Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitsen apua tässä selitän asiaa ja te autatte :)

Vierailija
21.12.2012 |

Hei! oon 40v äiti minulla on 4 lasta 1. 2vuotta 1.6 ja 1. 10v ja 1.11v 10v On aika... Hän ei suostu enään tekemään läksyjä. eikä syömään jos häntä huvittaa hän tekee läksyt ja syö muuten viettää aikaa tietokoneella ja laulelee lauluja ja on valmiina harjoituksiin ja koulunkin käynti on niukkaa jos hänelle sanoo reipastu nyt ja tee ne läksyt hän vain sanoo ''ime omaa hanuriis vitun huora'' hän on muuttunnut oudoksi muilla ei ole ongelmia hänellä on jalis harkat 7 kertaa viikossa ja hänellä olisi koulukin kesken hän on kerran jo jäänyt luokalle minulla ei ole miestä tarvitsen siis teidän apua mnitä voin tehdä hänen kanssa nytten kun olen sanonnut ennenkun hän tekee läksyt ei koske tietokoneeeseen/pelikoneeseen niin sanoo vaan että ime sitä sun pilluus. sitten jos sanon että lähtee rahat ja ei tuu mitää ylimäärästä eikä oikein muuta kun ruokaa niin hän ei välittännyt sanoi vaan kyllä mä ne rahat jostaa hankin sit se alkoi varastaa minulla menee jo kärsivällisyys ellet halua puhua tääällä pistä viestii facebookkiin: Jaana Hämäläinen lapseni kuvia :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätkö kauniista väreistä?

Vierailija
2/2 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kaverin äiti voi tehdä susta rikosilmoituksen, mikä lasten tapauksessa tarkoittaa, että sosiaalityöntekijä ottaa yhteyttä, sun äitisi huutaa ihan sairaasti ja sinä itket. Niin että jatkatko vai lopetatko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi