Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksitön liitto!

Vierailija
25.12.2012 |

Täällä 4-kymppinen äiti valittaa seksittömästä liitosta, onko kohtalon tovereita. Vuoden verran tätä on kestänyt, seksiä harvoin, aivan liian harvoin. Alkaa jo iskeä välinpitämättömyys ja turhuus.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2012 klo 20:27"]

Jos oma mies vaan torjuu ja torjuu, niin minkä takia tässä ei saada hankkia rakastajaa, voiko siitä syyttää...

ap

joka taas kohta käpertyy oman peiton alle, ei sit eilenkään tapahtu mitään...

[/quote]

Siksi että se on pettämistä. Ota ero ja pane sitten. Vai joutuisko silloin luopumaan mukavasta elintasosta?

Vierailija
2/49 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 49 v, mies 48 v, seksiä tänä vuonna kerran, viime vuonna jopa kaksi kertaa. Tällaista se on ollut viimeiset 5 vuotta.  Tuntuu todella pahalta, kun tuntuu ettei kelpaa enää omalle miehelleen. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin raskaana osan tuosta ajasta. Meillä mies ei halunnut ja lopulta omakin kiinnostus yrittää lopahti.

Nyt pyysin joululahjaksi vain yhtä asiaa :)

Meillä huomasin välien kiristyvän entisestään, kun ei harrastettu seksiä. Ei tullut otettua fyysistä kontaktia muutenkaan. Aika nopeasti se ei edes tuntunut oudolta.

Vierailija
4/49 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin silloin 38v.Ja olen edelleen parisuhteessa.

Vierailija
5/49 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on myös välit erittäin kireät, johtuen tästä puutetilasta. Eniten tässä pelottaa ett mä 4-kymppinen joka opin vasta päälle 3-kympisenä oikein nauttimaan seksistä, turrun ja menetän

elämänilon...Välillä pistää miettimään mikä sallittua avio- ja avoliitossa...

terveisin ap

Vierailija
6/49 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvoin. Taustalla miehen pettäminen, yritetään edelleen yhdessä, kun neljännesvuosisata on oltu yhdessä. Pettäminen ei johtunut seksin puutteesta vaan miehen kriisistä.

Nuorena mies oli tosi aktiivinen, mutta pettämisen jälkeen asiat menneet solmuun. Hänellä myös masennusta. Minulla taas vaihtelevat mielialat pettämisestä johtuen. Välillä inhon tunnetta, välillä tuntuu että pystyy jatkamaan.

Seksiä haluaisin paljon useammin, mutta se ei vaan tunnu enää oikein miltään miehen kanssa. Paremmalta tuntuu, kun itse räplää, mutta toisaalta haluaisi nauttia jonkun kanssa.

Tänään lähestyin miestä ja hän kyllä nautti, mutta itsellä ei minkäänlaista mielihyvän tunnetta. En kyllä kerro sitä hänelle.

Vierailija
7/49 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvoin. Taustalla miehen pettäminen, yritetään edelleen yhdessä, kun neljännesvuosisata on oltu yhdessä. Pettäminen ei johtunut seksin puutteesta vaan miehen kriisistä.

Nuorena mies oli tosi aktiivinen, mutta pettämisen jälkeen asiat menneet solmuun. Hänellä myös masennusta. Minulla taas vaihtelevat mielialat pettämisestä johtuen. Välillä inhon tunnetta, välillä tuntuu että pystyy jatkamaan.

Seksiä haluaisin paljon useammin, mutta se ei vaan tunnu enää oikein miltään miehen kanssa. Paremmalta tuntuu, kun itse räplää, mutta toisaalta haluaisi nauttia jonkun kanssa.

Tänään lähestyin miestä ja hän kyllä nautti, mutta itsellä ei minkäänlaista mielihyvän tunnetta. En kyllä kerro sitä hänelle.

Vierailija
8/49 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

36v mies. Seksiä kerran kuussa viimeisen kymmenen vuoden aikana. Eli ei riittävästi mutta olen valinnut niin että muut asiat on tärkeempiä. Mutta sen se tekee että yhtään en kyllä vaimoani enää halua. Se on kämppäkaveri kenen kanssa täytyy jotain räpeltää sitten kun hän haluaa.

97% orgasmeista omin käsin sinä aikana.

Eli miten vähään oot valmis tyytymään? Ei se siitä parane enää.

Vierailija
9/49 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-aviomies petti pari kertaa avioliiton 10v aikana, ensimmäisen annoin anteeksi, toista en enää pystynyt antamaan anteeksi. Seksiä sain koko ajan, silloin opin nauttimaan tästä seksistä. Nyt tässä uudessa avoliitossa ollaan oltu 4 v ja tämä viimeinen viides vuosi todella vähällä seksillä.

Pikku hiljaa olen alkanut ymmärtää oman ex-mieheni pettämisen syyt..Se mikä toiselle riittää ei alkuukaan riitä toiselle osapuolelle...

ap

Vierailija
10/49 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on aivan järjetön määrä runkkaamista joka päivä, jos kerran kuukaudessa on seksiä ja se on vain 3% orgasmeistasi, vaikka et petä? Jos teillä on noin eritasoinen seksivietti ollut kaikki nämä vuodet niin ei se siitä tule enää suuresti muuttumaan. Vaimosi ei selvästikään halua sinua, ja kun et itsekään halua vaimoasi, siinä ei ole mitään järkeä kenenkään kannalta.

Eikö koskaan saa erota, edes tuollaisessa tilanteessa?

36v mies. Seksiä kerran kuussa viimeisen kymmenen vuoden aikana. Eli ei riittävästi mutta olen valinnut niin että muut asiat on tärkeempiä. Mutta sen se tekee että yhtään en kyllä vaimoani enää halua. Se on kämppäkaveri kenen kanssa täytyy jotain räpeltää sitten kun hän haluaa.

Vierailija
11/49 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tilasin tänään "omaa kivaa" kaalimadosta, katsotaan jos tyydyttää tarpeet...

En halua kämppäkaveria, haluan nauttia aidosta seksistä...

Onko väärin antaa alle 4-kymppisenä periksi ja tyytyä elämään, sellaisena kun se annetaan..

ap

Vierailija
12/49 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä tänä vuonna 2 kertaa,nekin peräkkäisinä päivinä. Minun aloitteeastani, tunsin että puoli väkisin mies mielikseni oli. Huoh...

Vierailija
13/49 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miten vähään oot valmis tyytymään? Ei se siitä parane enää.

kuulostaa omalta tarinalta. tässä aikansa kun on saanut turhaan vongata niin se kiinnostus loppunut. käyn sitten huorissa sen mitä ehtii ja varaa on. ei sitä joka päivä jaksa runkata. mutta näillä mennään, lapset, lapset...

Vierailija
14/49 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutt kuinka monta avio-ja avoliittoa meillä "pelastettaisiin" ett edes joskus annettaisiin toisen mieliksi...

Vierailija
15/49 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytin 37v.

Mies haluton, edell kerta oli joskus syys-lokakuun vaihteessa, kai..

3-6kk täystauot arkipäivää.

Vierailija
16/49 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyykö vai olla tyytyväinen, vaikka ei saakkaan sellaista seksiä kuin haluaa?

Teen kahta työtä vuorotta, kai saan pyytää edes sellaista seksiä kuin haluan??

ap

Vierailija
17/49 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se niin tärkeä osa parisuhdetta.Kokemusta on, melkein vuoden taukoja. Kyllä siinä on itsestä aika p****fiilis kun ei toiselle kelpaa lainkaan.

Vierailija
18/49 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin todella paska fiilis tässä touhussa on...

Mutt elämä otetaan vastaan sellaisena kuin annetaan...

Vierailija
19/49 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkin salainen rakastajatar. kaikki ovat tyytyväisiä. Vaimoa ei onneksi tarvitse kiusata tyhjänpäiväisillä kysymyksillä :)

Vierailija
20/49 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten moni elää seksittömässä suhteessa. Otan osaa. Mikä parisuhde se on jos ei ole seksiä? En kestäisi jos kerran kuussa tai muutaman kerran vuodessa. Olen luullut olevani nihkeä kun mulle riittäisi pari kertaa viikossa,mieshän haluaisi joka päivä. Kompromissi on meillä siitä väliltä.