Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun miehelläni oli iso nippu käteistä tänään takataskussa. Pelkään,

Vierailija
22.12.2012 |

että hän on sortunut taas. Yleensä hän käyttää vain luottokorttia. Toivon, että olen väärässä epäluuloineni ja pelkoineni.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

C on kokaiini

E on ekstaasi

Vierailija
22/31 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran veti ö:t ja silloin lupasi, että ei enää koskaan. Nyt vain ihmettelen noita rahoja.

ap

meillä sama. kyllähän sä sen tiedät, jos on pajon käteistä, mistä on kysymys. ei se niitä varmaan ole just printtaillutkaan mistään? :) Miten itse suhtaudut asiaan? Sanoit että mies on sortunut eli ilmeisesti et ole mielissäsi? Mä tein miehelle selväksi että se on joko tai ja kerrasta poikki. Eli minä tai C ja vapaasti voi valita. Valitsi mut, mukamas, mutta luulee että olen niin sokea etten tajua mistä edelleen on kyse. En ole puhunut nyt kahteen päivään sille mitään ja joulun toivoin viettävän jossain muualla kuin täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies oli menossa hankkimaan sulle joululahjaa? :)

Vierailija
24/31 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kai sä sen huomaat, jos se kamapäissä on? Sitten vaan ukko pihalle. Voihan ihmisellä muutenkin nyt olla iso tukku käteistä... Mikset kysy suoraan häneltä?

Vierailija
25/31 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran veti ö:t ja silloin lupasi, että ei enää koskaan. Nyt vain ihmettelen noita rahoja.

ap

meillä sama. kyllähän sä sen tiedät, jos on pajon käteistä, mistä on kysymys. ei se niitä varmaan ole just printtaillutkaan mistään? :) Miten itse suhtaudut asiaan? Sanoit että mies on sortunut eli ilmeisesti et ole mielissäsi? Mä tein miehelle selväksi että se on joko tai ja kerrasta poikki. Eli minä tai C ja vapaasti voi valita. Valitsi mut, mukamas, mutta luulee että olen niin sokea etten tajua mistä edelleen on kyse. En ole puhunut nyt kahteen päivään sille mitään ja joulun toivoin viettävän jossain muualla kuin täällä.

voihan se olla että onkin vaan kertaluontosta? kyllä sä huomaat jos jatkuu. ja siis jos se ois nyt jotenkin jatkuvaa ja isompaa tmv niin juoksisi koko ajan jossain. puhelin soi (pre paid) ja pitää rampata koko ajan ulkona ym. ymmärrän huolesi, mutta jos oot vaan löytänyt käteistä, niin se ei vielä merkkaa mitään. vai oliko niitä satoja euroja vai mikä on paljon?

Vierailija
26/31 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittoi ison taitetun nipun taskuunsa.En ehtinyt kysyä, kun mies jo lähti. Me ollaan sovittu, että kertaluonteisetkin on menneisyyttä.

ap

Kerran veti ö:t ja silloin lupasi, että ei enää koskaan. Nyt vain ihmettelen noita rahoja. ap

voihan se olla että onkin vaan kertaluontosta? kyllä sä huomaat jos jatkuu. ja siis jos se ois nyt jotenkin jatkuvaa ja isompaa tmv niin juoksisi koko ajan jossain. puhelin soi (pre paid) ja pitää rampata koko ajan ulkona ym. ymmärrän huolesi, mutta jos oot vaan löytänyt käteistä, niin se ei vielä merkkaa mitään. vai oliko niitä satoja euroja vai mikä on paljon?

Vierailija
27/31 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka vanhemmiltaan?

Vierailija
28/31 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vastasin jo. En halua sen selvemmin kirjoittaa.

Miks sit yleensä alat lässyttää ja valittaa asiasta, jos et tarkemmin halua selvittää, häh? Mitä sit täältä tuut kyselemään. Kysy ukoltas, tai jätä se äläkä vatvo asiaa ja koeta sääliä näin vähillä eväillä kerjätä aaveelta. Ihme huomionhakua siis ihan tyhjästä...

Vierailija
29/31 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan ettei.

Vierailija
30/31 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

surullista

Vierailija
31/31 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka vanhemmiltaan?

olla kys. mies ihan omissa rahoissaan, olen ymmärtänyt.

Selvisiköhän syy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan