Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++++ENSIKOT MAANANTAIHIN+++++

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kp1/28-30

itkettää, en tiedä miksi tämä tällä kertaa tuntuu NÄIN pahalta.

Tappert tippalinssi

Vierailija
22/32 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tintarella olikin sinne jo kirjoitellut. Teen tänään illalla päivityksen Miin plussan kunniaksi! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkorchid]Olitkin ehtinyt tähän väliin laittamaan kurjia uutisia!!! Hurjan suuri ((((lohtuhalaus)))) sinulle! Tiedän, että tämä ajatus ei juuri nyt lohduta, mutta...jospa sitten jouluyön taika tehoaisi ja teidän pikkuinen saisi alkunsa ensi kierrosta?[/color]

-Q-

Vierailija
24/32 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

(((((Tsemppihali))))) Voi vitsi kun meitä vaan se täti aina muistaa!!

Itsekin ihan samassa tilanteessa tädin yllätyshyökkäyksen takia viime viikolla ja melkein jo ehdin uskoa että ois mun vuoro kun kiertokin oli niin ylipitkä - mutta sieltä vaan mäkin olen jo noussut, jos nyt yhtään lohduttaa!

Lepäilemään vällyjen väliin ja suklaata; ehkä joku lasi punkkua niin olo varmaan kohenis kummasti?

Itse lähden nyt rynnimään jouluostoksille ja sitten pidän pari päivää vapaata, joten olen varmaan hyvin tiiviisti rakennuksilla (= en ehdi koneelle). Hyvää itsenäisyyspäivää koko Enska-poppoolle ja plussia vaan kovasti niille joilla se aika ois käsillä!!

Terkkusia

Jessicalta

Vierailija
25/32 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappertille lohtuhali!!! Pahoittelut tädin ei-toivotusta vierailusta!!!!

Dio: :) ...olet yhtä hullu, kuin suurin osa meistä muistakin. :) Kaikkea tämä vauvakuume ihmisellä teettääkin. Toivotaan, että saat +, etkä saa juoda niitä glöksyjä!

Ull-Maij: Haamu! Hihiii, lupaavalta kuulostaa. Pidä täti kaukana!!!! Tsemppiä häätötoimiin!

Thunderi: mulla on kans todettu endo v.02 ja laparotomiassa sitten poisteltu sitä samana vuonna. Nyt jännäillään pysyykö endo kurissa vai tarvitaanko järeämpiä toimia... Tällä hetkellä kierrot ok jne., yritystä on heinäkuusta asti.

Masu: ihana mies sulla! :)

Tervetuloa Tintarella!!!

Vierailija
26/32 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kyllä mietin, että oliskohan tämä alkuraskauden km.

Nytte menossa kp32/28. Tisut, kuin ilmapallot ja väliin tosi kuuma ja sitten taas kylmä.

Alähän Dio nytte luulin että ite kirjoitin väärin, kun oon ihan pihalla.

Se haamu oli siinä testissä (pregent stikc???) ihan varmasti. Näin sen vielä seuraavana aamunakin (tänään) ja samalla testillä nega.

Predictorilla nega... ja nytte katoin toista testiä, jonka tein tunti sitten... siis predictorin... oikeasti olen näkevinäni plussausruudussa hitusen vaalean punaista... :D

Jospa, sen plussan vielä saan??? Voihan olla, että ovis onkin ollut luultua myöhemmin???

Jännään tätiin saakka TÄYSILLÄ!!! Kukas/kautta ketkä ovat täsin uhreiksi jääneet? tulen ja heitän hiiteen sen.. oottakaas vaan ;)

Vierailija
27/32 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ruudussa ON VAALEANPUNAISTA.. Mun kaverikin näki sen!!! ELI JO TOINEN HAAMU ;)

Mitenhän tässä käy???

Vierailija
28/32 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=DodgerBlue] Kuulostaa Ull-maij lupaavalta bdbdbdbdbdbdbdbd Nyt jännitettään sun puolesta.

Vierailija
29/32 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ull-maij, sulla on jännät paikat..hui:):):) Eiköhän se siitä ihan selkeeks plussaks vielä muutu:)

Tappertille pahoittelut tädistä:/ ((((((hali))))))

Mulla on ollu tässä muutamana päivänä tätimäisiä tuntemuksia mutta tätiä ei näy eikä kuulu,,pysy akka poissa vaan!!!!;)

Kp 34/29-42

koskakohan uskaltais testailla jos tätiä ei kuulu..ovis oli kp19 eli 15päivää sitten? Oottelen varmaan tonne kp40 asti..

mulla yks predictor kaapissa ja se ei vissiin oo kovin herkkä testi?

Kiusaus ois kyllä mullaki kova noihin aconin 10:n:)

Diolle myös +++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Huomenna vapaapäivä..jeesssss:)

Vierailija
30/32 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin miulla on tosi huono olo, lämmöt nousseet yli 37, mutta ei ole sairas olo kuitenkaan, huimaa..

Vierailija
31/32 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä raskaana olet, Ull-maij. Onnea!

Vierailija
32/32 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi hitsin vitsi =) Nyt jännittää aivan liikaa... taitaa tyttö saada joululahjan, minkä kaikki täällä olijat haluaisi!!!!! Kuulostaa niin lupaavalta. Varmaan kauheeta tuo odotus, että milloin on kunnon kaksi viivaa.... =) ++++Tsemppiä++++

Oma napa heti perään. Eli täällä piinaillaan... nyt on tissit alkanut olee paljon kipeemmät ja tätifiiliksiäkin välillä on. Alavatsaa välillä jomottaa ja pari kertaa on tuntunut kuin elohiiri olis koko alavatsassa hyppelemässä. Silleen hassulta tuntuu...vaikee selittää. Tarkoittaako kaikki sitä että se paskamainen täti tulee taas kylään sopivasti ennen joulua =( Ja vielä kun mieskin on niiiiin halukas saamaan sen oman nyytin. Alkaa siis tosiaan olla kateellinen muille joilla on oma nyytti!!!!!! Ihanaa, etten ole ainut meidän perheessä joka on kateellinen kaikille jotka kävelee vaunuja työntäen tai vatsa pystyssä!!!

Tänään tuli myös pienet ruskeahkot viirut paperiin pyyhkiessä... tarkoittanee mitä?!?!? No mutta yksi helpotus on ainakin se että olen sen ajan varannut lääkärille ja menen sinne 15.12. eli kymmenen päivää vielä!

Voi kumpa se täti eksyisi metsään eikä löytäisi enää kenenkään kotiin!!!! Toivotaan kaikki sitä yhtä aikaa, jospa toive toteutuu!!!