kissafani Teiniäidin lapsi otettu huostaan ja men Iihin
Miettikää asuu edelleen ton lapsen isän kanssa vaikka se on halunnut ettei vauva mene teiniäidille vaan muualle.
http://upcoming-teen-mom.blogspot.fi/
kissafani95 17. joulukuuta 2012 22.26
Ensikodilla koko ajan vaihtu työntekijät (niitten vuorojen mukaa) eli ei ollu "omia" työntekijöitä.
Kerroin yhdelle työntekijälle, että oon ujo ja sen takia en halunnu olla yhteisis tilois kytättävänä, mutta ei se mitää auttanu. Sanoin sen myös sossuakoille, mut ne sano et pitää sitä kuitenki tehä niinku käsketään/toivotaan jne.
Tänään saatiin tietää, että Tuuli ei mee äitille vaan sijaisperheeseen Ii:hin. Reijo ja sen äiti oli sanonu sossuakoille, että ne ei halua et Tuuli menee äitille, ku Reijol ja äitil on niin huonot välit (sen takia mitä Reijo on tehny mulle ja sanonu äitistä) Eli varmaan saahaan nähdä Tuulia kerran kk. Ja sillä muka yritetään pitää sukulaiset Tuulin elämäs mukana (vaikka vaan lähisukulaiset saa käyä kahtoon Tuulia) Tuuli vierastaa jo ja ei se etes voi mitenkää muistaa ketään sen sukulaista jos oikeestikki saa käyä kahtoon vaa kerran kk.
Ei oo käyny kahtomas, eikä kuulemma haluakkaa. (sossuakoille se sano aivan muuta, ja varmasti sen takia, että Tuuli ei varmastikkaan äitille)
Sori tuli pitkä teksti =D Oli pakko purkaa...
Kommentit (2)
Valokuvista näkee kuinka vauvaa on ihmetelty ja varmasti rakastettu. Mutta liian nuorena varmasti tullut äidiksi eikä ole jaksanut. Niinkuin itsekin tuossa toteaa, ettei jaksaisi hoitaa lasta yksin ja sen vuoksi antoi vauvan ensikotiin. Minä toivon vain että kaikkien elämä tuosta järjestyisi ja lapsikin saisi hyvän elämän.
"Reijo ja sen äiti oli sanonu sossuakoille, että ne ei halua et Tuuli menee äitille, ku Reijol ja äitil on niin huonot välit (sen takia mitä Reijo on tehny mulle ja sanonu äitistä)"
Kyllä minä ainakin pistäisin tuollaisen äijän kanssa välit poikki joka tapauksessa. Väkivaltainenkin on.