Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorena kauniit. Maksoitteko ikinä omia juomianne?

Vierailija
21.12.2012 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on idiootteja jos kuvittelevat saavansa pillua parin juoman hinnalla!

Eli pillullasi on hinta ja se on korkeampi kuin pari juomaa? Tiedät varmaankin, miksi tällaisia ammatinharjoittajia kutsutaan...

Vain todellakin idiootti tarjoaa naiselle ilmaiseksi yhtään mitään. Ne joilla todellakin käy flaksi eivät useinkaan tarjoa mitään. Saa naisen ja rahat säästyvät: win-win.

Vierailija
2/19 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun kanssa niin häneltä saatoin ottaa vastaan juomiakin. Mutta vierailta miehiltä en koskaan ottanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en maksa omia juomiani kuin hyvin harvoin, sisään baariin en maksa enkä jonota. Ikinä.

Vierailija
4/19 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en maksa omia juomiani kuin hyvin harvoin, sisään baariin en maksa enkä jonota. Ikinä.

Vierailija
5/19 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja maksan edelleen, vaikka tarjoajia riittää näin nelikymppisellekin mammalle vielä. Musta tuntuu, että jos joku tarjoaa, niin olen vähän velvoitettu juttelemaan ja viettämään aikaa jonkun vieraan miehen seurassa ja sitä varten en ole koskaan baareissa käynyt :) Parempi on olla ottamatta vastaan mitään sellaista, josta joutuu kiitollisuuden velkaan... Olen muuten palauttanut kaksi kertaa sampanjapullon tarjoajalle takaisin! Reilu peli puolin ja toisin, sellasta asiaa ei olekaan kuin ilmainen lounas.

Vierailija
6/19 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllähän nuorille naisille niitä ilmaisia juomia on tarjolla, jos haluaa. Itse en ole koskaan halunnut (muulta kuin oikeasti tutulta), koska mulle tulee sellainen fiilis, että tarjoaja odottaa jotain, mihin en ole valmis.

Vierailija
7/19 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarjoaa baarissa juomaa naiselle, eiköhän se yleensä tarkoita sitä, että naisen pitäisi tarjota jotain miehelle. Jos ilmaisia lounaita ei ole, tuskin ilmaisia juomiakaan...

Vierailija
8/19 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ihan perus nätti jos laihtuisin 20 kiloa niin olisin varmaan kauniimpikin, mutta silti ei olisi varmaan koskaan tarvinnut tuhlata euroakaan baarissa. Yleensä otan kuitenkin juomatarjoukset vastaan vain ihmisiltä joiden kanssa olisin valmis viettämään aikaa "ilmaiseksikin".

Vierailija
9/19 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä kun ei ole koskaan tarvinnut itse maksaa. Sopivassa vaiheessa sitten siirryn sinne varsinaiseen illanviettopaikkaan.

Vierailija
10/19 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin ihan perusnätti nuorena, juomia on tarjottu (tuntemattoman toimesta) ehkä pari kertaa. Mulla on muutama todella kaunis ystävä, enkä ole heille nähnyt juomia tarjottavan koskaan (siis varmaan heille on tarjottu, mutta ei koskaan minun seurassani, joten on pakko tehdä se johtopäätös, että he ovat ostaneet suurimman osan juomistaan itse).

Vierailija
11/19 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin ihan perusnätti nuorena, juomia on tarjottu (tuntemattoman toimesta) ehkä pari kertaa. Mulla on muutama todella kaunis ystävä, enkä ole heille nähnyt juomia tarjottavan koskaan (siis varmaan heille on tarjottu, mutta ei koskaan minun seurassani, joten on pakko tehdä se johtopäätös, että he ovat ostaneet suurimman osan juomistaan itse).

Vierailija
12/19 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

8. vastaajan kanssa.

Minulla on hyvä ystävä,joka joutuu kerta toisensa jälkeen hankaliin tilanteisiin, kun ilmaisen juoman perässä jaksaa istua iltaa tuntemattomien kanssa. Jopa kahdestaan.

Kerta toisensa jälkeen väittää, että "ei voinut arvata,että mies halusi jotain vastinetta, eikä pelkästään vain jutella ja tarjota juomista.."

Vierailija
13/19 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et näytä helpolle...

tätä omalta osaltani, vaan niiden hyvin kauniiden kavereideni osalta. Ei nekään tietenkään miltään horatsuilta näyttäneet, jos nyt tässä siis ajatellaan sitä, että "helpon" näköisille naisille tarjoiltaisiin drinksuja oikealta ja vasemmalta.

Vierailija
14/19 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska kävellään suoraan jonon ohi poken luo ovelle, hymyillään ja sanotaan "moi!". Poke kysyy, että montakos teitä on ja sitten hipsitään sisään.

t. 35v

Vierailija
15/19 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän juomia huvin vuoksi tarjota...

"Helpon näköinen" voi tarkoittaa vain sosiaalista, juttelevaa tms. verrattuna kylmään kaunottareen.

Et näytä helpolle...

tätä omalta osaltani, vaan niiden hyvin kauniiden kavereideni osalta. Ei nekään tietenkään miltään horatsuilta näyttäneet, jos nyt tässä siis ajatellaan sitä, että "helpon" näköisille naisille tarjoiltaisiin drinksuja oikealta ja vasemmalta.

Vierailija
16/19 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miehenikin tavannut ihan ravintolassa.

Vierailija
17/19 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän juomia huvin vuoksi tarjota...

"Helpon näköinen" voi tarkoittaa vain sosiaalista, juttelevaa tms. verrattuna kylmään kaunottareen.

Et näytä helpolle...

tuntomerkit noihin mun kavereihin. En ihan osta tätä, että joku juo aina ilmaiseksi, sori vaan. Sen verran on tullut baareissa käytyä.

Vierailija
18/19 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen feminsti, olin sitä jo nuorena, ja minusta naisten "maksatan kaiken miehillä baarissa" -kulttuuri on vadtenmielinen. Tarjoajia oli aina, mutta en joko suostunut tai sitten sovin että ok, minä tarjoan sit seuraavat ja toki tarjosinkin. Olen myös itse ekana ehdottanut että tarjoan, ja joskus mies on ollut selkeesti hämillään ehdotuksesta.

Ps. Kaikki feministit eivät ole rumia rekkalesboja :)

Vierailija
19/19 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ikinä koskaan en ole baarista lähtenyt vieraan miehen matkaan. Miehiä on varmasti ottanut päähän mut minkäs teet. Miehet on idiootteja jos kuvittelevat saavansa pillua parin juoman hinnalla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän