Deprakine depot kokemuksia kaksisuuntaisen hoitoon?
Minulla oli tuossa käytössä Seroquel Prolong, mutta se veti niin hitalle minut.. nukuin 20h/vrk, kaikinainen oma-aloitteisuus katosi, en jaksanut edes ulos lähteä ts olin zombi.
Nyt kokeilussa Deprakine, pelkään aloittaa sitä, jos vaikutus on taas tuo en_jaksa_mitään
Kommentit (10)
Ei auttanu mua lainkaan mutta en muista saaneeni mitään ikäviä sivuvaikutuksiakaan.
Juurikin avasin tän palstan tullakseni kysymään Deprakinesta!
Olen käyttänyt sitä ennen raskautta ja imetystä, ja nyt aloitan uudestaan imetyksen loputtua. Mutta en muista otetaanko tuo aamulla vai illalla. Kummin on?
Ja minäkin siirryin Seroquelista Deprakineen, täsmälleen samoista syistä kuin sinä ap. Mulle Deprakine sopi todella hyvin.
Toi Seroquel pölly oli niin jäätävä, että en koskaan halua mitään sen suuntaista. Uskallanko kokeilla? Onko Deprakinen lopetus yhtä tuskallista kuin Seroquelin?
Löytyisipä nyt vain lääke, jotta pääsis tästä tunteiden vuoristoradasta eroon.
Mulle tänään kirjoitettiin sairauslomaa kesäkuun loppuun.. menee jo kuntoutustuelle
Ei siis ollut haittavaikutuksia, mutta ei myöskään vaikuttanut mielialaan.
Kokeiltu Deprakine, Zoloft, Lamictal, Seroquel ja mitäköhän muuta...
Lopulta ainut sopiva minulle oli Lito, siitä oikeasti huomasin positiivisen vaikutuksen.
Mä en tykkää neurolepteista. Samoja kokemuksia. Oletko kokeillut litiumia? Se on ihan paras. Mutta se saattaa väsyttää muttei onneksi pistä pollaa sekaisin.
Millainen on sun kaksisuuntainen? Mun diagnoosia on alettu epäilemään ja olen menossa uudelle psykiatrille diagnosoitavaksi. Mielalat heittelee (ei ole heitellyt aikaisemmin tähän malliin) joten syklotymia tai rajatila voisi tulla kyseeseen.
Mä en tykkää neurolepteista. Samoja kokemuksia. Oletko kokeillut litiumia? Se on ihan paras. Mutta se saattaa väsyttää muttei onneksi pistä pollaa sekaisin.
Millainen on sun kaksisuuntainen? Mun diagnoosia on alettu epäilemään ja olen menossa uudelle psykiatrille diagnosoitavaksi. Mielalat heittelee (ei ole heitellyt aikaisemmin tähän malliin) joten syklotymia tai rajatila voisi tulla kyseeseen.
tästä jäi niin syvät traumat, etten ole pystynyt töissä käymään, takana 5 työsuhdetta ja joka paikasta olen lähtenyt itse pois, koska en kestä ihmisten pahuutta.
Tämä pakenemisen aikana vaivauin psykoottiseen masennukseen, josta nouseminen ollut raskas prosessi.
Masennusvoittoinen bipo II
.. mutta mulla on käytössä Voxra, jolla ei ole ollut minkäänlaisia haittavaikutuksia. Päinvastoin, hillitsee himoja ruokaan, alkoon, tupakkaan :) Ja on parantanut seksielämääkin!
Sitähän voit kysyä, jos tuo nykyinen ei toimi.
Mulla oli joku vuosia kestänyt sekamuotoinen jakso aikaisemmin diagnoisutuna. Nykyinen episodi onkin sitten sellaista että vaihtelee pahan masennuksen, vihapäivän ja lievän masennuksen välillä. Olotila vaihtuu päivän parin välein. Mitään maniaa tai hypoa ei ole mukana. Mitähän lienee.
Mä en tykkää neurolepteista. Samoja kokemuksia. Oletko kokeillut litiumia? Se on ihan paras. Mutta se saattaa väsyttää muttei onneksi pistä pollaa sekaisin. Millainen on sun kaksisuuntainen? Mun diagnoosia on alettu epäilemään ja olen menossa uudelle psykiatrille diagnosoitavaksi. Mielalat heittelee (ei ole heitellyt aikaisemmin tähän malliin) joten syklotymia tai rajatila voisi tulla kyseeseen.
tästä jäi niin syvät traumat, etten ole pystynyt töissä käymään, takana 5 työsuhdetta ja joka paikasta olen lähtenyt itse pois, koska en kestä ihmisten pahuutta. Tämä pakenemisen aikana vaivauin psykoottiseen masennukseen, josta nouseminen ollut raskas prosessi. Masennusvoittoinen bipo II
Mä en tykkää neurolepteista. Samoja kokemuksia. Oletko kokeillut litiumia? Se on ihan paras. Mutta se saattaa väsyttää muttei onneksi pistä pollaa sekaisin. Millainen on sun kaksisuuntainen? Mun diagnoosia on alettu epäilemään ja olen menossa uudelle psykiatrille diagnosoitavaksi. Mielalat heittelee (ei ole heitellyt aikaisemmin tähän malliin) joten syklotymia tai rajatila voisi tulla kyseeseen.
tästä jäi niin syvät traumat, etten ole pystynyt töissä käymään, takana 5 työsuhdetta ja joka paikasta olen lähtenyt itse pois, koska en kestä ihmisten pahuutta. Tämä pakenemisen aikana vaivauin psykoottiseen masennukseen, josta nouseminen ollut raskas prosessi. Masennusvoittoinen bipo II
Itse raskaana ja deprakine siksi tauolla. On hyvä lääke! Et edes huomaa käyttäväsi. Seroquel on kamala lääke, menin siitä aivan sekaisin, kuulin harhoja ja olin todella lähellä tehdä itsemurhan. 3 päivää soroquelin lopetuksesta vainoharhat loppuivat.
Juurikin avasin tän palstan tullakseni kysymään Deprakinesta!
Olen käyttänyt sitä ennen raskautta ja imetystä, ja nyt aloitan uudestaan imetyksen loputtua. Mutta en muista otetaanko tuo aamulla vai illalla. Kummin on?
Ja minäkin siirryin Seroquelista Deprakineen, täsmälleen samoista syistä kuin sinä ap. Mulle Deprakine sopi todella hyvin.