Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

JOULU on kaunista aikaa :) Mutta mahtuuko Kristus, rakkauden ja sovinnon tuoja, sinun jouluusi?

Vierailija
23.12.2012 |

Vai onko hän jäänyt joulusi tai ehkä koko elämäsi ulkopuolelle? Voisitko pitää mahdollisena, Kristus tahtoisi kohdata sinut juuri sellaisena kuin tänä jouluna olet, koska hän RAKASTAA sinua? Jos Kristus on sittenkin parhaimpien ja kestävimpien lahjojen antaja, niin hänet voi turvallisesti toivottaa tervetulleeksi aivan kuten ne jouluvieraat, joita ehkä odotat luoksesi. Mutta jos olet yksinäinen, niin Kristus tahtoisi olla lähelläsi ja hänen lahjansa sinulle - ja ihan jokaiselle - on Rakkaus ja Anteeksianto: http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4

Parhainta joulua kaikille!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää joulua kuitenkin.

Vierailija
2/27 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmista on kivoja lauluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kuitenkin kysymästä.

Vierailija
4/27 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas mies. Seuraajista ei oikein voi sanoa samaa.

Vierailija
5/27 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä mainitsemasi liittyy jouluun?

joulun hengellinen ja pysyvin ydin on varmasti siinä, että Kristus ei jäisi "eristetyksi" vain joulun pyhiin, vaan saisi liittyä mukaan elämään ja arkeen - jos Kristuksella on annettavana anteeksiantoa, rakkautta ja pelastus, joka kantaa jopa tämän elämän päättyessä, niin kuka tahtoisi tosissaan jättää hänet arkensa ja elämänsä ulkopuolelle? http://www.sinuntahtesi.com/rakkaus.html

Vierailija
6/27 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän joulu liityy mitenkään Jeesukseen

ja väky väky.

Vierailija
7/27 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koenko hänet ylipäätään sellaiseksi asiaksi jonka pitäisi jotenkin elämässäni olla.

Vierailija
8/27 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää joulua täältäkin!

Vierailija
9/27 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän joulu ei ole mitenkään näkyvästi kristillinen, mutta sydämessäni Jeesuksella on kyllä se iso paikka jouluna.

Pieni posliininen enkeliveistos, lapsen kerhosta tuoma, on kyllä hyllyllä ja sen vieressä palaa pieni kynttilä. Sitä ei edes perhe ajattele mitenkään muuna kuin koristeena, mutta minulle se on se "alttari"..=)

Vierailija
10/27 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu on vanha pakanallinen juhla. Jouluun kuuluvat tontut ja joulupukki. Annetaan joulun olla edelleen keskitalven juhla mässäyksineen. Jeesuksen voi pitää elämässään joka päivä. Hän ei halunnut mitään erityisjuhlapäiviä osakseen.

Vierailija
11/27 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ev

Vierailija
12/27 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesuksen tai kristinuskon kanssa. Olen pakana ja tyytyväinen tilanteeseeni.

Vierailija
13/27 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mahdu jouluun.

Vierailija
14/27 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas mies. Seuraajista ei oikein voi sanoa samaa.

Se oli oman aikansa radikaali, mahdollisesti Jumalan poikakin. Ikävä kyllä seuraajat ainakin Paavalista lähtien on vääristelleet asioita omiin tarkoitusperiinsä. Jatkuu edelleen tänä päivänä.

Vierailija
15/27 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin usein että on käsittämätöntä, että 2000 vuotta sitten elänyt viisas ajattelija (joskin suuruudenhullu) saa edelleen ihmiset uskomaan satuihin.

Eli en usko. Joulu on minulle hiljentymiseen ja rakkauden juhla. Mutta minulle sillä ei ole mitään tekemistä Jeesuksen kanssa.

Vierailija
16/27 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin usein että on käsittämätöntä, että 2000 vuotta sitten elänyt viisas ajattelija (joskin suuruudenhullu) saa edelleen ihmiset uskomaan satuihin.

Kristus on ollut mahdollista löytää ja kohdata sisäisesti ja hengellisesti koko ajan. Tämä on mahdollista siksi, että Kristus on todellinen, elävä ja tahtoisi kohdata ihmisiä, rakastaa ja jopa pelastaa ihmiset - nekin, jotka eivät täälä hetkellä voi uskoa sitä mahdolliseksi tai muulla tavalla torjuvat Kristuksen :) http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4

HYVÄÄ JOULUNAIKAA kaikille joka tapauksessa!

Vierailija
17/27 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut häneltä rauhan elämääni, samoin anteeksi annon. Siunattua joulua sinulle, ap.

Vierailija
18/27 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksinäinen, mutta Jumalan ansiosta joulun rauha ja rakkaus on sydämessäni. Siunattua joulua kaikille!

Vierailija
19/27 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksinäinen, mutta Jumalan ansiosta joulun rauha ja rakkaus on sydämessäni. Siunattua joulua kaikille!

Kaikkea hyvää sinulle, rakas tuntematon ystävä!

Vierailija
20/27 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muiltakin ahdistavilta asioilta. Oma taustani on se, että olen ollut 7 vuotta erään kristillisen järjestön saarnaajana ja seurakunnan paimenena. Lähdin pois, koska en enää halunnut sitä ahdistusta kaiken sen teeskentelyn lisäksi. Ristiriita todellisuuden - tekojen - ja sanojen välillä kasvoi liian suureksi.

Meni monta vuotta ennen kuin pystyin nauttimaan joulusta millään tavalla. Nyt tajuan, että olen traumani käsitellyt ja olen vihdoin vapaa elämään omaa elämääni, joulukaan ei ahdista. Eikä mikään uskontoon liittyvä, edes kolminaisuuden persoonat :-)

Ne joille usko tuo lohtua, uskokaa kaikin mokomin. Mutta teille, joita usko ahdistaa, teillekin on toivoa - elämän voi rakentaa eheäksi uskonnosta ja uskosta luopumisen jälkeenkin.

Ja mulle joulu on perheen ja lasten juhla - järjestöstä lähdettyäni olen saanut ihan oikean, oman perheen, hyvän miehen ja lapset. Kynttilöitä, lämpöä, mukavaa yhdessäoloa. Lasten riemua ja muutama paketti. Siinä se on.