Onko teillä iltasella siellä yhtään selvää aikuista jos
tarviais vaikka autolla vielä ajaa?
Kommentit (46)
mutta pysyn mieluummin kotona. Lapset pelaavat tanssipeliä ja mä saan loikoilla soffalla.
Saunasta just` tultiin ja kuivatellaan ihanan rauhallista. Illemmalla syödään ja juodaan!
Minä otan ehkä shamppanjaa ehkä en..mulla ei ole edes ajokorttia..humalassa ei olla siis kumpikaan mutta varmaan puhallutettaessa vähän viisari värähtäisi miehellä kolmesta oluesta.
Koska ollaan mummolassa ja kotiin on pitkä matka. Ja meillä koko jengi on selvin päin, ei vain kuski.
Mut ei aina, tänään kyllä.
Töihin yövuoroon lähdössä molemmat, vanhimmilla lapsilla käytössään omat autot...
Me osataan soittaa taksi tarvittaessa.
Tosin alkot on jo juotu. Ja kännissä ei ole kukaan.
tosin ei räkäkännissäkään. Mihin tästä sitten pitäisi ajella, kun joulua vietetään?
Mutta en kyllä ole humalassakaan. Olen päivän mittaan (ollaan laitettu ruoka, syöty, siivottu keittiö jne) juonut kaksi pientä lasia punaviinia, yhden pienen lasin valkkaria ja nyt on menossa siideri. Tähän kaikkeen juomiseen on mennyt seitsemän tuntia, joten en koe olevani mitenkään humalassa mutta autolla en lähtisi ajamaan.
Jos tulisi joku hätä, niin taksi/ambulanssi kulkee. Lapset jo isoja, 9-11v joten mitään sylivauvoja ei täällä ole.
Eikä huoltoliike ole aurannut, joten ei täältä mihinkään pääse. Tilataan taksi, jos on tarvis.
Eli meillä ei ole autoa joten sen puoleen ei haittaa vaikka olis maistissa näin jouluna. Otettiin miehen kanssa päivällisellä viinilasilliset ja lasten nukahdettua varmaankin nautitaan pullo loppuun. Jos nyt joku yhtäkkinen hätä iskisi niin taksi tai ambulanssi vie. Sairaalaan on meiltä matkaa 1km joten sen vaikka juoksee pulkkaa vetäen hätätapauksessa.
Kolme aikuista, joista 2 ajokunnossa. Tai no oisin minäkin, mutta en silti ajais.
Mutta jos tulisi pakottava tarve lähteä jonnekin tänään, voisin tilata taksin joten sen takia ei tarvitse rajoittaa juomista.
Yksi pariskunta toi lapsensa taksilla päivystykseen ja molemmat olivat ihan kännissä. Nolotti heidän puolestaan. Itse en juo itseä humalaan lasten ollessa paikalla.
ja oottelis sen tuloa vaikka ise jos olis selvä vois viedä esim lapsen lääkärille nopeammin.
ja oottelis sen tuloa vaikka ise jos olis selvä vois viedä esim lapsen lääkärille nopeammin.
Koko päivän on satanut lunta ja auton joutuisi lapioimaan ja harjaamaan lumesta, rappaamaan ikkunat ja lämmitään ajokuntoon. Siihen menee helposti 15 min. Taksi on valmiiksi lämmin ja kokemukseni mukaan tulee 5 minuutissa.
Ja juu, ollaan kaikki otettu pikkuglögit ja lasilliset viiniä.