Hei, jos olet miehesi kanssa ravintolassa ja miehesi menee
esim. hakemaan juomia tai käymään vessassa ja sillävälin joku toinen hakee sinua tanssimaan niin lähdetkö vai kieltäydytkö?
Kommentit (8)
JOS hakija on ok, siis miellyttävän oloinen.
lavatanssimestoissa te käytte, mut kyllä musta olisi aika outo ajatus jossakin stadin yökerhossa lähteä jonkun vieraan miehen kanssa tanssimaan, kun mies käy veskissä. Kyllä pistäisin myös pahakseni, jos äijä notkuisi tanssilattialla jonkun gimman kanssa, kun olen juomia ostamassa. Ei kiva sille tanssiinhakijallekaan, kun seuralainen ilmestyy norkoilemaan tanssilattian reunalle. Kohteliasta sanoa jo tanssiinhakijalle, että on jo seuraa.
ajattelisin että mies huolestuu kun ei löydä minua sieltä mihin jätti. ja tosiekseen en halua antaa kenellekään vieraalle semmoista kuvaa että olen noin vaan vietävissä kun mieheni kääntää selkänsä.
voin kyllä tanssia vieraan miehen kanssa (no en mitään lähmä-klähmä-hitaita), jos mieheni ei halua tanssia ja minulla tanssijalka vipattaisi. yleensä omasta seurueesta löytyy tanssiseuraa, eikä tarvi vieraaseen turvautua.
Eikä kyllä käydä kumpikaan ravintoloissakaan.
Jos humppa tanssia niin silloin voisin lähteäkin tanssimaan muualla en lähtis.
Muutenhan mies kuvittelee että jotain on sattunut, ja olen häipynyt, tai että olen suuttunut ja lähtenyt nostelemaan :) Jos mies on näköpiirissä, voin huikata että menen tanssimaan!