Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyviä eväitä töihin! Anna vinkkisi!

Vierailija
01.01.2013 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee töitä sydämellä

Vierailija
2/15 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakko ei kestä jatkuvaa patonkien tai hesemättöjen hakemista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voileipä, jugurtti/ rahka ja hedelmä.

jauhelihakastike ja perunat

hernekeitto

uunipuuro

Ylipäätänsä niitä ruokia, joista itse pidät ja päivälliseksi laitat. Seuraavana päivänä syöt sitten töissä samaa.

Vierailija
4/15 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen päivän jämät.

Karjalanpiirakat, juustolla.

Kuumat kupit, nuudelit näihin sitten jotain lisuketta.

Raejuusto, jugurtti, soppayhdistelmä.

Leipää, salataattia.

Kaurapuuro.

Onhan nuita vaikka mitä.

Vierailija
5/15 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien yleensä pussillisen hedelmiä töihin, samoin useita jurgurtteja tai monipakkauksen sekä pikapuuropaketin.

Näitä syön välipalana pitkin viikkoa. Yleensä kun juon töissä aamukahvin syön jugurtin tai hedelmän samoin teen iltapäiväkahvilla.

Eväinä mulla on usein kaupan valmiita keittoja, niitä tiiliskiven muotoisia Knorrin kasviskeittoa. Niihin lisään raejuustoa ja jos olen ollut reipas, mulla on reissumies tai vastaava täytettynä siihen kylkeen.

Lisäksi thaikuutiot menee ja Finduksen uusista aterioista se Falafel-juttu, tosi hyvää.

Salaatteja syön myös, tässä eräs suosikkini :

Vihreää jäävuorisalaattia

Vihreä omenaa

Kurkkua

Purkki päärynäitä mehissa ( eivät tummu kuten tuoreet)

Oltermanni tai Emmental-juustoa kuutioina

Salaattisiemen sekoitus

Tuosta tulee raikas ja ihana täyttävä salaatti. Teen myös lohisalaattia, kokojyväpasta salaattia jne.

Joku missä on proteiinia ja mikä maistuu hyvältä on tosi hyvä eväs.

Ne pikapuurot on mulla hätävarana, jos en ole muistanut eväitä tai ehtinyt niitä tehdä.

Vierailija
6/15 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä ollaan menty jo monta vuotta. Meillä on kotona ruokalistat ja teen vaan sellaista ruokaa josta tykätään. Ja teen sitä aina sen verran että jää ainakin seuraavalle päivälle evääksi.

Vierailija
7/15 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee joku ruoka, pakkaa se rasiaan ja vie töihin

Vierailija
8/15 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

termospurkissa kun aamulla lämmität niin ei tarvi mennä taukotilaan muiden sekaan mikroa etsimään. voi rauhassa kopissaan mussuttaa ja murista siellä itsekseen. näin minä teen.

varasuunnitelma on sitten ottaa leipää+hedelmiä+välipalapatukkaa jos ei joku aamu jämiä ole. tai sitten käy välillä siellä ruokalassa ja mätöllä.

itse asiassa jos talossa on kunnon ruokala niin käyn yleensä siellä kun on vaivattomampaa ja monipuolisempaa. mutta tämä nyt oli ihan asiatonta tässä.

Vierailija
9/15 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja usein olen töissä niin että aamusta lähden noin tunti heräämisestä ja illasta tulen niin myöhään ettei innosta ruveta tekemään ruokaa.

Tässä täytyykin skarpata. Hyvä uudenvuoden lupaus tuollainen etukäteissuunnittelu!

Vierailija
10/15 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse asiassa jos talossa on kunnon ruokala niin käyn yleensä siellä kun on vaivattomampaa ja monipuolisempaa. mutta tämä nyt oli ihan asiatonta tässä.

Lähiravintolasta saa 7 eurolla kunnon annoksen, mutta heidän lounasaika loppuu liian aikaisin eli ehdin sinne ehkä kerran viikossa jos silloinkaan.

Vierailija
11/15 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vakkari on tonnikala-makaroni-hemapa-mixi. Vettä vesipulloon ja bansku välipalaksi.

Vierailija
12/15 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsiä, mässyä ja limpparia.

Vierailija
13/15 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan edellisenä päivänä turpoamaan, paitsi ma aamulla 2 dl mantelimaitoa, 1 rkl chia ja 1 dl kaurahiutaleita.

aamulla syön puuron, tämän ja 2 ruisleipää lounaaksi, välipalaksi banaanin ja heti kun pääsen töistä, on ruoka.

mantelimaito säilyy 5 pv avattuna hyvin.

Vierailija
14/15 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jääkaappi ja/tai mikro? Minä teen isoja annoksia ruokaa, joista laitan annospakkasia pakkaseen ja otan sieltä sitten mukaan mitä tekee mieli, toki vanhimpia ensin. Minulla on siis aina pakkasessa jotain. Nyt on makaronipataa ja jotain risoton tapaista sekä sosekeittoa. Joskus teen salaatin, jota tuunailen milloin milläkin, kanalla, tonnikalalla. Minulla on töissä myös hätävarana, jos eväät unohtuu, paketti näkkäriä ja lämmin kuppi -keittoja sekä pikapuuroja. Näitä en syö kuitenkaan kovin usein. Joskus on vaan leipää, hedelmä ja jugurttia. Meillä on siis vedenkeitin, jääkaappi ja mikro ja pieni firma, joten ehtii eväänsä lämmittää. Isoimmista on kokemusta, mikrolle tahtoi olla ruuhkaa. Marjapuuroa pidän myös, mutta mielestäni se ei sellaisenaan pidä nälkää, joten sen lisänä on jotain hedelmää ja jugurttia. 

Vierailija
15/15 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta leipäjuustoa ja paloittele reiluihin palasiin ja pakasta.  Sitten vain jäinen palanen mukaan töihin, sulaa sopivasti lounasaikaan mennessä.  Hyvää ja pitää nälkää pitkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan