Olen aikamoisen sotkun saanut aikaan.
Olen ollut nykyisen mieheni kanssa yhdessä 8 vuotta ja meillä on 2 lasta. Suhde on toiminut aika hyvin mutta tapasin pari kuukautta sitten vanhan miespuolisen ystäväni tosi pitkästä aikaan. Tämä mies on asunut ulkomailla vuosia hiihtopummina. Oltiin lukioaikana hänen kanssaan kuin paita ja peppu, aina yhdessä mutta kaverimielessä. (seurusteltiin silloin kumpikin omilla tahoillamme). Pari kertaa pienessä humalassa pussailimme mutta siinä kaikki. Talvella sain mieheltä meiliä ja hän tunnusti rakkauttansa minuun ja se sekoitti ajatukseni.
No pari kuukautta sitten tämä mies siis oli suomessa ja tapasimme muutaman kerran. Viimeisellä kerralla päädyimme sänkyyn. Tiedän että oli tosi väärin mutta kemiaa oli vaan niin paljon. Mies lähti takaisin kotiinsa. Nyt tilanne se että olen raskaana. Kerroin omalle miehelleni tapahtuneen. Hän antoi anteeksi ja haluaa jatkaa kanssani olkoon lapsi kumman tahansa. Myös toinen mies tietää tilanteen. Hän haluaisi minut sinne, suomeen ei aio muuttaa. Tietää kuitenkin etten voi lähteä. Olen aivan sekaisin tilanteesta. Joo, itse olen soppani keittänyt mutta miten toimisitte minun tilanteessani? Tuntuu kamalalta jos lapsi on tuon toisen miehen (luulen niin olevan) ja mieheni kuitenkin kasvattaisi sen.
Kommentit (4)
Katso rauhassa, miten tilanne etenee miehesi kanssa. Luultavasti tulee ero parin vuoden sisällä, mutta älä silti lähde pummin perään!!! Ajattele järjellä ja ajattele lapsiasi.
Tosin kirjoittelemme paljon ja mietimme tilannetta. Mutta yhteistä tulevaisuutta meillä tuskin tulee olemaan.
En ymmärrä, miten jotkut ihmiset osaavat sotkea elämänsä noin perusteellisesti. Et ap ole siis todellakaan ainoa "tuntemani", ihmetyttää vain että miten kukaan osaa ja onnistuu noin?? Mä en varmaan saisi elämääni noin sotkuun, vaikken välittäisi mistään mitään.
listaa plussat ja miinukset ja anna ajan kulua, miehesikin mielipide voi viellä muuttua..