Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kielsin mieheni lapsen vierailun meillä

Vierailija
22.12.2012 |

Tyttö oli jo bussissa matkalla tänne, kun oli alkanut oksentamaan. Oli kulemma jo aikaisemmin valitellut pahaa oloaan ja 3 tunnin bussimatkan aikana oli sitten ryynännyt raukka kassiinsa, kun ei ollut kehdannut bussin vessaan mennä. No sanoin miehelleni, että meille ei ole nyt vatsatautisella asiaa, että menkööt mummillensa, joka asuu myös täällä meillä päin. Mieheni luonnollisesti suuttui minulle, mutta pidin pääni ja tyttö meni siis anopilleni sairastamaan.

Meillä on täällä 2 alle 10 vuotiasta lasta ja aatoksi tulossa vieraita illalliselle. Lähes satavarmasti tauti olisi tarttunut johonkin meistä ja joulu olisi ollut pilalla. Miehen tytär on tervetullut meille sitten kun on tervehtynyt. En pidä itseäni mitenkään hirviönä tämän suhteen. Miten muut olisitte toimineet??

Mieheni jäi tyttärensä kanssa täksi yöksi äidillensä, mikä on mulle enemmän kuin ok.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä lapsiraukka vain matkapahoinvoi kuten minäkin lapsena. Yksin vielä joutuu noin pitkänmatkan kulkemaan.

Olet itsekäs trolli.

Vierailija
22/28 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkapahoinvoinnista kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeenpäin ja pitkään.

En yhtäänn ihmettele jos teidän väleissänne tapahtuu muutosta.

Turvallisuuden tunne on tosi tärkeää lapsille.

Mitähän miehesi mahtaa ajatella ko. asiasta!

Onnea aaton illalliselle.

Vierailija
24/28 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

välittää lapsestaan eikä pompi tyhmän äitipuolen pillin mukaan. Asia on niin että tärkeintä maailmassa on välittäminen. Ja siinä vielä ykkösenä lapsista välittäminen. Sulla menee ap aikas huonosti. Sairaasta lapsesta kuuluu pitää erityisen hyvää huolta eikä hylätä häntä jonkun prk juhlan takia. No, saanet elämässä ansiosi mukaan.

Vierailija
25/28 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tulisi jouluna kotiin. Se mikä tehdään väärin mun lapsille, tehdään myös mulle.

Hyvää joulua.

Vierailija
26/28 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää tyttö tosiaan... Ei saanut tulla edes kotiin sairastamaan, koska "joulu on MEILLE tärkeä"..-ap:n sanoin..

Vierailija
27/28 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut olla vaikea valita, kun piti valita nopeasti, riskeeraatko oman ja omien lastesi terveyden vai anopin terveyden? :D

Vierailija
28/28 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää tyttö tosiaan... Ei saanut tulla edes kotiin sairastamaan, koska "joulu on MEILLE tärkeä"..-ap:n sanoin..

Meidän uusioperheeseen kuuluu kaikki me aikuiset ja lapset.