Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen luuseri epäonnistuu joulupuuron teossa?

Vierailija
24.12.2012 |

Huoh... Miehen sisko taas koittanut tehdä lapsille riisipuuron.. Ensin kuohauttaa puuron PAHASTI yli, siitä litran maitomäärästä jäi kattilaan varmaan kaksi desiä.

Nyt sitten ihmettelee miksei ala puuroontumaan.

Helvetin idiootti.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh... Miehen sisko taas koittanut tehdä lapsille riisipuuron.. Ensin kuohauttaa puuron PAHASTI yli, siitä litran maitomäärästä jäi kattilaan varmaan kaksi desiä.

Helvetin idiootti.

Jos ei sit koko keittiö lainehdi maidosta. Se on sitä vaahtoa mikä sieltä yli pukkaa.

Vierailija
2/18 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin idiootti.

Jos ei sit koko keittiö lainehdi maidosta. Se on sitä vaahtoa mikä sieltä yli pukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä minä,,, se kärähtää melkein aina pohjaan vaikka tekisin mitä. Nyt melkein onnistuin se paloi vain vähän, meillä yleen sä mies keittää joulupuuron.

Vierailija
4/18 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä minä,,, se kärähtää melkein aina pohjaan vaikka tekisin mitä. Nyt melkein onnistuin se paloi vain vähän, meillä yleen sä mies keittää joulupuuron.

Mutta ei KUKAAN, kukaan voi onnistua kuohauttamaan puuroa yli, kun se on mahdollista estää!

Vierailija
5/18 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutan, eikös helpointa ole tehdä hauhdutuskattilassa? Mutta kestääkö silloin valmistaminen pidempään?

Lahjavinkki: hauhdutuskattila.

Vierailija
6/18 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että usein on joulupuuro kiehunut yli. Viimeksi viisi minuuttia sitten, ei tosin missään volyymillisesti kovin mittavassa määrässä. Mutta puuro on vielä nuori, voin hyvinkin pilata sen vielä pahemmin seuraavan puolen tunnin aikana.

Vierailija
7/18 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun täti sen päätti hamstrata hommakseen :) ei meinaan vieläkään oo toi puuro puuroontunut mihinkään.

Huoh..................

Vierailija
8/18 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko tämä hyvä?

http://www.martat.fi/keskustelu/keskustelunurkka/?x33061=145171494

"Tässä ohje jolla onnistut : (Minulla Hackmanin Jackpot-kattila käytössä) Mittaan vesitilaan puolisen litraa vettä, keittimeen 10-11 dl maitoa ja 2 dl riisiä, keittolevy korkeimmalle teholle, kun vesi alkaa kie

hua (n.7-8 min.) vähennä tehoa minun vanhassa hellassani 3 tai 4 on sopiva ja sekoita kunnes riisit ovat irrallisia siis vain hetki, kypsennä puuroa miedolla lämmöllä n. 50 min. sekoita muutama kerta, alussa pari kolme kertaa joskus olen unohtanut mutta ei hätää sitten vispilä käyttöön niin hyvä tulee, tämä vain jos on unohtanut sen oman onnensa nojaan. Mausta kypsä puuro suolalla."

Vierailija
9/18 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuro siis kiehahtanut yli, eikä sitä ole lämmitetty/sekoitettu tarpeeksi huolellisesti

Vierailija
10/18 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutan, eikös helpointa ole tehdä hauhdutuskattilassa? Mutta kestääkö silloin valmistaminen pidempään?

Ei ole pelkoa pohjaanpalamisesta. Tuli todella hyvää puuroa.

Vierailija
11/18 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuniriisipuuro on mun ratkaisu. Helppoa ku heinänteko :)

Vierailija
12/18 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pelkoa pohjaanpalamisesta. Tuli todella hyvää puuroa.

Mä käytin haudutuskattilaa ja muuten tekisin uuniriisipuuroo muttakun mies ja lapset eivät pidä siitä versiosta

Vierailija
13/18 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi meillä mies aina tekeekin riisipuuron. Mä vain olen ihan kädetön :D

Vierailija
14/18 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. Keittää riisiä (2dl) vedessä (2dl) ja kun vesi on haihtunut niin lisää sen litran maitoa ja hauduttaa n. tunnin ajan miedolla lämmöllä :)

Vierailija
15/18 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten miltei aina saan pohjaan sellaisen ruskean kerroksen, mutta puuro on kuitenkin syötävää.

Ja eihän se puuro nyt kiehu yli jos kattila on oikean kokoinen ja lämpötila tarpeeksi alhainen. Avainsana on tuo hauduttaminen, mutta toki monella on nuo ruoanlaittotermit hiukan hukassa.

Vierailija
16/18 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vedessä ja voissa. Sitten lisään täysmaitoa ja haudutan kypsään tilaan miedollalämmöllä.

Vierailija
17/18 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se on ap.

Jos ap ei olisi helvetin idiootti, niin hän auttaisi ystävällisesti puuron keitossa.

Vierailija
18/18 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan uskomatonta, miten kukaan nainen voi olla noin avuton keittiössä. Ja vielä lasten läsnäollessa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi