Mun miehelläni oli iso nippu käteistä tänään takataskussa. Pelkään,
että hän on sortunut taas. Yleensä hän käyttää vain luottokorttia. Toivon, että olen väärässä epäluuloineni ja pelkoineni.
Kommentit (31)
Kerran veti ö:t ja silloin lupasi, että ei enää koskaan. Nyt vain ihmettelen noita rahoja.
ap
meillä sama. kyllähän sä sen tiedät, jos on pajon käteistä, mistä on kysymys. ei se niitä varmaan ole just printtaillutkaan mistään? :) Miten itse suhtaudut asiaan? Sanoit että mies on sortunut eli ilmeisesti et ole mielissäsi? Mä tein miehelle selväksi että se on joko tai ja kerrasta poikki. Eli minä tai C ja vapaasti voi valita. Valitsi mut, mukamas, mutta luulee että olen niin sokea etten tajua mistä edelleen on kyse. En ole puhunut nyt kahteen päivään sille mitään ja joulun toivoin viettävän jossain muualla kuin täällä.
Ehkä mies oli menossa hankkimaan sulle joululahjaa? :)
No, kai sä sen huomaat, jos se kamapäissä on? Sitten vaan ukko pihalle. Voihan ihmisellä muutenkin nyt olla iso tukku käteistä... Mikset kysy suoraan häneltä?
Kerran veti ö:t ja silloin lupasi, että ei enää koskaan. Nyt vain ihmettelen noita rahoja.
ap
meillä sama. kyllähän sä sen tiedät, jos on pajon käteistä, mistä on kysymys. ei se niitä varmaan ole just printtaillutkaan mistään? :) Miten itse suhtaudut asiaan? Sanoit että mies on sortunut eli ilmeisesti et ole mielissäsi? Mä tein miehelle selväksi että se on joko tai ja kerrasta poikki. Eli minä tai C ja vapaasti voi valita. Valitsi mut, mukamas, mutta luulee että olen niin sokea etten tajua mistä edelleen on kyse. En ole puhunut nyt kahteen päivään sille mitään ja joulun toivoin viettävän jossain muualla kuin täällä.
voihan se olla että onkin vaan kertaluontosta? kyllä sä huomaat jos jatkuu. ja siis jos se ois nyt jotenkin jatkuvaa ja isompaa tmv niin juoksisi koko ajan jossain. puhelin soi (pre paid) ja pitää rampata koko ajan ulkona ym. ymmärrän huolesi, mutta jos oot vaan löytänyt käteistä, niin se ei vielä merkkaa mitään. vai oliko niitä satoja euroja vai mikä on paljon?
laittoi ison taitetun nipun taskuunsa.En ehtinyt kysyä, kun mies jo lähti. Me ollaan sovittu, että kertaluonteisetkin on menneisyyttä.
ap
Kerran veti ö:t ja silloin lupasi, että ei enää koskaan. Nyt vain ihmettelen noita rahoja. ap
voihan se olla että onkin vaan kertaluontosta? kyllä sä huomaat jos jatkuu. ja siis jos se ois nyt jotenkin jatkuvaa ja isompaa tmv niin juoksisi koko ajan jossain. puhelin soi (pre paid) ja pitää rampata koko ajan ulkona ym. ymmärrän huolesi, mutta jos oot vaan löytänyt käteistä, niin se ei vielä merkkaa mitään. vai oliko niitä satoja euroja vai mikä on paljon?
Mä vastasin jo. En halua sen selvemmin kirjoittaa.
Miks sit yleensä alat lässyttää ja valittaa asiasta, jos et tarkemmin halua selvittää, häh? Mitä sit täältä tuut kyselemään. Kysy ukoltas, tai jätä se äläkä vatvo asiaa ja koeta sääliä näin vähillä eväillä kerjätä aaveelta. Ihme huomionhakua siis ihan tyhjästä...
vaikka vanhemmiltaan?
olla kys. mies ihan omissa rahoissaan, olen ymmärtänyt.
Selvisiköhän syy.
C on kokaiini
E on ekstaasi