Mun miehelläni oli iso nippu käteistä tänään takataskussa. Pelkään,
että hän on sortunut taas. Yleensä hän käyttää vain luottokorttia. Toivon, että olen väärässä epäluuloineni ja pelkoineni.
Kommentit (31)
Yleensä paremmissa piireissä se on satunnaista bilekäyttöä eikä varsinaista narkkaamista.
En se takia olis eroa ottamassa.
Vasta viestissä 13 kertoi, että epäili rahan menevän aineisiin. Alkuosa keskustelusta oli vain arvailua, eikä ihme etteivät kaikki olleet lukeneet niin pitkälle.
Vasta viestissä 13 kertoi, että epäili rahan menevän aineisiin. Alkuosa keskustelusta oli vain arvailua, eikä ihme etteivät kaikki olleet lukeneet niin pitkälle.
Ap ei sitä vissiin tiennyt. Mutta ei oo tullut näköjään kertomaa.
Yleensä paremmissa piireissä se on satunnaista bilekäyttöä eikä varsinaista narkkaamista.
En se takia olis eroa ottamassa.
Ne paremmat ihmiset ei varmaan jää koukkuun, narkki mikä narkki.
Viinaan? Uhkapeliin? Vieraisiin naisiin?
C tai E.
ap
C tai E.
ap
Jos miehelläsi on iso nippu käteistä, niin eihän hän ole voinut sortua maksullisiin. Se on vasta suunnitteluasteella. Tuskin sieltä maksuaikaa saa..
Mä vastasin jo. En halua sen selvemmin kirjoittaa.
ap
Epäiletkö miehesi alkaneen myymään itseään vai mistä on kyse? Selitä nyt vähän tarkemmin, emme me täällä selvännäkijöitä ole.
Veikkaan, että pelkosi on ihan oikea.
C tai E.
ap
...kyse huumausaineista?
En sanaakaan tommosta älyttömyyttä!
aineisiin. Tuntuu tosi pahalta kirjoittaa se.
ap
Mä vastasin jo. En halua sen selvemmin kirjoittaa.
Miks sit yleensä alat lässyttää ja valittaa asiasta, jos et tarkemmin halua selvittää, häh? Mitä sit täältä tuut kyselemään. Kysy ukoltas, tai jätä se äläkä vatvo asiaa ja koeta sääliä näin vähillä eväillä kerjätä aaveelta.
Ihme huomionhakua siis ihan tyhjästä...
meillä sama. kyllähän sä sen tiedät, jos on pajon käteistä, mistä on kysymys. ei se niitä varmaan ole just printtaillutkaan mistään? :)
Miten itse suhtaudut asiaan? Sanoit että mies on sortunut eli ilmeisesti et ole mielissäsi?
Mä tein miehelle selväksi että se on joko tai ja kerrasta poikki. Eli minä tai C ja vapaasti voi valita. Valitsi mut, mukamas, mutta luulee että olen niin sokea etten tajua mistä edelleen on kyse. En ole puhunut nyt kahteen päivään sille mitään ja joulun toivoin viettävän jossain muualla kuin täällä.
huumeisiin... :(