Miten ruma saa ikinä kumppanin
Kommentit (19)
Ei kai se ulkonäkö pääasia ole, jos on muuten mukava.
"Ruma" voi saada mahtavan ihanan kumppanin, joka arvostaa ja rakastaa ulkonäön lisäksi muita, huomattavasti pitempikestoisia ja onnea tuottavampia asioita ja nuattia elämästä huomattavasti kaunista enemmän. Ei titenkään aina niin, mutta kyllä muut asiat vaikuttavat enemmän kuin ulkonäkö perusonnellisuuteen ja kumppanin löytymiseen.Tai ainakin suhteen kestoon ja laatuun.
Käytöstapoja, charmia, sivistystä, luonnetta, älyä jos mahdollista. Kyllä niillä naisen saa vaikka olisi Quasimodon näköinen.
Jos on nainen, niin pitää etsiä mies, joka on tyhmä tai hullu tai muuten sellainen, joka ei oikeasti kellekään kauniille naiselle kelpaa.
Tämä on minun teoriani. Olen ruma nainen, ja itse tähtään hulluun mieheen, sillä tyhmiä en voi sietää.
se, että ruma ei kelpaisi. Mutta usein homma jää mun vedettäväksi. Siitä helposti tajuaa, että en kiinnosta ulkonäön vuoksi.
Kyllä niitä on rumia miehiäkin - ei se siitä ole ainakaan kiinni. Ja onhan ae luonnekin jossakin roolissa, varsinkin, kun enemmän tulee ikää.
Varmaankin "ruman" on keskimääräisesti keskimääräistä vaikeampi löytää kumppania, mutta onhan nähty paljon pariskuntia joissa jompikumpi tai molemmat ovat kaikkea muuta kuin yleisen kauneuskäsityksen mukaan hyvännäköisiä. Jotkut jopa kerrassaan kummallisen näköisiä...
Ihmiset näkevät toisensa niin eri tavoin. Jonkin silmissä voi esimerkiksi olla tosi "rumaa" jos jollakulla on (minkä nyt keksiin esimerkiksi)... vaikka olematon leuka ja ohuet hiukset. Mutta jotain toista nämä yksityiskohdat eivät häiritse ollenkaan, vaan tykkää siitä miten toinen nauraa, tai vahvoista käsivarsistaan ja reiluudestaan.
On tutkittukin, että ihmiset pariutuvat - jälleen tietysti keskimäärin, poikkeuksia sääntöön löytyy aina! - sellaisten kanssa, jotka omassa kulttuurissa vallitsevassa "hyvännäköisyysasteikossa" sijoittuvat suunnilleen samalle kohdalle. Miehillä tosin ulkonäkö merkitsee vähemmän, jos heillä on vaurautta tai jollain muulla tavalla hyvä yhteiskunnallinen status.
eikä siihen mitenkään niin vähäpätöiset asiat kuin huono itsetunto ja sen näkökulmasta tuomittu rumuus auta. Jokainen ihminen on kaunis, kun uskaltaa olla oma itsensä, näyttäen sitä sielullista hyvyyttäkin. Kaikissa meissä se on.
ja mieheni on komea, mutta hänellä on nolo "vika", tekohampaat...
että ihmisen luonne on tärkempi seikka kuin ulkonäkö onnellisessa psuhteessa. Kyllä elämän tosiasiat tajuaa, kun ikää karttuu.
ja mieheni on komea, mutta hänellä on nolo "vika", tekohampaat...
Mikä niissä niin noloa on?
jos katselen tuntemiani naimisissa olevia ihmisiä, niin eivät heistä kaikki sieltä kauneimmasta päästä todellakaan ole.
Itseasiassa juurikin rumimmat ihmiset, ketä tiedän, taitavat olla pitkissä parisuhteissa. Harvempi sinkkuna.
Ei se ole ulkonäöstä kiinni vaan ihan sattumasta, sattuuko sitä oikeaa kohdalle.
"Ruma" voi saada mahtavan ihanan kumppanin, joka arvostaa ja rakastaa ulkonäön lisäksi muita, huomattavasti pitempikestoisia ja onnea tuottavampia asioita ja nuattia elämästä huomattavasti kaunista enemmän. Ei titenkään aina niin, mutta kyllä muut asiat vaikuttavat enemmän kuin ulkonäkö perusonnellisuuteen ja kumppanin löytymiseen.Tai ainakin suhteen kestoon ja laatuun.
- voisitko yhtään tarkentaa? Minusta se on ollut hyvin vaikeaa se miehen löytäminen, enkä ole edes mikään susiruma, vaan aika tavallinen pottunokkainen liuhutukka.
Passiton mamu ottaa vaikka kiven jos sen avulla saa passin eli yleensä panee jonkun paksuksi, saa passin ja sen jälkeen alkaa naimaan teinejä. Minäkin tein noin ja olen todella ruma ja läski. Nyt kirjoittelen täällä mamumyönteisiä avauksia ja juttuja vaikka tosiasiassa ne on ihan perseestä.
suurin, että rumana on vaikea päästä tutustumisasteelle. Eli täytyisi sattua kohdalle ruma ja vapaa mies kenet sitten vietellä omaksi. Ja sitten jos tulee joskus joku kaunis nainen vastaan niin onko nää rumatkin miehet heti valmiita pettämään.. Siltä tuntuu??
suurin, että rumana on vaikea päästä tutustumisasteelle. Eli täytyisi sattua kohdalle ruma ja vapaa mies kenet sitten vietellä omaksi. Ja sitten jos tulee joskus joku kaunis nainen vastaan niin onko nää rumatkin miehet heti valmiita pettämään.. Siltä tuntuu??
Sama kai se, onko ne valmiita pettämään vai ei, koska ei ne kauniit naiset anna niille kuitenkaan.
Eli jos saat itsellesi ruman miehen, niin ainakin voit olla huoleti pettämisen suhteen verrattuna siihen, että olisit jonkun todella viehättävän kanssa, jolla olisi jotain käytännön mahdollisuuksia pettääkin muidenkin kuin maksullisten kanssa :)
Olin ikisinkku kolmikymppiseksi, kunnes löysin itseäni 8 vuotta vanhemman miehen. Hän oli itsekin ikisinkku, ei mikään komistus myöskään. Mutta minuun kolahti ihan heti hänen olemuksensa. Tapansa ajatella, arvonsa, miehekkyys yhdistettynä empatiakykyyn. Hyvä yleissivistys. Lapsirakas ja eläinrakas.
Olemme ns sielunkumppanit.
Olin jo luopunut toivosta, että kukaan mies minua huolii... Olin katkera ja vihainen miehille, koska minusta tuntui, että olin jäänyt sinkuksi vain ja ainoastaan siksi, että olin liian ruma. Miehet kun järjestään aina kehuivat kuinka hyvä tyyppi olen, fiksu ja tosi mukava, "mutta kipinää ei vain syntynyt" -tätä aina kuulin.
Onneksi tapasin mieheni. Vaikka hänkin ihailee kauniita naisia, hänelle merkitsee enemmän naisen olemus, luonne ja persoona, kuin vain se ulkonäkö.
Koska en ole mikään kaunotar, mies aina kuittaa että olen hänen sydämensä kaunein nainen. Itse en tykkää tästä sanonnasta, mutta mieheni aina haluaa tällä muistuttaa että hänelle tärkeämpää on se mitä sydämessäni olen, eikä pärstäkerroin.
Tiedän, että mieheni on harvinaisuus.
Miehet kun järjestään aina kehuivat kuinka hyvä tyyppi olen, fiksu ja tosi mukava, "mutta kipinää ei vain syntynyt" -tätä aina kuulin.
no mä olen ihan ok- näköinen ja kuulen tätä aina myös, heti sen jälkeen kun on ollut seksiä pari kertaa (tai useammasti, riippuen siitä kuinka kauan annan huijata itseäni). Ehkä miehet seurustelee vaan niiden todella kauniiden kanssa..
Valtaosalla palstalaisista on mies. Päättele siitä.
Muista AINA kehua miehiä - tekevätpä he kuinka vähän tahansa. He pitävät kehumisesta.
opettele pitämään itsestäsi, siitä se lähtee.