Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peseekö miehesi hiuksensa shampoolla vai suihkushampoolla,

Vierailija
22.12.2012 |

jolla pesee kroppansakin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten hiukset pesen shampoolla.Vielä; pitäisikö oikeasti tietää, millä aikuinen mies pesee hiuksensa? Olenko välinpitämätön heitteillejättäjä nyt?

tiedän millä on pesty ei siihen sen kummempaa tietämystä tarvita:)

Vierailija
2/7 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi ettei sillä ole hiuksia vaan kalju. Parran se pesee samalla suihkusampoolla myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesee kaiken joko shampoolla tai saippualla. On kuulemma yhdentekevää kumpaa käyttää. Minun kalliiseen shampoohoni ei koske.

Olen joskus ostanut tai saa jostain miehille tarkoitettuja tuotteita, muttei käytä niitä pahan hajun takia. Suosikki on dove, muuten käyttää kaikkia tielle osuvia tuotteita.

Vierailija
4/7 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukaan:)

Vierailija
5/7 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten samppoolla sitten varmaan. Useimmiten varmaan vedellä.

Vierailija
6/7 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten hiukset pesen shampoolla.Vielä; pitäisikö oikeasti tietää, millä aikuinen mies pesee hiuksensa? Olenko välinpitämätön heitteillejättäjä nyt?

Vierailija
7/7 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä; pitäisikö oikeasti tietää, millä aikuinen mies pesee hiuksensa? Olenko välinpitämätön heitteillejättäjä nyt?

Mä kyllä näen ostaako se kaupasta sampoota tai pyytääkö tuomaan. Haistan sampoon tuoksun sen märistä hiuksista, näen käytetyn sampoopullon ja vaahtoa suihkun lattialla. Sen lisäksi se jopa joskus puhuu joskus sampoosta, pyytää ostamaan eri merkkiä tms.

Teillä ei varmaan ole tällaista yhteiselämää ja kommunikaatiota arkipäivän asioista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi