Mitä perheessänne tapahtui aattona kun lapset menivät nukkumaan?
Kommentit (27)
Naitiin emännän kanssa ja kun se meni nukkumaan vetäisin varvit vielä anopin kanssa :)
nautittiin muutama lasillinen viiniä, juteltiin ja selailtiin tv-kanavia. Appikset meni nukkumaan noin klo 23 ja me jäätiin vielä miehen kanssa sohvalle kyhnäämään kylki kyljessä ja kattelemaan telkkaria. Syötiin vähän lisää jouluherkkuja. Mentiin nukkumaan yhden maissa. Olis kyllä tehnyt mieli lemmiskellä mutta siinä vaiheessa oli masu täynnä ja appivanhemmat viereisessä huoneessa nukkumassa, joten ei sitten viitsitty.
Aamulla appikset paimensi lapsia ja me nukuttiin pitkään. itse lähdin töihin klo 12 ja mies jäi lasten kanssa kotiin.
ja mies siihen jonkun rallipelin ja pelasi sitä. Minä höpöttelin ja notkuin seurana, kunnes kaksivuotias heräsi yhdeltä kirkumaan kauhistuneena havaitessaan, että isin ja äidin sängyssä ei ole ketään... Oli varmaan outo tilanne, kun ollaan aina yleensä kaikki jo kymmeneltä nukkumassa. Vanhempi lapsi ei herännyt onneksi huoneessaan, ja minä hipsin kuopuksen kanssa nukkumaan. Mies vielä pelasi tunnin ja tuli perästä sitten.
mutta menivät huoneisiinsa n. klo 23. Sen jälkeen otettiin pari olutta, mä surffasin netissä, mies katsoi töllöä. Nukkumaan käytiin noin puolen yön maissa.
lapsi meni nukkumaan viimeisenä. Mutta onnkesi sitä ennen ehti tapahtua vaikka mitä, teinit onneksi istuu luurit korvillaan, eikä näe kuin nettiruudun.