Outo treffikokemus
Olin viime viikolla treffeillä yhden naisen kanssa. Nähtiin baaritiskillä.
Muutaman tuopin jälkeen mentiin yökerhoon. Tanssittiin hitaita. Sitten nainen huomasi baaritiskillä jonkun tutun, ja halusi esitellä minut hänelle.
Oli jännä kokemus kätellä miestä jolle nainen oli kuulemma menettänyt neitsyytensä. Käteltyäni palattiin sitten tanssimaan.
Jäi vähän mietityttämään sen naisen motiivit. Yleensähän on sellainen nyrkkisääntö, että ensitreffeillä ei kannata puhua omasta seksuaalihistoriastaan. Ja nyt sitten pääsin oikein kättelemään miestä jota nainen oli ekan kerran pannut.
Mitä ajatuksia herättää?
Jos sen että nainen oli tosi humalassa, niin ei ollut.
Kommentit (31)
Tuo nyrkkisääntö on samaa sarjaa sen kanssa, että kannattaa katsoa tien yli ennen kuin ylittää sen. Eli luulisi sen olevan kaikkien tiedossa, ja jos ei ole, niin luulisi että kun tie pitää ylittää, niin tarkistetaan tuleeko autoja. Ihan vaan koska ei halua tulla auton yliajamaksi. Ei siis ole väliä onko tuollaisesta säännöstä koskaan kuullut.
Mies joka menee baarissa puristelemaan naista, ja olettaa että tämä on varma keino tutustua naisiin, on yhtä tyhmä.
Itse en kuitenkaan slovaria tanssiessamme kuiskinut naisen korvaan, että baaritiskiin nojailee juuri nainen, jolla on ihanan isot ryntäät.
Tuo nyrkkisääntö on samaa sarjaa sen kanssa, että kannattaa katsoa tien yli ennen kuin ylittää sen. Eli luulisi sen olevan kaikkien tiedossa, ja jos ei ole, niin luulisi että kun tie pitää ylittää, niin tarkistetaan tuleeko autoja. Ihan vaan koska ei halua tulla auton yliajamaksi. Ei siis ole väliä onko tuollaisesta säännöstä koskaan kuullut.
Mies joka menee baarissa puristelemaan naista, ja olettaa että tämä on varma keino tutustua naisiin, on yhtä tyhmä.
Itse en kuitenkaan slovaria tanssiessamme kuiskinut naisen korvaan, että baaritiskiin nojailee juuri nainen, jolla on ihanan isot ryntäät.
En oikein ymmärrä vertausta tienylitykseen tai puristeluun, kysehän on hengenvaarasta ja toisen koskemattomuudesta, ja toisaalta deittailuetiketistä. Mutta ihan miten vaan, ette varmaan ole mikään match made in heaven. :)
Nainenko esitteli teidät toisillenne tyyliin "tässä mun eka pano" ja "tässä mun seuraava pano"?
Pitää kyseistä naista aika kuvottavana munahaukkana. Sori nyt vaan kielenkäyttö.
Arvostan tasokkaita naisia, joilla on tapoja ja tahdikkuutta. En arvosta nussimakavereitaan avoimesti esitteleviä henkilöitä.
Arvostan tasokkaita naisia, joilla on tapoja ja tahdikkuutta. En arvosta nussimakavereitaan avoimesti esitteleviä henkilöitä.
usein käsi kädessä ja esittelemme toisiamme. Lapsia on jo useampia, joten nimenomaan nussimiskaveria siinä esittelemme. Mitenhän ne kehtaakaan tulla Linnanjuhliin nussimiskaverinsa kanssa.
usein käsi kädessä ja esittelemme toisiamme. Lapsia on jo useampia, joten nimenomaan nussimiskaveria siinä esittelemme. Mitenhän ne kehtaakaan tulla Linnanjuhliin nussimiskaverinsa kanssa.
Nussimiskaveri ja puoliso taitavat olla vähän eri asioita? Okei, joillakin ihmisillä varmaan yksi ja sama käsite, mutta näin kansan enemmistön kannalta katsottuna puolisoon liitettäneen myös vähän muitakin määreitä kuin genitaalien himo.
Nussimiskaveri ja puoliso taitavat olla vähän eri asioita?
Liitto on vähän teennäinen, jos se nussimiskaveri ei ole puoliso.
Liitto on vähän teennäinen, jos se nussimiskaveri ei ole puoliso.
Mutta sana "puoliso" näin tavallisen kansan kielenkäytössä vähän niinkuin implisiittisesti sisältää jo sen semanttisen olettamuksen, että kyseisen henkilön kanssa myös ns. leivotaan taatelikakkua yhdessä.
Kun taas "nussimiskaveri", alkup. engl. "fuck buddy", on konnotaatioiltaan huomattavasti alkukantaisempi, brutaalimpi ja monen meistä mielestä myös moraalisesti kyseenalaisempi.
Oliko hän "se joka poras mua eka kertaa hih" vai kenties "ensimmäinen poikaystävä", josta ap vetäisi tämän päätelmänsä?
Jos nainen oleskelee paljon rivoja puhuvien, vapaamielisten ihmisten kanssa kuten itse teen, niin siinä seurustellessa ei välttämättä säily kosketus siihen, miten tarkkoja jotkut ihmiset on siitä mistä saa puhua ja kenen kanssa...
Oman mieheni paras ystävä oli aikoinaan vienyt multa neitsyyden. Sekä minä että ystävä puhuimme tästä mieheni kanssa ihan avoimesti.