Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko opettajan pakko suostua lähtemään leirikouluun?

Vierailija
21.12.2012 |

Mulla on pieni lapsi ja en todellakaan halua sitä laittaa hoitoon minnekään siksi aikaa. Lapsella ei ole isovanhempia ja olemme miehen kanssa eronneet. Olen aikalailla totaaliyh.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä rehtori sellaista kyllä määrää.

Mutta sitä en tiedä, miksi lapsia pitäisi rangaista siitä, että sä oot yh? Leirikoulut on ryhmäytymišn ja kiusaamisen eston kannalta aika isossa asemassa, jos niihin vain muuten on mahdollisuus.

Vierailija
2/9 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukuvuoden aloittanut ope oli luvannut leirikoulun keväällä (vaikka tiesi, että jää keskenkaiken pois). Itse en tosiaankaan halua lähteä. Keksin jotain muuta oppilaille.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muu lähtee, niin silloin tottakai. Mutta mulla on perhetilanne semmonen, että en lähde.

ap

Vierailija
4/9 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa luokista ei käy missään leirikoulussa. Ne harvat luokat jotka käyvät vaan pitävät asiasta ihan turhaa hälyä.

Meidän lasten koulussa on nelisen kymmentä opettajaa ja vain kaksi heistä harrastaa leirikouluja ja nekin vain neljän vuoden välein.

Toivon sulta kyllä selkärankaa kertoa asiasta oppilaille ja vanhempainillassa. Valtaosa vanhemmistakin on helpottuneita, yksittäisiä marisijoita löytyy, mutta älä yleistä kaikkia vanhempia heihin.

Vierailija
5/9 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa pahasti siltä että oppilaat vedättää sua kuusnolla. Leirikouluun valmistautuminen on parinvuoden projekti rahankeruuneineen ja suunnitelmineen. Ei silleen että ykskaks vaan päätetään mennä.

Todennäköisesti on puhunut luokkaretkestä. Meillä kaikki kuudesluokkalaiset koulunpäättäjät pääse luokkaretkelle. Riippuen kuinka kauas mennään (matka-aika) luokkaretkipäivä on ollut 3-7 tuntia. Ei koskaan yön yli.

Vierailija
6/9 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleellista on, että onko asia kirjoitettu toimintasuunnitelmaan. Jos on, niin sitten sinun pitää miettiä sitä rehtorin kanssa, että lähdetkö sinä vai lähteekö joku sinun puolestasi...

Jos taas ei ole kirjoitettu toimintasuunnitelmaan, niin ei tarvitse lähteä missään nimessä ja siihen voit vedotakin.

Vierailija
7/9 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakan voi rehtori pakottaa lähtemään parin päivän palkattomalle työleirille!

Vierailija
8/9 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehtori voi hommata sijaisen, jos se leirikoulu on tarpeeksi tärkeä.

Vierailija
9/9 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskon että monissa perheissä ollaan helpottuneita kun homma peruuntuu.

Oma yhdeksäsluokkalainen jäi kotiin leirikouluviikoksi. Oli 8. luokkalaisten tunneilla.

Tytöllä on ruokarajoitteita ja siksi ei lähtenyt.

Tytön luokalla oli ainakin viisi jotka eivät olisi halunneet leirikouluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi