Kuinka pitkään voi olla raskaana ilman oireita? Mulla on menkat myöhässä
viikkokausia. En edes muista nyt, kuinka kauan. Mä en kuitenkaan usko olevani raskaana. Mun mieheni tajusi juuri, että mulla ei ole ollut menkkoja pitkään aikaan. Mä taas en jaksaisi alkaa mihinkään tuleekohan meille vauva -höpsötykseen. Niin, palaan siis otsikon kysymykseen.
Kommentit (8)
Mutta ei mulla ole kyllä mitään oireita.
ap
Ja siis siitä, että ne menkat oli tosiaan tainnut jäädä väliin (en niitä kirjaa ja aika niukat anyway) ja siinä vaiheessa oli rinnoissa jotain arkuutta. Muuten ei ollutkaan mitään oireita ennen kuin vatsa kasvoi. En siis koskaan ollut huonovointinen tms, saati sairaslomalla raskauden takia. Ja oli siis yllätysraskaus enkä siksi kiinnittänyt mitään huomiota oireisiin, menkkoihin tms.
Mulla takana neljä täysimittaista raskautta enkä tiedä, mitä ne semmoiset raskausoireet ovat. Jollei menakt olis jääneet pois, en olisi tiennyt olevani raskaana. Pyöreyttäkin on, joten ulkomuotokaan ei juuri muuttunut. Ensimmäinen oli lisäksi niin vähäliikkeinen, että ehti olla kohdussa kuolleena monta päivää ilman että huomasin mitään outoa siinäkään.
oli rinnat turvoksissa, mutta sekin hävisi vk7 kieppeillä.
Kannattaa tehdä testi, niin sittenpähän tiedät.
En ole miettinyt itse koko asiaa. Ehkä mä teen sen testin joulun jälkeen. En kaipaa nyt mitään ylimääräistä draamaa joulun keskelle.
ap
Ja sitte alkoi ihan tajuton ja lähes tauoton pissahätä (ilman syytä). Tällä viikolla selvisi se syykin: vauva potkii suoraan virtsarakkoa kohden kohdun seinämän läpi. Näin ultrassa, kun mun rakkoni toimii hänen potkupallonaan. Raskaudesta tiesin kyllä jo heti alusta alkaen, kun tämä on ollut niin toivottu ja odotettu.
Ja siis siitä, että ne menkat oli tosiaan tainnut jäädä väliin (en niitä kirjaa ja aika niukat anyway) ja siinä vaiheessa oli rinnoissa jotain arkuutta.
Muuten ei ollutkaan mitään oireita ennen kuin vatsa kasvoi. En siis koskaan ollut huonovointinen tms, saati sairaslomalla raskauden takia.
Ja oli siis yllätysraskaus enkä siksi kiinnittänyt mitään huomiota oireisiin, menkkoihin tms.