Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäkääs yh-luuserit vähän pienempää suuta omasta uupumuksesta

Vierailija
21.12.2012 |

kun tällä viikolla olen kuullut jo kahdelta pk-lapselta kuinka äiti odottaa joulua ku me lapset ollaan iskällä ja äiti saa vihdoinkin vaan levätä.

Ette sentään niin tyhmiä ole että tarvitsee kertoa miks tuollaista ei ole hyvä lapsen kuullen huokailla?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko?

Itse olen äärimmäisen kiitollinen isästä joka haluaa nähdä lastaan paljon. Ja minä saan vapaata. Mutta ei ole koskaan käynyt mielessäkään hehkuttaa 'vapaitani' lapsen kuullen. Härregyy...

Vierailija
2/17 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei toi ketjun otsikkokaan mikään kauheen mukava oo. "yh-luuserit"? really?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onks nerokkaalla ap:llä nyt hiukan termit hukassa?

Onko muuten perusteita tolle yh-LUUSERILLE..???

Itse tunnen erään yksinhuoltajan jolla omakotitalo ja mersulla ajelee.. En ihan heti luuseriksi lähtis kutsumaan naista joka tienaa enemmän yksin kun minä ja mieheni yhteensä..

Vierailija
4/17 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en saisi olla väsynyt? T. Yh-isä (leskeksi jäin vuosi sitten)

Vierailija
5/17 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä aina harmittaa, kun ovat niin mustavalkoajattelijoita. Mutta heillä se ongelma on, jos eivät ymmärrä, että kaikki eivät ole yh-vanhempia eron vuoksi ja joka toinen viikonloppu lähetä lapsia ja ala "vapaalle". Toivotavasti saat välillä apuakin lasten kanssa.

t. myös puolison kuoleman vuoksi yh

Vierailija
6/17 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka jopa facessa mainostivat lapsetonta viikkoa oujee-viikoksi. Se oli joka toinen viikko.

Vierailija
7/17 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinhuoltaja vai Yhteishuolto

Vierailija
8/17 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mallilla menee tasaisemmin, mutta toisaalta silloin ne lapset näkee ja altistuu vanhemoien riitelylle, tässä mallissa toinen huilaa ja toinen ottaa ajallaan vähän enemmän vastuuta...

Elämä on vuoristoratamaisempaa.

Tero

Vierailija
9/17 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä aina harmittaa, kun ovat niin mustavalkoajattelijoita. Mutta heillä se ongelma on, jos eivät ymmärrä, että kaikki eivät ole yh-vanhempia eron vuoksi ja joka toinen viikonloppu lähetä lapsia ja ala "vapaalle". Toivotavasti saat välillä apuakin lasten kanssa.

t. myös puolison kuoleman vuoksi yh

mieheni sairastui vakaviin mt-ongelmiin jotka saatiin diagnosoitua vasta pitkän aikaa eron jälkeen. Meitä 'lesken asemassa' olevia eronneita on myös olemassa. Olen lasten kanssa täysin yksin eikä lapsilla ole 'isäviikonloppuja'. Ei ole olemassa sellaista yleiskäsitettä kuin 'yh-luuseri'. Meitä on kaikenlaisia, jokaisesta yhteiskuntaluokasta ja monenlaisista ennakoimattomista tilanteista eronneiksi tai leskiksi joutuneita. Ap osoitti asenteillaan suunnatonta lapsellisuutta aloituksellaan.

Vierailija
10/17 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tässä tosiaan olisikaan uupunut jos isä edes joskus lapsiaan luokseen ottaisi. Eli kaikkien meidän luusereiden(?) lapset tuskin ovat joulua isällään, ei kannata yleistää.

Toisekseen, en kyllä haluaisikaan viettää joulua ilman lapsiani.

Kolmanneksi, miten voit nimittää luuseriksi vanhempaa joka kantaa sen kahdelle tarkoitetun vastuun yksin? Jos siihen pystyy niin eikö siitä ole luuserius kaukana?

Vierailija
11/17 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onks nerokkaalla ap:llä nyt hiukan termit hukassa?

Onko muuten perusteita tolle yh-LUUSERILLE..???

Itse tunnen erään yksinhuoltajan jolla omakotitalo ja mersulla ajelee.. En ihan heti luuseriksi lähtis kutsumaan naista joka tienaa enemmän yksin kun minä ja mieheni yhteensä..

sellainen ihminen jolla ei ole varaa hankkia omakotitaloa ja mersua.

Minulle luuseri tarkoittaa ihmistä joka aiheuttaa käytöksellään harkitusti pahaa mieltä tai vahinkoa lähimmäisilleen ja ympäristölleen eikä halua oppia virheistään tai kasvaa aikuiseksi.

Vierailija
12/17 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksin jäävästä äidistä ja äiti on lohduttanut lapsia sanomalla, että on iloinen, kun saa levätä.

Vierailija
13/17 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksin jäävästä äidistä ja äiti on lohduttanut lapsia sanomalla, että on iloinen, kun saa levätä.

Vierailija
14/17 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Myös yh miehen kuoleman johdosta

Vierailija
15/17 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se äiti yrittää tehdä lapsille hyvän mielen? Esittämällä että äidillä on oikein kiva joulu kun te olette siellä iskällä. Ne lapset kun usein murehtivat sitä vanhempaa "äiti jää yksin" tms. ja silloin se vanhempi ehkä sanoo "ei kannata murehtia vaan nauttikaa siellä iskän luona, äiti lepäilee kunnolla ja nauttii joulusta". Ja lapset sitten esittävät asian omin sanoin...

Vierailija
16/17 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se äiti yrittää tehdä lapsille hyvän mielen? Esittämällä että äidillä on oikein kiva joulu kun te olette siellä iskällä. Ne lapset kun usein murehtivat sitä vanhempaa "äiti jää yksin" tms. ja silloin se vanhempi ehkä sanoo "ei kannata murehtia vaan nauttikaa siellä iskän luona, äiti lepäilee kunnolla ja nauttii joulusta". Ja lapset sitten esittävät asian omin sanoin...

Vierailija
17/17 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummolaan ja me vanhemmat kahdestaan esimerkiksi viikonloppulomalle kylpylään. Meillä lapset on iloisia siitä että vanhemmat saa välillä levätä ja lepäämisellä me on viikonloppulomat selitetty.

Lapset on meillä varmasti useammin mummolassa kuin yksinhuoltajilla (eli ei yhteishuoltajalla) muiden hoidossa. Ei mun mielestä vapaapäivien selittämisessä lepäämiseksi ole mitään outoa, koska muuten lapset tuntisi huolta siitä että äidillä on heitä ikävä. Mut ap, kerrohan onko meidän ydinperheellisten lepohetket hyväksytympiä? Jos näin mielestäsi on, niin aika surullista...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi