Tää olis selvännäkijöiden hyvä hetki osoittaa "kykynsä" ja kertoa missä Arttu on.
Kommentit (8)
Mutta ne ovat kovin surullisia, ei kannata lukea.
minä näen ihan selvästi, mutta en halua sitä tänne kirjoittaa. Poliisit ja vapaaehtoiset tekevät parhaansa ja Arttu löytyy kyllä nyt viikonlopun aikana.
ihmiset turhaan etsivät jos jollakulla on tieto.ilmoita poliisille.
ihmeessä joku persenaama huijari voisi tietää yhtikäs mitään?
minä näen ihan selvästi, mutta en halua sitä tänne kirjoittaa. Poliisit ja vapaaehtoiset tekevät parhaansa ja Arttu löytyy kyllä nyt viikonlopun aikana.
Että näet selvästi, mutta et vaan viitsi kertoa tietojasi poliisillekaan? Annat mieluummin satojen ihmisten etsiä lasta viikonloppuun asti.
Tässähän olisi nyt mahdollisuus sekä auttaa, että myös todistaa "kykysi"
minä näen ihan selvästi, mutta en halua sitä tänne kirjoittaa. Poliisit ja vapaaehtoiset tekevät parhaansa ja Arttu löytyy kyllä nyt viikonlopun aikana.
Että näet selvästi, mutta et vaan viitsi kertoa tietojasi poliisillekaan? Annat mieluummin satojen ihmisten etsiä lasta viikonloppuun asti. Tässähän olisi nyt mahdollisuus sekä auttaa, että myös todistaa "kykysi"
näkijä näkee A:n olevan taivaassa, niin eipä se paljon auta sitä tänne kirjoittaa.
minä näen ihan selvästi, mutta en halua sitä tänne kirjoittaa. Poliisit ja vapaaehtoiset tekevät parhaansa ja Arttu löytyy kyllä nyt viikonlopun aikana.
Että näet selvästi, mutta et vaan viitsi kertoa tietojasi poliisillekaan? Annat mieluummin satojen ihmisten etsiä lasta viikonloppuun asti. Tässähän olisi nyt mahdollisuus sekä auttaa, että myös todistaa "kykysi"
näkijä näkee A:n olevan taivaassa, niin eipä se paljon auta sitä tänne kirjoittaa.
No jos ei muuta "näe", niin sehän on ihan samaa mutu- arvailua kuin muillakin.
Pitäisi pystyä sanomaan, minkälaisesta paikasta pitää etsiä tms.
Ihme näkijöitä, kun tulee tosipaikka eteen ne ei näekään mitään. Korkeintaan "aistivat vain epämääräisesti harmautta" tms. lööperiä.