Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***TRUPLIEN MAANANTAI-kuulumiset***

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b] ONNEA EMMASANNA!!!![/b] Kiva että tulit ilmoittelemaan, ollaan su jo kaivattukin! Ja kyllä hypähti mullakin sydän ympäri kun luin sun viestiä, onneksi kaikki näyttää jo kuitenkin hyvältä! :)

SOFFU: Pienensin sun kuvat.. Meni vaan väärin päin, eka on kisut ja sit sinä. Sori. :) Oli kyl hauska kuva kissoista ja sustakin tosi hyvä! Niin aurinkoinen. ;)

Jahas, ja mitäs sitä sitten oli..Taidan mennä lukeen pinon kunnolla, noiden kuvien kanssa tossa värkkäsin niin unohtu kaikki...

Ai niin, MARIEELA, hieno muumitalo!

Vierailija
22/32 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[dodgerblue] Emmasanna: Onnea viel kertaalleen pienestä pojusta ja onneksi kaikki on kunnossa! Kun jaksat niin kerro muutamalla sanalla mitä kaikkea tapahtui synnytyksessä, toivottavasti et kuitenkaan ikuista kammoa asiaan saanut. Tulee kyllä ihan kyyneleet silmiin kun ajattelee mitä ois voinu käydä, onneksi kaikki nyt kunnossa ja poika kotona!!! Ihanaa pikkuvauva-arkea pääsette viettämään: eikä varmaan pojua ees malta pitkäksi aikaa jättää ilman vilkaisuja!!!!

Mii: Mä veikkaisin että oisin samalla lailla kauhuissani vauvatouhuista jos ei ois ekalla tärpänny: nyt mietin välillä niin kovasti että kuin me selvitään ja miten rahat riittää... Täytyy vaan luottaa et jollain konstilla päästään elämässä eteenpäin ja kaikki menee hyvin. Vastuuntuntoa tuo osoittaa että miettii tarkoin asiaa, vauva vaatii kuitenkin paljon vastuuta ja huoli lisääntyy vaan syntymän jälkeen!!! Tuo vatsanahka jännittää muakin, mutta oon miettiny että sitten vaan jumppaamaan ahkerasti niin eiköhän kroppa tuu kuntoon ainakin jossakin vaiheessa.... ;) Mies saa ottaa sitten hoitovastuun iltaisin niin mamma pääsee (jos malttaa) rääkkäämään itseään...

Mulla meni kaikki muut jutut ihan ohi emmasannan uutisten vuoksi joten palailen myöhemmin kuhan sieltä parturista kerkeän!!!!!

Moi taas!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkorchid]Ihanaa että olette molemmat kunnossa, kyllä täällä ehdittiinkin jo huolestua.

Mä en siis synnytä! Just tänään sanoin neuvolassa miten paljon pelkään synnyttämistä ja [b]emmasannan[/b] juttu vaan vahvisti sitä:/ Mutta pääasia et nyt on kaikki hyvin! Ehkä mun ei sitten kannata lukea sitä sun synnytyskertomusta;) (jos sellasen kirjoitat)

Kivoja kuvia oli ilmestynyt postiin:)

Tänne ei mitään erikoista kuulu. Järkyttävä stressi vaan päällä, tuntuu et kaikki kaatuu taas vaihteeksi niskaan. Valmistuminen (jonka piti tapahtua 2 vkon päästä) on siinä ja siinä, pari opettajaa " unohtanut" antaa parista kurssista numerot -> numerot pitää olla annettuna huomiseen mennessä, joten saa nähdä ehtiikö vai siirtyykö valmistuminen ensi vuoteen. Asuntohommaa pitäis järjestellä, ja saada toi harjoittelu siinä sivussa suoritetuksi kirjallisine tehtävineen kaikkineen:/ Tuntuu et vauvakin potkii nykyään paljon enemmän kuin ennen, ja ihmekös toisaalta, kai sekin äidin stressin aistii.

Nyt on jo kiire laittaa sapuskaa ettei ihan yöhön mee taas syöminen.

Vierailija
24/32 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pakko oli päästä kirjottelemaan pikasesti :)

Ihan ekaks [b]Emmasannalle[/b] voimia ja kovat tsempit täältä!! Vaikeuksien kautta voittoon - Eiks niin :) [b][color=cornflowerblue]Onnea koko perheelle pikku prinssistä![/b][/color]

Kuvia oli ilmestynyt oikein urakalla sähkäriin :D [b]Neiti[/b] - Varsin suloinen perhe kuva :)

Ja kiitos pikkujoulukuvista [b]Marieelalle[/b]! -Niin ja tervetuloa takas!!

Ei mutta nyt on ryhdyttävä rakennus puuhiin - ei tuu muuten mitään! Eli siis piparitaikinan kimppuun :D

Vierailija
25/32 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla se vauva nukkuu, isän sylissä. Täällä kova keskustelu ' vatsanahasta' , heh. Jos jo raskausaikana huolehtii liikunnasta jne. niin saattaa pysyä paremmassa kuosissa synnytyksen jälkeenkin. Mutta kudoksistahan se paljon riippuu! Joka tapauksessa, mulla on nyt reilu viikko synnytyksestä ja loppujen lopuksi maha on kyllä tosi hyvin hävinnyt. Pieni kumpu tuossa näkyy, mutta ei sitä ulkopuoliset mun mielestä edes huomaisi. Älkää ottako paineita mahasta! Vauveli on kuitenkin niin ihana, että sellaiset asiat unohtuu alkuunsa:)

Vauva taitaa tahtoa maitoa....

Mitä erikoista täällä on tapahtunut?

Vierailija
26/32 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariposa - Ihan hienohan tuo on :) Ei tää oikeestikaan oo mitään helppoo!! Oon saanu yhden seinän tehtyä ja nyt jo alkaa hermot mennä ;)

Emmasanna - Mullakin hävis se massu aika nopeesti. Sairaalasta jo köpöttelin normaaleilla mustilla suorilla housuilla.. Ja niin sen jälkeen sitä mahaa ei enää ollu. Mut eihän se tietenkään kaikilla mee niin. Joillakin raskaus jättää enemmän jälkiä, toisilla vähemmän. Mun mielestä parempi pelätä pahinta - ja toivoa parasta ;D

Jatkan, leipomista..

Vierailija
27/32 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on uutta väriä päässä :)

Siis ihan upeita taloja ootte askarrellu!! piparkakusta siis!!! Mariposa voi kyllä olla ylpee talostaan ihan huoletta!!! :) samoin Marieela!!

Noista mahanahkoista: varmaan riippuu pitkälti siitä kuin paljon niitä kiloja raskausaikana kertyy (pelkästään se maha vai paljon myös muualle) kuin nopeasti niistä eroon pääsee: miehen veljen tyttöystävällä pian vuosi synnytkysestä ja jokaikinen kilo vissii viel tallella :( ei siis paljoa liiku ja syö epäterveellisesti. Lihoi paljon odotusaikana. Kaverilla taas maha hävis suunilleen suoraan sairaalasta tullessa... Taitaa siis olla aika yksilöllistä!!!

Nekulle leipomisintoa!!!

Emmasanna: ei täällä vissii mitään suurta oo tapahtunu sun poissaoloaikana... ei oo tainnu tulla plussia tässä välissä???? harmi vaan kyllä... Johelle on Brasilian lämmössä lomalla mut muut suomen loska talvessa :) Omasta navasta sen verran että vauvelin sydänääniä oon kahteen kertaan kuullut joten oletettavasti masussa elämää on :)

Kun kerran murehdin niitä kaverin vaunuja (oli myynyt ne jollekin ja halvalla ois saanu hyvät kärrit) eilen tää kamu soitti ja kerto olevansa raskaana!!!! heh, vähän kolahti omaan nilkkaan nyt kun myi vaunut pois.... :)

Nyt taida mennä tuonne sohvalle lötköttämään käenpesän pariin... mies meni käymään yllättäen tallilla.... joten sitä saa ootella kotiin viel...

Vierailija
28/32 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on muuten huomenna herkkuillallinen: juhlistetaan yhteiselon 8-v päivää :)

Vierailija
29/32 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Non' ni meillä on nyt sitten vuorostaan kaivettu babyhaleri taas esiin :o( Tyttö oli naapurissa leikkimässä ja kun menin kuuden aikaan hakemaan kotiin, hän nukkuikin sohvalla kovassa kuumessa. Kotoa lähtiessä ei ollut vielä mikään, naapurissa oli valitellut, että on kylmä ja sitten lastenohjelmien aikaan nukahtanut sohvalle. Ja nyt hengitystä kuunnellessa voi päätellä, että yöllä hengitellään avaavaa. Noh, onneksi on tuo laite kotona, ei tarvi ainakaan sairaalaan lähteä (paikallisessa tk:ssa ei ole yöpäivystystä)

Emmasannalle vielä kerran:

Kaikkea hyvää!!! " Pieni poika siellä kopassa tuhisee" , iiih ihanaa! Toivotaan nyt totta tosiaan, että vaikean alun jälkeen teillä koittaa sitäkin suloisempi vauva-arki :o)

Marieela ja Mariposa

Hienoja taloja, upeita molemmat!

Pikkujoulukuviakin oli kiva katsella :o)

Nyt koitteleen tytön otsaa, josko kuumelääke ees vaikuttais suotuisalla tavalla...

Vierailija
30/32 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

NEKKU: Eikö vaan olekkin kamala homma! Meinasin eilen jo et luovutan kun huomasin että puuttui se yks seinäkin.. Ja kädet oli jo ihan voimattomat sen kuorrutuksen puristamisesta. Mussa ei muuten oo yhtään arkkitehdin vikaa, ei nimittäin aivan osunu yksiin noin talon " elementit" , pieniä rakoja siellä täällä. ;D

MARIEELA: Mulla pisti noista teidän pikkujoulukuvista silmään joku kasvi/kukka joka näky siinä ikkunalla Axen takana.. Mikä se on jos on jotain punasia juttuja??

MIITSU: Ihanaa ku jotkut jaksaa vähän juhlistaa yhteiseloa. Meillä ei ole oikein ikinä mitään kun aina on samaan aikaan miehen synttärit ja se meidän vuosipäivä tietty jää sen varjoon. :/

SERPPU: Toivottavasti ei tyttö tule kovin kipeäksi. Itelläkin on tuntunu että jotain lentsun tynkää vois olla tulossa.. Mut en hyväksy sitä, menkööt muualle. :D

Täällä ollaan kyllä kans niin herkkänä noista EMMASANNAN viesteistä. Ihanaaaaaaaa!! :´)

Mut nyt meen kattoon täydellisiä naisia ja miettiin et millä saan sokerin irti liedeltä. Se vähän saatto palaa kiinni siihen, pääsi vähän roiskumaan siinä rakennusvaiheessa.. ;D

Vierailija
31/32 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ystäviä kylässä,nyt siivoamaan.

vatsanahasta:mulla ei ole jäänyt,ei tullut,ei ollut.20 kg ja ylikin tullut,mutta aina kaikki kadonnut.ne GEENIT,kiitos!

Mutta palkinto riippuvasta mahasta,aina parempi...

öitä,siskot!

L+5

Vierailija
32/32 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmasanna, tosiaankin onnea vielä kerran, että saitte pikkuisen pojan jo kotiin ja pääsette aloittelemaan vauva-arkea yhdessä. Paljon voimia ja jaksamista teille, niin tuoreelle äidille kuin isällekin! Olen tosi iloinen, että rankasta alusta huolimatta nyt näyttää jo valoisammalta.

Lisäksi Talvikille erittäin paljon jaksamista sairaalassa oloon! Varmasti on rankka vaihe ja puuduttava olotila nyt menossa, mutta toivotaan parasta ja sinullekin paljon jaksamista vielä näille viimeisille viikoille! Voin vaan kuvitella, kuinka kypsä olet tilanteeseen ja toivot, että viikot sujuisivat vauhdilla ja saisit oman pikkuisen maailmaan.

Iloista joululeipomisvimmaa teille truplille, erityisesti Marieela, nekku ja mariposa! Ihanaa, kun jaksatte askarrella piparkakkutalojen kanssa. Kaikki jouluinen tähän aikaan vuodesta kiinnostaa, kun itse yritän kehitellä vähän jouluisia fiiliksiä kaukana kotoa. Sain itse postissa Suomesta Fazerin suklaakalenterin ja joulusuklaata sekä cd-levyllisen joululauluja lasten laulamana ja voi sitä iloa pienestä :) Jotain jouluista ja suomalaista on aina kiva saada postipakettina Suomesta.

Kaikille truplille oikein mukavaa itsenäisyyspäivää!