miehet jäätyy mun seurassa, en ymmärrä mikä tekee musta niin pelottavan
en ole milään superkaunotar, ihan viehättävä kyllä. kaikki miehet joista olen ollut kiinnostunut menee lukkoon mun seurassa. olen ihan kiva, en käy päälle.
mistähän mahtaa johtua? pitääkö tehdä jotain toisin?
millaisten naisten seurassa palstan miehet menette lukkoon?
Kommentit (9)
Lapset sanoo "Tätseriksi".
Olen ehkä tiukkapipo monessakin asiassa. Tyylini on ns. "suurtalouskeittäjä".
Miehet menee lukkon jo tervehtiessä. Parempaan tutustumiseen en pääsekkään.
Toisin ei varmaan kannata tehdä mitään. Olet vaan oma itsesi.
Rentuoudu ja vapaudu,,, ehken, jos pystyt.
T. Takakireä
ehkä olen hieman kireä. miehet on kiinnostuneita kyllä, hakeutuu seuraan itse.
mutta sitten ne jäätyy ei lähde pois kyllä, joten en ole ihan niin tylsä kuitenkaan tai epäkiinnostava.
olisi kiinnostava kuullemiesten näkemyksiä.
ja ehkä vaikeasti lähetyttävä. mites jos on uusi naispuolinen tuttavuus, miten naiset reagoivat suhun? oletko vain vaikeasti lähestyttävä ja ymmärrettävä?
mulla menee hetki ennen kuin tutustun ihmisiin. mutta varmaan monilla muillakin?
olen ystävällinen ihminen joten mielelläni muuttaisin tätä ensivaikutelmaa, en vaan tiedä miten.
miehet tulee seuraan ja on sitten hiljaa. en jaksa yksin jatkaa keskustelua. en ymmärrä välillä mitä miehet haluaa mun tekevän.
en ole mikään hullun hauska lörpöttelijä.
Vaikutat vaikeasti tavoiteltavalta olemalla a) joko tod kaunis tai b) itsevarma ja sen oloinen, ettei nyt niin helvetisti kiinnosta. Tiedän tuon kun minä kiinnostun aina tuollaisista miehistä, jotka ei korvaansa letkauta meikäläisen suuntaan.
Eikä se tosiaan johdu kauneudesta, vaan siitä että mulla on hyvin varmat mielipiteet. Enkä käyttäydy yhtään tyypillisen "naisellisesti" .
Tykkään laittaa vastaan miehille, mutta en sillätavoin että flirttailisin millään tavoin.
Mua on jopa luultu lesboksi. En ole lesbo, en vaan siedä typeriä, machoilevia paskahousumiehiä.
Mukavista miehistä tykkään ja heille olen mukava.
mutta olen helposti lähestyttävän ja ystävällisesti hymyilevän näköinen, kuulemma. vieraat ihmiset hississä, kaupassa, bussipysäkillä alkavat herkästi juttelemaan ja miehet ovat aina olleet rentoja kanssani.
sun pitäisi nähdä itsestäsi jotain videokuvaa tai muuta. joskus mietin, että on paljon ihmisiä, jotka ovat ihan mukavia, mutta eivät osaa peilata omaa käytöstään eli siis eivät tajua miltä oma käytös näyttää ulospäin ja ihmisistä saa usein väärän tai epämiellyttävän ensivaikutelman.
tulen miesten kanssa muuten hyvin toimeen, tunnen miehiä paljon töissä ja muuten kaverina.
mutta välillä kaipaisin muutakin kuin kaveruutta ja kun jotain on kehitteillä, kaatuu asiat siihen että kiinnostuneet miehet heittäytyy tuppisuiksi.
sitten kyllästyn koska en jaksa olla se, joka hoitaa kaiken toiminnan.
täytyy tarkkailla omaa käytöstä enemmän, hyvä vinkki.
en usko että johtuu ulkoisista tekijöistä. olen tavallisen nätti nainen.
Epäilen, että todellisuudessa olet tylsää seuraa ja miestä ei vaan kiinnosta.