Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisikö teitä laihtuneita ylipainoisia

Vierailija
22.12.2012 |

jotenkin kehua vai mitä odotatte?

Jollain karppauksella laihtuneet ievät edes näytä hyvältä. Toisin on kunnon lihakset liikunnalla hankkineet hoikistuneet.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on tehnyt omasta mielestään jotain suurta, niin miten voisi olla sinulta pois, jos vaikka ystävällisesti kehaisisit, että hienosti tehty. Se, näyttääkö joku sinusta hyvältä vai ei, on sivuseikka, jos hän kuitenkin tuntee olonsa hyväksi. En näe mitään lisäarvoa kauniilla lihaksilla, jos kyse on ollut huomattavasta ylipainosta, joka on vaarantanut terveydenkin. Tärkeintä on tuolloin saada painoa alas, jotta rasitus keholle pienenee.

VAstauksena siis sanoisin, että pitäisi ja että normaalille empatiakykyiselle ihmiselle tuo olisi itsestäänselvää.

Vierailija
2/6 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvitse kehua mitään/ketään, jota et halua tai mikä ei tunnu mielestäsi kehumisen arvoiselta. Itse annan ainakin kehuja vain silloin, kun minusta aidosti tuntuu siltä, että haluan kehua.

110-->70 kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehua ei voi koska sehän vain ylpistää ihmistä ja on ehdottomasti pois itseltä.

Vierailija
4/6 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niin pidä ollakin?

Vierailija
5/6 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muitten, kaipaa kiitosta ja huomiota. Jos itsensä, niin lopputulos palkitsee ja ei ole muitten kommenttien varassa.

Vierailija
6/6 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nyt normaalipainon ylärajalla, ja toivon että kukaan ei kommentoisi painonpudotustani mitenkään. Minusta kehumiset ovat kiusallisia, ja jos joku sanoo esim. että olen nyt kaunis, niin en voi olla ajattelematta, että olin hänen mielestään aikaisemmin ruma. En myöskään halua kertoa miten tai miksi laihdutin, enkä jaella dieettiohjeita. Eniten harmittaa se, kun monet ihmiset ovat sanoneet, että olen nyt ihan äitini näköinen.

Joten minä ainakaan en odota mitään kehuja tai yleensäkään kommentteja, vaan toivoisin että voitaisiin puhua ihan muista asioista.