Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tää olis selvännäkijöiden hyvä hetki osoittaa "kykynsä" ja kertoa missä Arttu on.

Vierailija
22.12.2012 |

Eiks vaan?Näin tulis taidot osoitettua tosiksi!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme näkijöitä, kun tulee tosipaikka eteen ne ei näekään mitään. Korkeintaan "aistivat vain epämääräisesti harmautta" tms. lööperiä.

Vierailija
2/8 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ne ovat kovin surullisia, ei kannata lukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä näen ihan selvästi, mutta en halua sitä tänne kirjoittaa. Poliisit ja vapaaehtoiset tekevät parhaansa ja Arttu löytyy kyllä nyt viikonlopun aikana.

Vierailija
4/8 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset turhaan etsivät jos jollakulla on tieto.ilmoita poliisille.

Vierailija
5/8 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeessä joku persenaama huijari voisi tietää yhtikäs mitään?

Vierailija
6/8 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä näen ihan selvästi, mutta en halua sitä tänne kirjoittaa. Poliisit ja vapaaehtoiset tekevät parhaansa ja Arttu löytyy kyllä nyt viikonlopun aikana.

Että näet selvästi, mutta et vaan viitsi kertoa tietojasi poliisillekaan? Annat mieluummin satojen ihmisten etsiä lasta viikonloppuun asti.

Tässähän olisi nyt mahdollisuus sekä auttaa, että myös todistaa "kykysi"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä näen ihan selvästi, mutta en halua sitä tänne kirjoittaa. Poliisit ja vapaaehtoiset tekevät parhaansa ja Arttu löytyy kyllä nyt viikonlopun aikana.

Että näet selvästi, mutta et vaan viitsi kertoa tietojasi poliisillekaan? Annat mieluummin satojen ihmisten etsiä lasta viikonloppuun asti. Tässähän olisi nyt mahdollisuus sekä auttaa, että myös todistaa "kykysi"

näkijä näkee A:n olevan taivaassa, niin eipä se paljon auta sitä tänne kirjoittaa.

Vierailija
8/8 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä näen ihan selvästi, mutta en halua sitä tänne kirjoittaa. Poliisit ja vapaaehtoiset tekevät parhaansa ja Arttu löytyy kyllä nyt viikonlopun aikana.

Että näet selvästi, mutta et vaan viitsi kertoa tietojasi poliisillekaan? Annat mieluummin satojen ihmisten etsiä lasta viikonloppuun asti. Tässähän olisi nyt mahdollisuus sekä auttaa, että myös todistaa "kykysi"

näkijä näkee A:n olevan taivaassa, niin eipä se paljon auta sitä tänne kirjoittaa.

No jos ei muuta "näe", niin sehän on ihan samaa mutu- arvailua kuin muillakin.

Pitäisi pystyä sanomaan, minkälaisesta paikasta pitää etsiä tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän