osaako miehet nuolla
Kommentit (9)
Ei ole yksikään mies osannut mua oikein nuolla, sellaisia ihmeellisiä lipittäjiä. Mutta toista on naisen kanssa... aah!
Ei ole yksikään mies osannut mua oikein nuolla, sellaisia ihmeellisiä lipittäjiä. Mutta toista on naisen kanssa... aah!
Nainen osaa nuolla paremmin oikeasta paikasta, kun tietää mitä tekee. Jotkut miehetkin ovat hyviä, mutta naapurin rouva on paras.
sadasta äijästä ja vain yksi osasi nuolla.joten...??
eivät osaa,on mun vastaus
Nainen osaa nuolla paremmin oikeasta paikasta, kun tietää mitä tekee. Jotkut miehetkin ovat hyviä, mutta naapurin rouva on paras.
Minustakin naapurin rouva on parasta mitä olen nuollut , ainakin Myllykoskella, niin puhdas ja hyvän tuoksuinen, ottaa myös hyvin suihin..
Huorataan pitkin kyliä, eikä silti ole opittu kertomaan toivomuksista. Mulla ei ole ollut lähellekään sataa naista, ei sinne päinkään. Olen saanut naisen kuitenkin helposti laukeamaan nuolemalla. Ja mikä olikaan homman salaisuus? Nainen, joka osasi inisemisen ja vittuilun lisäksi kertoa, mitä toivoo.
Vaan eihän teistä täällä siihen ole. Kaiken pitäisi valmiina tippua neitien nenän eteen... Hävetkää!
Ja mikä olikaan homman salaisuus? Nainen, joka osasi inisemisen ja vittuilun lisäksi kertoa, mitä toivoo.
Vaan eihän teistä täällä siihen ole. Kaiken pitäisi valmiina tippua neitien nenän eteen...
Juuri näin. Naiset ovat erilaisia ja heillä on erilaisia haluja. Toiset kiihottuvat rintojen hyväilystä ja toisilla se ei herätä mitään reaktiota. Toisten klitorista pitää hinkata voimalla ja toisille kevyt hipaisukin on liikaa jne. Yhden yön jutuissa toki ei voi kaikkea tietää, mutta pidemmissä suhteissa on ihan omaaa typeryyttä mikäli ei kerro toiselle mistä pitää ja mistä ei...
Hävettää meidän miesten puolesta. Jollei naista osaa nuolla orgasmiin asti niin kannattaa alkaa homoksi. Minä osaan ja kaikki naiset ovat kehuneet taitojani, uskon tuon että kyllä nainen naisen tuntee ja tarpeet. HERÄTKÄÄ MIEHET
No, kyllä miehetkin oppii nuolemaan, kun ohjataan. Jos mies on joskus yhden naisen saanut orgasmiin lipomalla, ei todellakaan ole varmaa, saako ketään muuta naista.
Eli ei teidän miesten kannata olettaa joka naisen saavan täyttymystä teidän kielihoidoilla.
Ihannetila kyllä on saavutettu, jos nainen kertoo tarvitsemansa.
Moi oletko aloittamassa seksin saloja?. Kuuleppa kun tuo "nuoleminen" ja suuseksi ovat hyvinkin erillaisia, kerropa mitä vastauksia haluat saada?.