että alkuviikko on mennyt hyvin eikä tääkään nyt ainakaan vielä pahasti överiks niin paljon paremmallahan mallilla tää on ku viime viikko..lisäks olen käynyt 3x1h(5km)sauvakävelylenkin jo ja toivottavasti menen vielä ainakin kerran, vaikka tänään ja huomenna kaverille ei sovi ja yksin mun ei tuu lähdettyä kyllä ;o(!!

Kaikille ihan hirmusti tsemppiä taas..viikonloppu tulla jolkottelee..

toivottavasti me sisunaiset pysytään sisukkaina ;o)!!

Vierailija
22/34 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa ruoan valmistus aloitetaan niit että otetaan puoli kiloa voita ja päälle kermaa..

Ihanat, vinkatkaa linkki jossa olisi sisukkaille sopivampia sapuskoja? Alkaa jo nääs tuo tumma pasta ja riisi tulla korvista. Tyttökin jo sano " minähän en tuommosta mämmiä syö"

Sisua kaikille, selvitään tulevasta viikonlopusta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä kuulostaa, jos alan tekemään joka viikko yhteenvedon meidän onnistumisista.

Ilmoittaisin siis yhdessä viestissä jokaisen painon pudotuksen, kokonaispudotuksen, yms. tietoja. Myös ennusteen siitä, koska tavoite täyttyy, jos paino putoaa jatkossa samaa vaihtia kuin aikaisemmin.

Ilmoittaisin seuraavat asiat:

- Lähtöpaino

- Tavoitepaino

- Paino nyt

- Vko pudotus

- Koko pudotus

- MAtkaa tavoitteeseen

- MOntako viikkoa menee tavoitteen täyttymiseen

Haluaisitteko muuta tietoa????

Käyn lävitse nuo marras-joulukuun aikana laitetut viestit ja kerään sieltä tietoja kasaan, mutta sen lisäksi tarvitsen varmasti lisää tietoa. Jotta voin laatia ns. ennusteen, tarvitsen aikanin tiedon siitä, milloin laihdutus on aloitettu ja mikä paino on silloin ollut (eli ns. lahtöpaino). Mielellään se tieto, jolloin tämä nykyinen dieetti on alkanut. Sekä tietysti tavoitapainot.

Pyydän lisää tietoa, jahka olen nuo aikaisemmat viestit käynyt lävitse.

Kommentteja ja toiveita otetaan vastaan .....

Vierailija
24/34 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteenvedon tekemistä ajatellen tiedot on kasattu yhteen. Tarksitakaa alla olevat tietonne ja täydentäkää puuttuvat. Siten saan paremman arvion jokaiselle.

Ovatko alla olevat tiedot oikein? Jokaiselta tulisi löytyä aloituspaino + päivämäärä sekä tavoitepaino.

Nimi / aloitus kg / tavoite kg / aloitus päivä

Annika1973 / 94 / 66 / huhtikuu 2004 (vko 15)

Körömölli / 88 / ??? / 24.10.2005

90M / ??? / ??? / 1.1.2005

löysä / 80.3 / 70 / ???

Emonamoha / 90 / 68 / syyskuu 2005, vko 36

Puppiska / 84 / ??? / Elokuu 2005, vko 34

Sininen31 / ??? / ??? / ???

Nepo / 95.5 / 75 / syyskuu 2005, vko 35

Kääkkis / ??? / ??? / ???

katti26 / 90.2 / ??? / ???

huhtis / ??? / ??? / ???

perenna / 74 / 62 / ???

poju01 / 87 / ??? / ???

Kävin lävitse tiedot marraskuun 7. alkaen. Tietoa on niin paljon, että virheitä on saattanut tulla matkaan. Jos puutut kokonaan listalta, hihkaise, niin lisään sinut.

Tässä on listattuna kopioimani painotiedot. Näyttääkö tutulta ??? Katsokaa omat tietonne ainakin sillä tavalla läpi, ettei mukana on virheitä tyyliin, tulisi olla 75 kg, mutta onkin 85 kg. Mitä tarkemmin osaatte sanoa lukujen oikeellisuuden, sen parempi.

Nimi / vko 44 / vko 45 / vko 46 / vko 47 / vko 48 / vko 49

Annika1973 / 74.5 /74 /74 /74 /73.8 /72.5

Körömölli /86.8 /85.5 /85.1 /84.8 /84.3 /84.2

90M /83 /81.9 /81 /81 /80.5 /79.5

löysä / - / - / - /80.3 /78.2 /78.6

Emonamoha /85.9 /84.6 /86.2/ 85 /84.5

Puppiska / - / - / - /65.8 /64.8 /64.7

Sininen31 / - /95 /94 /93.5 /93 /91

Nepo /89.2 /88.3 /88.3 /87.3 /87.1 /86.7

kääkkis /78.1 /79 /77.1 /76 /77 / -

katti26 / - / - /90.2 /88.9 /89.4 / -

huhtis / - /61.5 / - /61.2 /61.7 / -

perenna / - / - / - / - /64.3 / -

poju01 / - /87 /84.5 / - / - / -

Vierailija
25/34 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

katti26 / - / - /90.2 /88.9 /89.4 / 87.2

Aloituspvm. 17.11.05 paino 90,2 kg

Välitavoitepaino 81 kg 14.2.05 (ystävänpäivä!)

Lopputavoitepaino 71 kg juhannus 2006! Hitsi en muista pvm. No sanotaan vaikka 25.6.2006

Kokonaislaihdutusaika olisi 7kk:tta eli -2,7kg/kk ja n.700g/vko

Vierailija
26/34 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi / aloitus kg / tavoite kg / aloitus päivä

Katti26 / 90,2 kg / 71 kg / 17.11

Vierailija
27/34 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli punnitus....jännitys tihenee...

-2.2 kg!!!!!!!! Sain -3kg tähden korttiin!

Siinä oli 2 viikon pinnistelyjen tulos! Jippii! Olen onnellinen ja sain uutta tsemppiä aivan älyttömästi!

Mukavaa laihdutusviikonloppua kaikille!!

...vaikka saatan vielä sekoilla tänne palstailemaan työn ohessa viikonloppuna...

Nepo: tosi hyvä tuo tilasto hommeli!

Vierailija
28/34 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hatunnusto ja aploodit Katti26' lle!!! Hieno saavutus, eikö ole mahtava tunne?!

Voi tytöt, nyt jännittää... tänä iltana on sitten ne kauan odotetut pikkujoulut! (kuulukohan tuota edes kirjoittaa monikossa?) Tämä on ihan hullua, mulla ihan ottaa mahanpohjasta! Tää on eka kerta 4 vuoteen, kun me miehen kanssa päästään viettämään iltaa kaksin, joten siksi tämä on mulle niin iso juttu.

Mä kävin eilen kampaajalla leikkauttamassa hiukset, ja olen tosi tyytyväinen uuteen kuontalooni. Se tyttö leikkas mun hiukset olkapäille ulottuviksi ja sillai kerroksittain. Äsken sitten vielä laitoin vähän väriä, punertavan ruskeaa. Asukin muuten löytyi kirpparilta, musta jakku ja housut, aivan kuin uudet, ja ihan kuin mulle tehdyt , 6 dollaria (4 euroo)!

Nyt lähden tupsuttelemaan ja lakkailemaan kynsiäni. Anteeks nyt tämä typerä pulina, mutta kun mä niin nautin tästä koko päivästä! Tämä on mulle niin harvinaista herkkua...

Ai niin, ja mun aloituspaino tammikuussa 2005 90k,5 kg tavoite vois olla vaikka 70 kg jouluna 2006(ellei sitten pikkunenlonen ilmoita itsestään sitä ennen!) Kiitos Nepo, kun jaksat vaivautua -tosi hieno idea!

Teitä kaikkia lämmöllä ajatellen, 90M

29/34 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

NEPO:Kiva idea ainakin minusta..hienoa, jos viitsit listailla meitä eli mulla tuo puuttuva mitta oli tavoitepaino ja se on nyt ainakin 70kg, mutta saas nähdä muuttuuko mieli vielä jossain vaiheessa ;o)!!

Muut tiedot näyttikin olevan oikein mulla..ainakin näin nopsasti silmäillen!

KATTI26:Mitäs mää sanoin..voi jee miten mukavaa..motivaatio kasvoi varmaan vielä entisestään, vaikka sullahan se on aika korkeella koko aika ollutkin :o)!!

Mä tiesin, että rutkasti tippuu viime viikkoisen turvotuksen takia ja kun oot kuitenkin niin ruhtinaallisesti noudattanut ohjeita ja liikkunut kovasti..ihana juttu ;o)Onnea!!!

90M:Oikein mukavaa iltaa..ihan ansaitusti oot " pistoksissas" , sillä kun harvoin pääsee niin se on kyllä mullakin tuommoista usein ja vielä kun sulla on uudet vaatteet..uusi pää ja uudet tuulet muutenkin niin varmasti riemastuttaa lähteä ;o)!!!Nauttikaahan illasta ja toisistanne, kun kerrankin siihen on suotu mahdollisuus ;o)!!

Kaikille oikein mukavaa viikonloppua!!

Vierailija
30/34 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

90M: missä päin maailmaa asustelet? Oliko hauskat pikkujoulut?

Köris: hassua kun kirjoitat " mää" ! Mää nimittäin asuin pienenä Pohjoispohjanmaalla ja sitten 10 vanhana muutettiin Savvoon ja vieläkin puhun " määsää" - kieltä kylläkin savo on tullut voimakkaasti mukaan. Silloin pienenä kirjoitin pitkään mää.

Höh kun eilen ylitin pisteet; tuli juotua 2 saunakaljaa liikaa...

No, rankaisen itseäni tulevalla viikolla!

Maanantaihin!

Vierailija
31/34 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilastojasi. Itse en muistanut enää kuin sen et laihis alkoi 26.10 ja lähtö oli 101kg. Jotenkin en ole noita kiloja kauheati ajatellut.. muistan vain viime viikon lukeman ja pääasia on ollut se että tällä viikolla on ollut puntarissa vähemmän! En siis käy painonvartijoissa enkä kirjaa lukemia mihinkään ylös. Vaa´assakin käyn vain sen kerran viikossa.. Taidan tämän asian suhteen olla huono laihduttaja!

Kiitos kovasti, auttoi taas jaksamaan tätä urakkaa!

Vierailija
32/34 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 170cm pitkä.. mikähän olisi normaalipaino? 70kg? 65kg? Taitaa minun tavoite olla vaan päästä xl vaatteista vaikka kokoon M. Silloin tämä tyttö olisi enemmän kuin iloinen..

33/34 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

KATTI26:Minä en oo ikinä ees käynyt -Pohjois-Pohjanmaalla vaan ihan oon täältä Varsinais-Suomesta ;o)..mut mulla taitaa olla ihan omaa kieltä, jossa on sekotusta milloin mistäkin murteesta ;o)!!

Ja niitä ylityksiä tulee joskus..tuo on vielä pientä..älä siitä tunne huonoa omaa tuntoa..söin mäkin eilen yhden makkaran yli pisteiden eli vissiin 5pistettä yli..mutta kun tehtiin kiuasmakkaraa pitkästä aikaa niin en voinut olla syömättä ;o)!!

SININEN31:Mulla ihan samanmoiset aatokset tuon painon suhteen eli kun mulla on pituutta vaan 165cm niin ihannepaino/normaalipainohan mulla ois vissiin jotain 60-65kg väliin, mutta mulle riittäis kans oikein hyvin esim. juuri tuo m-koko..silloin olisin onnellinen, kunhan sekin päivä joskus koittasis ;o)!!

Viimiset puristukset te ihanaiset sisukkaat sisunaiset, sillä huomenna on taas tapaaminen sen puntarin kanssa..toivotaan, että se on meidän kaikkien kaveri ;o)!!!

Vierailija
34/34 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule tämän rouvan laihiksesta oikein mitään. Kunhan saisin painon pysymään alle 86kg joulun yli, niin kaikki olisi kai ihan ok... vuoden alkuun suunnittelin kaalikeittokuuria nesteitä poistamaan ja olisi se kiva saada siinä samalla jokunen rasvagrammakin sulamaan. Siihen asti elelen kyllä aika lailla herkutellen. Ja tammikuussa olisi tarkoitus jälleen kerran aloittaa kevyellä linjalla.

Tsempitykset teille Sisukkaille!

EM