Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa mua piilov*ttuilemaan entisille työkavereille!

Vierailija
21.12.2012 |

Eli lähden tänään joululomalle, ja sen jälkeen vaihdan työpaikkaa... Työkaverini ovat olleet tosi inhottavia minulle jo pitkään ja pääasiassa heidän ja työpaikan huonon hengen takia hain uusia töitä. Lähetän heille hyvästelymeilin, ja haluan sen kuulostavan asialliselta ja ystävälliseltä, mutta vihjaavan, mitä oikeasti olen heistä mieltä. Eli että ovat kusipäitä :D

Lapsellista, tiedän, mutta ah niin hauskaa! Ja ketkäpä voisivat tässä jeesata paremmin kuin piilo- ja suoran v*ttuilun mestarit av-palstalla! Jos tuntuu siltä, että asiasta syntyy mieluummin klassinen av-runo, niin sekin kelpaa! Kaikki vinkit ovat tervetulleita!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaan ei osaa..

Vierailija
2/20 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaan ei osaa..

Mä pyysin sua auttamaan v*ttuilemaan työkavereille, en mulle.

Sitäpaitsi sinä se tässä olet se joka ei osaa. Eihän tuossa kommentissa ollut mitään hauskaa :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, ainakin minä nauroin. Eikös se piilovittuilun idea ole, että hauskaa on sillä joka sitä harrastaa ei sillä joka joutuu sen uhriksi?

Vierailija
4/20 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, ainakin minä nauroin. Eikös se piilovittuilun idea ole, että hauskaa on sillä joka sitä harrastaa ei sillä joka joutuu sen uhriksi?

piilovittuilla. Tuo on suoraa vittuilua. Ja tyhmästi tehtyä sellaista, ideahan on nimenomaan olla teennäinen. Mitäs ideaa siinä olisi, jos kohde luulisi, että olen tosissani.

Mutta niinhän se on, että jotkut ei vaan osaa :)

Vierailija
5/20 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt porukan kahvitunnilla läpi ja lauot jokaiselle arvojärjestyksessä. "Haista vittu. Haista vittu. Haista vittu. Sä olet okei. Haista vittu. ..."

Vierailija
6/20 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisit esim. että heidän kanssaan työskentely on ollut ÄÄRIMMÄISEN mielenkiintoista ja haastavaa? Ja että olet oppinut paljon hyödyllisiä asioita, et vain työstäsi, vaan myös ihmisistä yleensä?

tjst.

Vierailija
7/20 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin saa ilon tehdä töitä näin asiantuntevan joukon kanssa.

Kiitos teidän ymmärsin kuitenkin että kykyni menevät täällä hukkaan, ja löysin motivaation hakeutua muualle.

Toivon että te kaikki kaikiessa ihanuudessane myös saatte kaiken mikä teille kuuluu!

Vierailija
8/20 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt porukan kahvitunnilla läpi ja lauot jokaiselle arvojärjestyksessä. "Haista vittu. Haista vittu. Haista vittu. Sä olet okei. Haista vittu. ..."

Menet kahvitunnilla kaappiin piiloon ja huudat "haista vittu". Näin täyttyy molemmat vaatimukset. Olet piilossa ja pääset haistattelemaan.

Vierailija
9/20 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että "kiitokset tästä ajasta nyt kun aloitan uusissa tehtävissä innostavassa porukassa. Kanssanne on ollut hyvin mielenkiintoista työskennellä ja ideoitanne ihmetellä. Nyt nauttimaan joululomasta, ystävien ja läheisten lämmin seura tuleekin tarpeeseen! Hyvää jatkoa teille, nauttikaa toisitanne!" riippuu tietty että mikä siellä tarkalleen on ongelma mutta tuo sopii ikäville ihmisille.

Vierailija
10/20 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos :D

Toi kahvituntihomma olisi ihan paras, mutta ei taida pokkaa riittää. Ihmisistä yleensä oppiminen ja toivon saatte mitä ansaitsette

Vierailija
11/20 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos :D

Toi kahvituntihomma olisi ihan paras, mutta ei taida pokkaa riittää. Ihmisistä yleensä oppiminen ja toivon saatte mitä ansaitsette

nuo jutut ehdottomasti mukaan!

Vierailija
12/20 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ootte niin sulkkui

kuin punatulkkui.

Tulee ikävä teitä

ja teidän petkeleitä,

sapeleita, peitsen teriä.

Onneksi voin muistot taskuun keriä.

Kiitos hetkestä monesta,

jota en meinannut osata ottaa todesta.

Kiitos, että mykistyä sain

ääreen tyhmyyksien rajattomain.

Ahneutenne tuntien

leivoin teille kiitokseksi kakkusen.

Jatkan nyt matkaa uralla.

(Teillä on kohta perseet kuralla...)

Vierailija
13/20 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaan ei osaa..

Opettele lukemaan!!!

Sitäpaitsi sinä se tässä olet se joka ei osaa. Eihän tuossa kommentissa ollut mitään hauskaa :O

Oikeastaan kun tätäkin kommenttia lukee, niin työkaverisi ovat nähtävästi olleet oikeassa: Vaikutat tosi ikävältä ihmiseltä.

Onneksi olkoon vanhalla työpaikalle lähdöstäsi, eiköhän ne siinä uudessakin kyllästy sinuun.

Vierailija
14/20 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaan ei osaa..

Opettele lukemaan!!!

Oikeastaan kun tätäkin kommenttia lukee, niin työkaverisi ovat nähtävästi olleet oikeassa: Vaikutat tosi ikävältä ihmiseltä.

Onneksi olkoon vanhalla työpaikalle lähdöstäsi, eiköhän ne siinä uudessakin kyllästy sinuun.

Jos täälläkin olisi "tykkää" nappula, niin painaisin

Vierailija
15/20 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ootte niin sulkkui

kuin punatulkkui.

Tulee ikävä teitä

ja teidän petkeleitä,

Kiitos hetkestä monesta,

Ahneutenne tuntien

Ja minulle vittuilleet, sääli että ettette ymmärtäneet ketjun ponttia eikä teiltä irronnut mitään hauskoja juttuja :/ Mutta kaikki nyt eivät vaan voi olla hauskoja, niinhän se on. Olette varmaan entisiä työkavereitani...

Harmiksenne voin todeta, että olen mitä mukavin ja hauskoin tyyppi. Sen ovat huomanneet jo uudessakin paikassa, jossa minulla tulee varmasti olemaan aivan ihanaa :)

Nyt lähden tästä vittuilemaan toisaalle, ihanaa joulua kaikille auttaneille ja teille tylsimyksille sarjakuvataitelijamaiseen tapaan P*skaa joulua!

ap

Vierailija
16/20 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyliin:

"Kiitos teille ihanat työtoverini näistä mahtavista vuosista kanssanne. Työskentely kanssanne oli minulle erittäin opettavaista. Lämminhenkistä työyhteisöämme jään toki kaipaamaan, mutta mahtavan uuden tilaisuuden tarjouduttua, en saata olla sitä käyttämättä.

Jouluiloa ja onnea uudelle vuodelle!"

Tuntevat sitten varmasti piston sydämessään, jos ovat olleet sinulle ilkeitä. Lisäksi ovat varmaan kateellisia sinulle lähtösi vuoksi, joten sinun ilosi on heille pahin takaisku. Tsemppiä ap!

Vierailija
17/20 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ootte niin sulkkui

kuin punatulkkui.

Tulee ikävä teitä

ja teidän petkeleitä,

Kiitos hetkestä monesta,

Ahneutenne tuntien

Ja minulle vittuilleet, sääli että ettette ymmärtäneet ketjun ponttia eikä teiltä irronnut mitään hauskoja juttuja :/ Mutta kaikki nyt eivät vaan voi olla hauskoja, niinhän se on. Olette varmaan entisiä työkavereitani...

Harmiksenne voin todeta, että olen mitä mukavin ja hauskoin tyyppi. Sen ovat huomanneet jo uudessakin paikassa, jossa minulla tulee varmasti olemaan aivan ihanaa :)

Nyt lähden tästä vittuilemaan toisaalle, ihanaa joulua kaikille auttaneille ja teille tylsimyksille sarjakuvataitelijamaiseen tapaan P*skaa joulua!

ap

Posittivista tässä on se, että ap itsekkin ymämärtää, että pottuilu (missään muodossa) ei ole hänen vahvuuksia ja on surkea yrityksissään.

Vierailija
18/20 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heippa.

Vierailija
19/20 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyliin:

"Kiitos teille ihanat työtoverini näistä mahtavista vuosista kanssanne. Työskentely kanssanne oli minulle erittäin opettavaista. Lämminhenkistä työyhteisöämme jään toki kaipaamaan, mutta mahtavan uuden tilaisuuden tarjouduttua, en saata olla sitä käyttämättä.

Jouluiloa ja onnea uudelle vuodelle!"

Tuntevat sitten varmasti piston sydämessään, jos ovat olleet sinulle ilkeitä. Lisäksi ovat varmaan kateellisia sinulle lähtösi vuoksi, joten sinun ilosi on heille pahin takaisku. Tsemppiä ap!

Vierailija
20/20 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. opit ihmisistä paljon´ja sinusta tuli vahvempi kohtaamaan uuden työpaikan haasteet ja työkaverit. Aika oli raskasta mutta opin paljon. Kiitos kuuluu teille! Innolla odotan uusia haasteita uudessa mielenkiintoisessa työssä.

En lähtisi piilovittuilemaan, menetät omat kasvosi. Joskus saatat työkuvioissa joutua olla tekemisissä henkilöiden kanssa. Silloin vaikea korjata poltettuja siltoja.

ps. Itsekin lähdin työstä toiseen samoista syistä. Oikeesti koen olevani nyt vahvempi kohtaamaan uudet haasteet.!!