Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tuon pojan poski voi olla tuon näköinen?

Vierailija
21.12.2012 |

Siis tuo kadonnut poika. Olen tietysti hänen katoamisestaan pahoillani ja toivon, että löytyy. Mutta haluaisin kuitenkin tietää yleisellä tasolla, jos joku lääkäri tai hoitaja olisi paikalla: miksi poski on tuon näköinen? En ole ennen tuollaista nähnyt. Eikö tuollaista voi korjata mitenkään?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä yksikään etsi.

Ja maailma pelastuu.

tuletko meille lapsia hoitamaanniin lähden etsimään 500 km päästä?

Vierailija
42/46 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiinnostaa niin googleta kuvahakuna vaikka patti tms. Verisuonikasvain tuskin on kyseessä, koska niissä on liki aina värimuutosta. Rasvapatti voi olla aika todennäköinen.

Itsestäni poika on suloisen näköinen enkä kuvasta ensin edes huomannut mitään sen ihmeempää. Itselläni on ulkonäössä poikkeavuutta ja kärsinyt siitä lähinnä lapsena kiusaamisen muodossa.

Tärkeintä nyt on, että poika löydetään elossa ja hyväkuntoisena perheensä pariin. Olen raskaana ja alkoi itkettää tämänkin lapsen katoaminen, herkkä kun olen. Toivon vanhemmille, koko perheelle, läheisille ja ystäville jaksamista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin kiinnitin huomiota tuohon poskeen, en niin paljon että olisin tullut tänne aloitusta tekemään, mutta kuitenkin.

En huomannut ap:n viestissä haukkumista vaan yleistä ihmettelyä mistähän moinen johtuu. Viitteenä tuon pojan kuva koska se oli ap:n huomion kiinnittänyt. Yhtä hyvin kyseessä voisi olla minkä tahansa tuntemattoman ihmisen kuva netistä tai vaikka piirros.

Toki ikävää, että poika on kadonnut, ja varmasti herkkä aihe noin yleensä ottaen, mutta mielestäni kuitenkin iso ero kirjoittaako tänne "hyi kamala kattokaa minkä näköinen toi on" vs. "tosi ikävä tuo katoamistapaus, tietääkö joku muuten mistä tuollainen kasvonpiirre johtuu".

t. ei-ap

Vierailija
44/46 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä ajankohta kysymykselle todella epäkorrekti, kun poika juuri kadonnut.

Toivottavasti löytyy pian!!

Itsekin kiinnitin huomiota tuohon poskeen, en niin paljon että olisin tullut tänne aloitusta tekemään, mutta kuitenkin.

En huomannut ap:n viestissä haukkumista vaan yleistä ihmettelyä mistähän moinen johtuu. Viitteenä tuon pojan kuva koska se oli ap:n huomion kiinnittänyt. Yhtä hyvin kyseessä voisi olla minkä tahansa tuntemattoman ihmisen kuva netistä tai vaikka piirros.

Toki ikävää, että poika on kadonnut, ja varmasti herkkä aihe noin yleensä ottaen, mutta mielestäni kuitenkin iso ero kirjoittaako tänne "hyi kamala kattokaa minkä näköinen toi on" vs. "tosi ikävä tuo katoamistapaus, tietääkö joku muuten mistä tuollainen kasvonpiirre johtuu".

t. ei-ap

Vierailija
45/46 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi lasta istuu toipilaina sohvalla ja katsovat piirrettyjä. Pitääkö minun nyt ruveta niille jotain hippaleikkejä järjestämään vai viedä kenties ulos? Mitä minun pitäisi mielestäsi tehdä, mitata sitä kuumetta 24/7?

Vierailija
46/46 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää että pojalle on tehty vauvana kitalakihalkion korjaus.

Mitä väliä, kyllä te av ämmät olette oikeita koulukiusaajia ja uusien sellaiset kasvattajia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi