¤ vko 49 Team Punaiset Jumppikset ¤
En voinut olla tänään menemättä vaa' alle, eipä kyllä mitenkään tullut hyvä mieli...samoissa pyöritään kuin viime viikolla ja sitä edellisellä...plääh. No tiedänhän itsekin mistä johtuu, makeita leivonnaisia ja namuja on tullut syötyä enemmän kuin laki sallii...ihme ettei paino ole noussut! Mutta eilen aloitin sokerittomat kolme päivää...arvatkaa vaan onnistuiko eilinen, no melkein, kaksi pientä täytelakritsaaa söin kuitenkin...ei löydy itsekuria!?! Hitsi vie, tänään on pystyttävä pitämään sormet irti herkuista. Illalla ollaan kyllä menossa kylään, ja kuvitella saattaa että jo ovelta vastaan leijailee vastapaistettujen joulutorttujen tuoksu......no joo, nyt pitää vaan psyykata itsensä jo valmiiksi ja tyytyä vain pelkkään kahviin. Eilen kyselin tällä palstalla kokemuksia mammadieetistä, eipä kukaan ole kommentoinut, mutta päätin ottaa ' riskin' ja liityin joukkoon, katsotaan, saisko sieltä tsemppiä. On ainakin paljon edullisempi kuin painonvartijat.
Muuten vinkkinä muillekin, lidlissä on hyviä myslipatukoita jotka vie hyvin makeanhimon! Ja käyvät ihan välipalastakin.
Eli tämän viikon punnitus oli 69,3, tavoitteeseen matkaa, mutta hyvän matkaa jo tietysti tultukin, 82 kilosta lähdettiin liikkeelle.
Tsemppiä kaikille ja voimia selvitä näistä joulunherkkuhoukutuksista,
Nella
Kommentit (8)
Punnitsin siis jo maanantaina ja samoissa ollaan kun kaks viikkoa sitten eli 77,4kg. On se kumma, kun paino ei tipu niin tekis mieli heti luovuttaa ja syödä ittensä ihan kipeeks, sit kun se on pudonnut niin saa uutta tsemppiä kieltäytyä herkuista. Tossa just mutustelin pepsimaxin kanssa Fazerin Joulukalenterin melkeen kokonaan (tuli kirjakerhosta tilaajalahjaksi) ja nyt on sitten tosi hyvä olo ja mieli.
Mulla vaan ei oo tippaakaan intoa kieltäytyä herkuista kun en pääse liikkumaankaan sillee kun haluisin. Olis ihana kun pääsis salille hikoilee sillon kun haluaa (ja haluisin ainakin 3 kertaa viikossa). Nyt pääsisin ehkä kerran ja se tuntuu musta ihan turhalle, vaikka eihän se turhaa oo mutta sanokaa se nyt tälle entiselle himoliikkujalle. Voisin hommata kotiinkin sen crossarin mut eihän tähän kaksioon mitään mahdu kahden aikuisen ja kahden lapsen lisäksi. Kyllä taas ottaa päähän kaikki, pyöriä näitten löllöjen kanssa täällä ahtaassa kämpässä....ja sit viel syön kun sika. Miks en saa itteeni niskasta kiinni???
Mikä toi mammadietti homma on? Tarvis kans jotain innostusta tähän hommaan.
Pitäs varmaan lopettaa imetys niin vois alkaa totaali kieltäytyjäksi kaikesta mitä voi suuhunsa pistää =)
Tollasia lukemia mäkin mielelläni kertoisin, kun saisinkin jotain pudotettua...no eilisestä 300g tipahti, eli tasan 69.
Jekkuli, mulla on toi ihan sama homma, jos ei paino putoa, masennun ihan täysin ja sit vaan herkkuja suuhun lohdukkeeksi, jos taas edistystä tapahtunut, niin tulee taas lisätsemppiä. Ja pystyy kieltäytymään herkuista.
En ole vielä saanut tuolta mammadieetistä mitään matksua, mutta toivottavasti pian!!! Laitoin sinne tavoitteeksi, että äitienpäivänä 2006 on tästä painosta 10kg pois....aika paljon...mutta tavoitteet pitää olla korkealla ;o) Jekkuli, ja muutkin, lähtekää mukaan! Siellä on kanssa nettikeskustelu, missä täytyy käydä kerta viikkoon ilmoittautumassa. Otin siis sellaisen 8 viikon paketin, nettiryhmä jatkuu niin kauan kuin haluaa (niin ainakin ymmärsin)...
Tsemppiterkuin, Nella
Painoa oli aamulla 78.8kg eli tasan 1kg tiputusta. Vihdoin jotain tapahtuu. Pahempia repsahduksia ei kahteen viikkoon ole tapahtunut vaan ihme kyllä karkkihyllyt olen pystynyt kiertämään kaukaa. Ensimmäinen viikko erossa karkista oli ainakin minulle kauhea, mutta nyt olen jo suht tottunut ettei koko ajan tee mieli mitään makeaa.
Vettä tai light-limsoja kuluu aika paljon. Poika 4kk on vielä täysimetyksellä, joten en vielä liian innokkaasti yritä olla dieetillä vaan yritän syödä terveellisesti. Liikunta on ollut aivan olematonta. En ole edes vaunujen kanssa käynyt lenkillä, mutta tämä pimeä vuodenaika on aika masentavaa.
En tiedä mitä muut ajattelevat etukäteen joulun herkuista, mutta itseäni hieman ahdistaa repsahtaminen taas vanhoihn syömätottumuksiin. Meillä on tänä vuonna tiedossa sukulaisten luona joulun vietto ja ruokaa ja kaikenlaisia herkullisia leipomuksia on tarjolla silloin valtavat määrät. Yritän jo nyt psyykata itseäni etten ihan hirveästi söisi suklaata.
Tuossa otsikossa minun tulos, tänä aamuna vaaka siis näytti 77,6 kg. Olin ihan yllättynyt, että pudotusta on tapahtunut, sillä eilen (ja edeltävänä päivänä) tuli taas herkuteltua, meillä oli eilen vieraita ja tarjoamiset oli sen mukaiset ja mulla ei ole tapana leipoa kevyesti... Mulla toi liikunta on viime aikoina lisääntynyt, kun neitiä ei ole nukkunut päiväunia muuten kuin vaunuissa, mutta jos nyt taas ne kadonneet päiväunet ovat löytyneet, niin istun päivällä tässä koneen ääressä gradun parissa ulkoilun sijasta. Täytyy varmaan koittaa ulkoilla sitten illasta, silloin en kuitenkaan enää gradua edes koita tehdä...
Tosi liikuntaa tekisi mieli harrastaa, mutta olen nyt päättänyt aloittaa sen vasta joulun jälkeen, silloin pitäisi tuon gradunkin olla jo hyvällä mallilla, eli tulokset valmiina.
Mutta nyt siis tuon g:n pariin, kun tyttö nukkuu. Intoa ja itsekuria (sitä kaivataan täälläkin) painonpudotukseen!
Saa ihan uutta puhtia kun kateellisena lueskelee kuinka kaikilla muilla taas viime viikolla painoa katosi, onnittelut vaan teille kaikille muille ryhmäläisille! Tää viikko onkin mennyt paljon kevyemmissä merkeissä, ehkäpä ensi viikolla voin iloita kanssanne. Täytyy vaan yrittää jatkaa tätä tiukkaa linjaa viikonlopunkin yli ja koittaa päästä vähän liikkumaan.
Pari päivää kun on syömättä herkkuja, olo on heti parempi ja jotenkin tuntee itsensä kevyemmäksi...ehkäpä herkuttelun tuoma turvotus vähän hellittää =)
Kävin kanssa vilkasee noita mammadieettisivuja (johon Nella jo liittynyt) mielenkiintosen ja motivoivan tuntusia juttuja mut en ihan vielä ainakaan liity, koitan säästää senkin pienen rahan joka siihen pitäs sijoittaa. Lisäks oon välistä niin laiska netin käyttäjä ja sehän toimii just sähköpostin kautta, tai olihan siinä se tekstiviesti tsemppaus juttukin...se vois toimia mulle! Katsellaanpa josko myöhemmin otan sieltä apuja... Nyt pitäs alkaa kattelee jotain lounasta esikoiselle ja itsellekkin.
Koitetaan karistaa kiloja oikein olan takaa, jotta voidaan Jouluna vähän (tai mä ainakin paljon =)) herkutella. 1.1 alkaakin sitten varmaan puolet suomalaisista laihduttamaan.
Mulle tuli himo kokeilla. Onkos teillä tiimiläiset kokemusta tosta kuurista? Kunhan alan imetystä lopettelee voisin vähän ottaa uutta vauhtia tähän hommaan ton kuurin avulla.
Itellä ei kokemusta, oon kyllä pari kertaa paastonnut mehupaastolla, luulis ettei tää niin paha oo kun paasto. Kai sen kestäis kun on pari päivää tiukkana niin alkaa hellittää!
Käykääpä tosiaan tsekkaamassa tuo soppadietti-ketju!! Mä just sen luin läpi ja innostuin valtavasti! Kuulostaa ihan liian hyvältä ollakseen totta...
Taidan sitä kokeilla vuoden alusta! Jos tosiaan jo viikossa sais tuollasia tuloksia, ei kovin kauaa pitäs mennä ku jo alkas olemaan voiton puolella näiden ylikilojen kanssa.
Tuloksia siis tältä aamulta, 75,9kg sanoi vaaka!!! Viimeviikolla oli 76,7 muistaakseni. Eli mukava pudotus viikon aikana. No tosin toissaviikolla pudotusta ei ollut ollenkaan, eli vauhti ei todellakaan päätä huimaa. Mitenkähän sitä tällä menolla ehtii alle 70:een toukokuun alkuun mennessä??? :O
Viimeviikon liikunnat jäi tosi vähiin, sanoisinko olemattomiin. On ollut kamalasti hommia, edes kotia ei ole ehtinyt siivoamaan, siis ei edes hyötyliikuntaa tullut! Ja perjantaista saakka olen sairastanut. Mutta siinä on se " hyvä" , että haju- ja makuaisti meni nuhan myötä, ja ei herkut eikä oikein mikään muukaan ole maistunut! :)
No aamupunnituksen kunniaksi sitten vedin kahvin kanssa ison palan juustopiirakkaa... :( Että näin.