Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvää joulua meillekin =(

Vierailija
23.12.2012 |

Ei olla ostettu jouluruokia, ei olla tehty joulusiivousta, ei hankittu kuusta, ei mitään...

Huomenna piti mennä anoppilaan koko päiväksi, tiistaina olen töissä 7-17, keskiviikkona mennään äitini luo syömään, kaikki siis täydellisesti suunniteltu...

Ja nyt sitten toissayönä minä oksensin ja ripuloin eilisen, nyt yöllä lapsi oksensi, oksentanut tänään vielä toisen kerran (ei onneksi vielä ripulia) ja mies makaa pahoinvointisena sohvalla, mutta ei ole sentään oksentanut vielä.. Mutta kai se on vain ajan kysymys.

Että tällainen joulu sitten meillä tänä vuonna, onneksi lapsi niin pieni ettei tajua mitään vielä joulusta, minulla vain ollut ikävä jouluruokia joita nyt jää ilman =)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mies oltiin pari vuotta sitten aattona oksennustaudissa. Kaikki ostokset, kuusi jne. oltiin onneksi saatu hommattua.

Meillä kävi tuttu pukki, oli niin ihana että lupasi tulla vaikka kerrottiin että täällä ollaan kipeinä.

Lapset sai lahjansa ja leikkivätkin niillä sitten rauhassa koko päivän/illan että saatiin miehen kans oksentaa rauhassa..

Mutta kyllähän se otti päähän, ei sitten jouluruoka paljon maistunut koko jouluna.. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla